abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59582919
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:30 schreef BYKNT het volgende:

PS: God sta ons bij..
amin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_59583368
geen nihat tegen duitsland

http://www.ntvmsnbc.com/news/450813.asp
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_59587069
Mevlut moet basis beginnen en dan rond 70e minuut moet Semih erin komen voor Gokdeniz
pi_59596967
Turkije gaat winnenn heb er alle vertouwen in ..

Het begon toen over zwitserland ze zeiden dat ze te ''sterk'' voor ons waren.
Tjechiee het zelfde verhaal..
heyy and guess whatt over kroatie dachten ze dat ook..

WELL WE BEAT THEM ALL
Geluk of geen geluk.. we did ittt
En trots dat we zijn!!!
pi_59597034
Ik hoop dat Turkye gaat verliezen.
En dat al die achterbakse Turken die met Nederlandse vlaggetjes op hun gevel en dan gaan juichen en toeteren, omdat Nederland heeft verloren het land worden uitgezet.

DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
pi_59597036
Veel succes in de finale.
  zondag 22 juni 2008 @ 09:53:47 #257
218681 TurkseNederlander38
TURKIYE + NEDERLAND DOOR!!!!
pi_59597755
quote:
Op zondag 22 juni 2008 07:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Turkye gaat verliezen.
En dat al die achterbakse Turken die met Nederlandse vlaggetjes op hun gevel en dan gaan juichen en toeteren, omdat Nederland heeft verloren het land worden uitgezet.

DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
DUITSLAND!!!
Haha we zullen het Woensdag zien. Ik vind het leuk dat Nederland eruit is geflikkert en Turkije door is pauiauhuhauha. Wat een LEUK gevoel zeg niet normaal
  zondag 22 juni 2008 @ 10:02:57 #258
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_59597855
Heb altijd respect voor Italie en Duitsland, omdat ze altijd een goede teamspirit hebben en er alles aan doen om te winnen. Daarom gun ik ze meestal ook overwinningen en/of titels, zeker als ze het vreselijk hautaine en op individuele kwaliteit spelende Frankrijk even flink vernederen. Ik heb echter altijd ongemerkt een zwak voor Turkije gehad. De ongelofelijke wilskracht die ze hebben laten zien, gekoppeld aan die fantastische ontknopingen, hebben ervoor gezorgd dat zij de stuntploeg van dit toernooi. Dus Turkije, zet hem op en hopelijk in een frisse finale tegen Rusland (die de opzienbaring van dit EK zijn geworden)
  zondag 22 juni 2008 @ 12:51:00 #259
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_59601159
Door dat geprovoceer richting Nederlanders heeft is de sympathie voor Turkijesupporters wel wat gezakt hier. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel, dus ik hoop dat jullie van Duitsland winnen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_59601248
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Door dat geprovoceer richting Nederlanders heeft is de sympathie voor Turkijesupporters wel wat gezakt hier. Maar ik geef jullie het voordeel van de twijfel, dus ik hoop dat jullie van Duitsland winnen.
Ik had steeds gehoopt dat NLD en TUR door zouden gaan, echter na 2 wedstrijden kreeg ik al van alle kanten te horen 'Turken zijn toch niks, ik hoop dat ze verliezen, stelletjes niet-europenanen, geen kwaliteit, etc etc'. Dus na een tijdje ga ik dan ook denken, als jij mij het niet gunt, waarom zou ik het jou dan wel gunnen? FORZA RUSSIA, denk ik dan....
ne okuyon, bokmu var?
pi_59601374
ben ik de enige met keelpijn?
-Rabia Al-Basri
pi_59601434
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:59 schreef Slayage het volgende:
ben ik de enige met keelpijn?
Coolsingel was te gek
Davuldu cocuk vardi, aldim karsima .. KIRMIZIII, BEYAAAZ .. pehhh
ne okuyon, bokmu var?
  zondag 22 juni 2008 @ 13:27:43 #263
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_59602085
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:51 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat verwacht je als bepaalde gasten zelfs liever Duitsland zien winnen.. Hoe erg haat je de de Turken dan.. Allemaal NSB ers zeg ik je
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:36:51 #264
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_59602309
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:27 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Wat verwacht je als bepaalde gasten zelfs liever Duitsland zien winnen.. Hoe erg haat je de de Turken dan.. Allemaal NSB ers zeg ik je
Dat slaat ook nergens op idd. Maar daarom zeg ik ook dat ik ze maar het voordeel van de twijfel geef. Het zijn vast niet alle Turken die zo vervelend lopen doen, net als niet alle Nederlanders voor Duitsland zullen zijn, ik ook niet.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_59602663
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:54 schreef saban het volgende:

[..]

Ik had steeds gehoopt dat NLD en TUR door zouden gaan, echter na 2 wedstrijden kreeg ik al van alle kanten te horen 'Turken zijn toch niks, ik hoop dat ze verliezen, stelletjes niet-europenanen, geen kwaliteit, etc etc'. Dus na een tijdje ga ik dan ook denken, als jij mij het niet gunt, waarom zou ik het jou dan wel gunnen? FORZA RUSSIA, denk ik dan....
Ik werd gisteravond ook getrakteerd op "Haha Holland eruit!"-spreekkoren van Turkse jongeren.
Maar ik laat dat niet afstralen op alle Turken en ga dan echt niet uit pure kinderachtigheid lopen hopen op een winst voor de Duitsers. Ja, als die net zo voetballen als tegen Portugal dan gun ik het ze. Maar toont Turkije zich weer als de afgelopen wedstrijden, vechtend voor elke centimeter, dan gun ik het Turkije ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 22 juni 2008 @ 13:53:33 #266
218681 TurkseNederlander38
TURKIYE + NEDERLAND DOOR!!!!
pi_59602722
Vind je het gek. Nederland is een gevaar voor Turkije. Het is beter voor Turkije dat ze eruit liggen. Ploegen die Italie+Roemenie+Frankrijk met gemak hebben afgemaakt zijn veelste gevaarlijk
pi_59602812
hahaha groeps des doods. doodsaaie poule was dat.. als dalijk italie er ook uit ligt. dan betekend dat gewoon dat die groep overschat is.. En heeft nederland gewonnen 3 keer.. van slechte teams.. hahah.. dan zijn jullie de beste van de slechtste.. hahah sukkell
pi_59602846
quote:
Op zondag 22 juni 2008 13:58 schreef csenv het volgende:
hahaha groeps des doods. doodsaaie poule was dat.. als dalijk italie er ook uit ligt. dan betekend dat gewoon dat die groep overschat is.. En heeft nederland gewonnen 3 keer.. van slechte teams.. hahah.. dan zijn jullie de beste van de slechtste.. hahah sukkell
En ook dit soort zielige natrapjes zal ik jullie niet aanrekenen, schatjes
Jammer van Nihat, als dat echt waar is. Ik hou wel ven dribbelkontjes
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59602871
In duitsland werden turkse huizen in brand gestoken door duitsers.. omdat zij waarschijnlijk denken dat turken niet meer verdienen dan dat.. Ik hoop dat we van ze winnen. Ook al zijn we zo benadeeld door scheidsrechters met hun losse handjes bij het kaarten geven.. en de pech met alle blesures. Dan kunnen de duitsers zien dat wij beter zijn met voetbal dan hun.. en dat hun in onze schaduw staan.
pi_59602896
Kinderachtig gedoe hier..Hup Duitsland ..!!
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59602925
en jullie zielige reacties.. Turken zijn slecht ze winnen met geluk.. wie zaait zal oogsten.. nu kunnen jullie niet meer praten dat we slecht zijn omdat we beter zijn geindigt.. en als we dan iets terug zeggen. dan zijn we ineens natrappertjes.. Als we er in de eerste ronde uit lagen. dan trappten jullie ons kapot.. maarja gelukkig is het zo niet gegaan
pi_59602942
afgunst .. 3e wereldoorlog.. je word voor de 3e keer geneukt dalijk door duitsland. maar maakt niet uit.. want turken kunnen we niet uitstaan want ze zijn veel beter dan ons.. en duitsers zijn onze vrienden. we vinden het fijn als ze ons vermoorden
pi_59603220
Turkije heeft tot nu toe niets bereikt.
Ze hebben alleen maar meer haters erbij gekregen.
Met al dat getoeter en rommel dat ze in Europa stichten.

Geen enkele land heeft zich zo schandalig en ongemanierd vertoond.

[ Bericht 8% gewijzigd door Krepp000 op 22-06-2008 14:35:13 ]
pi_59603289
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:00 schreef csenv het volgende:
In duitsland werden turkse huizen in brand gestoken door duitsers.. omdat zij waarschijnlijk denken dat turken niet meer verdienen dan dat.. Ik hoop dat we van ze winnen. Ook al zijn we zo benadeeld door scheidsrechters met hun losse handjes bij het kaarten geven.. en de pech met alle blesures. Dan kunnen de duitsers zien dat wij beter zijn met voetbal dan hun.. en dat hun in onze schaduw staan.
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:03 schreef csenv het volgende:
en jullie zielige reacties.. Turken zijn slecht ze winnen met geluk.. wie zaait zal oogsten.. nu kunnen jullie niet meer praten dat we slecht zijn omdat we beter zijn geindigt.. en als we dan iets terug zeggen. dan zijn we ineens natrappertjes.. Als we er in de eerste ronde uit lagen. dan trappten jullie ons kapot.. maarja gelukkig is het zo niet gegaan
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:04 schreef csenv het volgende:
afgunst .. 3e wereldoorlog.. je word voor de 3e keer geneukt dalijk door duitsland. maar maakt niet uit.. want turken kunnen we niet uitstaan want ze zijn veel beter dan ons.. en duitsers zijn onze vrienden. we vinden het fijn als ze ons vermoorden
Jochie, hopelijk zitten wij woensdag allebei te genieten van een mooie, felle pot, want zo te lezen kun jij dit wel gebruiken, iets leuks in je leven.
pi_59603341
hej nederlanders hebben gerelt in nederland en in basel of weet ik veel waar.. waarom word dar niks over gezegt.. warom gedragen wij ons niet netjes.. en als kroaten turken vermoorden is dat heel netjes. geef daar eens een goed argument voor.. dat heb je niet.. alleen je NAZI reactie.. dat is het.. wij kunnen met zoveel dingen komen waarbij je diudelijk kunt uitmaken dat turkije sowiso al werd gehaat... moge de beste winnen. zou ik zeggen.. het is maar een spel. bedoeling is dat het mensen samenbrengt.. maar nederlanders kunnen het nooit uitstaan. dat een moslim kan winnen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')