aminquote:
Haha we zullen het Woensdag zien. Ik vind het leuk dat Nederland eruit is geflikkert en Turkije door is pauiauhuhauha. Wat een LEUK gevoel zeg niet normaalquote:Op zondag 22 juni 2008 07:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Turkye gaat verliezen.
En dat al die achterbakse Turken die met Nederlandse vlaggetjes op hun gevel en dan gaan juichen en toeteren, omdat Nederland heeft verloren het land worden uitgezet.
DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
Ik had steeds gehoopt dat NLD en TUR door zouden gaan, echter na 2 wedstrijden kreeg ik al van alle kanten te horen 'Turken zijn toch niks, ik hoop dat ze verliezen, stelletjes niet-europenanen, geen kwaliteit, etc etc'. Dus na een tijdje ga ik dan ook denken, als jij mij het niet gunt, waarom zou ik het jou dan wel gunnen? FORZA RUSSIA, denk ik dan....quote:Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Door dat geprovoceer richting Nederlanders heeft is de sympathie voor Turkijesupporters wel wat gezakt hier. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel, dus ik hoop dat jullie van Duitsland winnen.
Coolsingel was te gekquote:
Wat verwacht je als bepaalde gasten zelfs liever Duitsland zien winnen.. Hoe erg haat je de de Turken dan.. Allemaal NSB ers zeg ik jequote:Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Door dat geprovoceer richting Nederlanders heeft is de sympathie voor Turkijesupporters wel wat gezakt hier. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel, dus ik hoop dat jullie van Duitsland winnen.
Dat slaat ook nergens op idd. Maar daarom zeg ik ook dat ik ze maar het voordeel van de twijfel geef. Het zijn vast niet alle Turken die zo vervelend lopen doen, net als niet alle Nederlanders voor Duitsland zullen zijn, ik ook niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wat verwacht je als bepaalde gasten zelfs liever Duitsland zien winnen.. Hoe erg haat je de de Turken dan.. Allemaal NSB ers zeg ik je
Ik werd gisteravond ook getrakteerd op "Haha Holland eruit!"-spreekkoren van Turkse jongeren.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:54 schreef saban het volgende:
[..]
Ik had steeds gehoopt dat NLD en TUR door zouden gaan, echter na 2 wedstrijden kreeg ik al van alle kanten te horen 'Turken zijn toch niks, ik hoop dat ze verliezen, stelletjes niet-europenanen, geen kwaliteit, etc etc'. Dus na een tijdje ga ik dan ook denken, als jij mij het niet gunt, waarom zou ik het jou dan wel gunnen? FORZA RUSSIA, denk ik dan....
En ook dit soort zielige natrapjes zal ik jullie niet aanrekenen, schatjesquote:Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef csenv het volgende:
hahaha groeps des doods. doodsaaie poule was dat.. als dalijk italie er ook uit ligt. dan betekend dat gewoon dat die groep overschat is.. En heeft nederland gewonnen 3 keer.. van slechte teams.. hahah.. dan zijn jullie de beste van de slechtste.. hahah sukkell
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:00 schreef csenv het volgende:
In duitsland werden turkse huizen in brand gestoken door duitsers.. omdat zij waarschijnlijk denken dat turken niet meer verdienen dan dat.. Ik hoop dat we van ze winnen. Ook al zijn we zo benadeeld door scheidsrechters met hun losse handjes bij het kaarten geven.. en de pech met alle blesures. Dan kunnen de duitsers zien dat wij beter zijn met voetbal dan hun.. en dat hun in onze schaduw staan.
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:03 schreef csenv het volgende:
en jullie zielige reacties.. Turken zijn slecht ze winnen met geluk.. wie zaait zal oogsten.. nu kunnen jullie niet meer praten dat we slecht zijn omdat we beter zijn geindigt.. en als we dan iets terug zeggen. dan zijn we ineens natrappertjes.. Als we er in de eerste ronde uit lagen. dan trappten jullie ons kapot.. maarja gelukkig is het zo niet gegaan
Jochie, hopelijk zitten wij woensdag allebei te genieten van een mooie, felle pot, want zo te lezen kun jij dit wel gebruiken, iets leuks in je leven.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef csenv het volgende:
afgunst .. 3e wereldoorlog.. je word voor de 3e keer geneukt dalijk door duitsland. maar maakt niet uit.. want turken kunnen we niet uitstaan want ze zijn veel beter dan ons.. en duitsers zijn onze vrienden. we vinden het fijn als ze ons vermoorden
Nederland was neutraal tijden de eerste wereldoorlog en heeft Turkije niet binnengevallen. Dat waren de Engelsen.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:34 schreef csenv het volgende:
als jullie turkije niet bij europa willen. waarom wilden jullie dan wel grond van turkije in de eerste wereldoorlog. wat moesten jullie dan met aziatisch grond? zogenaamd.. zijn jullie bang van ons ofzo dat jullie ons niet willen hebben. we eten julie niet op. of pakken jullie grond niet af.. wat west europeanen wel altijd doen
nederland kan Turkije ook niet binnenvallen, niemand kan Turkije binnenvallen. We hebben gezien wat er toen gebeurd was met de engelsen, fransen, italianen etc. toen men dat probeerde. Wat csnv probeert te vertellen is dat jullie allemaal tegelijk een haat hebben tegen Turken.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nederland was neutraal tijden de eerste wereldoorlog en heeft Turkije niet binnengevallen. Dat waren de Engelsen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 15:11 schreef VinnieJones het volgende:
Csenv nu begrijpen we het oke. Laat het rusten ..
iddquote:Op zondag 22 juni 2008 16:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet nog wat jullie bedoelen ook met dat jaartal, maar het heeft vrij weinig met voetbal te maken.
Jullie zijn degene die zeggen dat Turkije niets in de ek 2008 te zoeken heeft, dus heeft dit jaartal juist te maken met het topic en met voetbal!quote:Op zondag 22 juni 2008 16:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet nog wat jullie bedoelen ook met dat jaartal, maar het heeft vrij weinig met voetbal te maken.
idd over bradwurstquote:Op zondag 22 juni 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:
Hier graag over voetbal praten en dan in het bijzonder over het Turkse Elftal dat de halve finale tegen Duitsland gaat spelen.
Kijk mijn posts maar na, ik heb nooit geroepen dat Turkije niets op dit EK heeft te zoeken.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:30 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
Jullie zijn degene die zeggen dat Turkije niets in de ek 2008 te zoeken heeft, dus heeft dit jaartal juist te maken met het topic en met voetbal!
djeez get over it, al die mensen zijn allang dood en jij bestond nog niet eens.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:04 schreef TURKGun86 het volgende:
[..]
nederland kan Turkije ook niet binnenvallen, niemand kan Turkije binnenvallen. We hebben gezien wat er toen gebeurd was met de engelsen, fransen, italianen etc. toen men dat probeerde. Wat csnv probeert te vertellen is dat jullie allemaal tegelijk een haat hebben tegen Turken.
Voor de tijd wanneer De Ottomaanse Rijk de oost romeinse rijk had veroverd, was het gebied volgens jullie wel europa, maar daarna niet meer.
Hmmm... Ik heb vanaf het begin voor Turkije wel gehoopt dat het ver zou komen, maar aan de andere kant niet echt veel vertrouwen gehad in de capaciteiten om dat ook inderdaad te doen. Turkije heeft ook wel stevig gemazzeld tot nu toe door tegenstanders te treffen die dachten dat ze gewonnen hadden vóór het einde van de wedstrijd. (Een mening die ik ook tegenkom in mijn gesprekken over voetbal met mensen in Istanbul).quote:Op zondag 22 juni 2008 12:54 schreef saban het volgende:
[..]
Ik had steeds gehoopt dat NLD en TUR door zouden gaan, echter na 2 wedstrijden kreeg ik al van alle kanten te horen 'Turken zijn toch niks, ik hoop dat ze verliezen, stelletjes niet-europenanen, geen kwaliteit, etc etc'. Dus na een tijdje ga ik dan ook denken, als jij mij het niet gunt, waarom zou ik het jou dan wel gunnen? FORZA RUSSIA, denk ik dan....
Hoop er niet te veel op.. Duitsland wint 'm met 3-0quote:Op maandag 23 juni 2008 09:57 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Als Turkije Woensdag wint van Duitsland dan denk ik dat ik mentaal gestoord ga worden. Dan lach ik die Duitsers zo hard uit he niet normaal. We misschien overal spelers. Van verdediging tot aanval. We missen 9 man. We missen rond de 8 basis spelers. Van Nihat tot Arda Turan.
Ik hoop dat we zullen gaan winnen wat bijna niet mogelijk is. Maar ja Turkije heeft al bewezen dat ze de onmogelijke mogelijk kunnen maken.
Woensdag word spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |