Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jankerd.![]()
![]()
Moet jij geen broodje doner bestellen? "ha-ha-ha."
Als ik jou was zou ik geen broodjes doner meer eten...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.Dat is nog het enige waar ik respect voor kan opbrengen.
SEMIH SENTURK WIE ANDERS..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie maakte trouwens de 1-1 en ging daar niet een of ander duw overtreding aan vooraf? Ik heb heel weinig meegekregen idd.
Emre Asik, hij verdient echt een eigen comedy show, wat een debiel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik geen broodjes doner meer eten...
Ik heb je foto doorgegeven bij de doner kebab federatie.
Jah, dat wast echt belachelijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:03 schreef xminator het volgende:
arda tuncay en emre geloof ik.
hij trok wel snel kaarten tegen Turkije imo..
Als ik het goed heb 13 veldspelers en 2 of 3 keepers.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg maak eens een lijst van blessures en schorsingen. Tot hoeveel spelers kom je dan voor woensdag?
hahahahahahaahhahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Beschamend wat jullie op dit toernooi hebben laten zien met vandaag als toppunt van triestheid. Werkelijk triest dat jullie met het hulp van de scheids naar de halve finale gaan.
Gelukkig gaan jullie door de gehaktmolen tegen de DuitsersHebben jullie wel voldoende spelers ter beschikking btw?
![]()
![]()
Turkiye![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als ik het goed heb 13 veldspelers en 2 of 3 keepers.
Geblesseerd: Servet, Gungor, Belozoglu, Tumer.
Geschorst: Arda, Asik, Volkan, Tuncay.
Niet zo klagen , je lijkt wel een Nederlandse.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:28 schreef Burakius het volgende:
Die scheidsrechter was duidelijk voor hun man. Niet normaal waar hij geel voor geeft. Alle scheidsrechters zijn tegen Turken. Ongelooflijk man.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef ClioSporT het volgende:
beyaaaaaaaaaaaaaaaaz.
ibneeeeeeeeeeeeee
besiktaaaas
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Sjongejonge. Allereerst gefeliciteerd natuurlijk, maar wat een slecht spel zeg...
Ik heb toen ze gingen verlengen de tv uitgezet en ben naar mn nest gegaan. Geen van beiden verdiende de winst en het interesseerde me niet meer. Werd ik dus 3 kwartier later ofzo wakker van vuurwerk en toeterende mensen. Aangezien er hier geen Kroaten wonen naar ik aanneem wist ik toen dus dat Turkije gewonnen had zonder dat ik heb hoeven kijken en mijn intelligentie en plezier in de sport verder beledigd werd.
De ultieme stunt zou nu dus zijn als Turkije Duitsland met 13 beschikbare spelers naar huis stuurt
Er word gekeken naar de 90 minuten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:28 schreef Burakius het volgende:
Zo raar is de Ekpool. Ik kies Turkije als winnaar met 2-1 en krijg maar 20 punten. Terwijl een ander Kroatië als winnaar had.. en die krijgt ook 20 punten... wtf?
Koyarim bakquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef ClioSporT het volgende:
beyaaaaaaaaaaaaaaaaz.
ibneeeeeeeeeeeeee
besiktaaaas
zeg maar gerust een mission impossiblequote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prachtige vechtlust bij die Turken, gefeliciteerd.
Dat kan nog leuk worden, met zo weinig spelers aantreden tegen de Duitsers die fit zijn, niemand geschorst, rustdag langer, geen verlenging in de benen.
wat dan ? Ik speel daar zowiezo niet zo vaak.. unbt for livequote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
alleen gamebookers joh.. m'n eeuwige liefde betfair lukt niet meer zoals je waarschijnlijk al ervaren hebt
Looool wat is dat voor een onzin.. Heel WOS zit nog @ betfairquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:06 schreef ClioSporT het volgende:
hollanders enzo allemaal geblokt toch. Ik vond betfair wil beter, hogere quote's en de mogelijkheid om het zooitje te verkopen en kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |