Check.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik ga gewoon naar Parkpop en de Melkweg.
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Gosjke het volgende:
*is blij dat ze 'm nu 4 keer in kleinere setting gezien heeft tegen die tijd*
Wat al die artiesten/managers toch met de HMH hebben. Joehoe.. people.. Vredenburg ofzo!
¤32 lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:35 schreef -Menn0- het volgende:
Staat nog niks van een prijs ofzo.
Maar wel een stuk beter dan max. 20 kaarten pp. :pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef Gosjke het volgende:
Is dus bijna 34 euro incl servicekosten.
Max. 2 kaarten pp is ook niet erg handig.
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:46 schreef jmac het volgende:
PERSBERICHT
MOJO Concerts, Delft, dinsdag 24 juni 2008
JASON MRAZ OP 22 SEPTEMBER IN DE HEINEKEN MUSIC HALL
Jason Mraz komt dit jaar voor nog een concert naar Amsterdam. Op maandag 22
september geeft de Amerikaanse zanger een optreden in de Heineken Music Hall. De
kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
Zijn debuutalbum ‘Waiting For My Rocket To Come’ bereikte in Amerika binnen no-time
een platina status. De van dit album afkomstige single ‘The Remedy (I Won't Worry)’
werd door de hoge airplay ook in Nederland een hit. Daarna was het bij ons even stil
rondom de Amerikaanse singer/songwriter. Vorig jaar kwam hier een einde aan. Zo gaf
hij toen een concert in een uitverkocht Paradiso, gaf hij een zeer goed ontvangen
optreden op het North Sea Jazz Festival en heeft hij onlangs zijn nieuwste album 'We
Sing, We Dance, We Steal Things' uitgebracht. De zanger werkte voor dit album o.a.
samen met Colbie Caillat en James Morrison.
Jason Mraz dankt zijn succes voor een groot deel aan 'social communities' op
internet. Hij is het bewijs van de impact die websites als Hyves, YouTube en MySpace
op de muziekindustrie hebben. Het concert dat de zanger op woensdag 9 juli in de
Melkweg geeft, raakte in een mum van tijd uitverkocht.
Donderdag 26 juni aanstaande om 17.00 uur start de presale van Live Nation. Leden
van de Live Nation website krijgen dan tot vrijdag 27 juni 17.00 uur, dus vóór de
reguliere kaartverkoop, de gelegenheid om kaarten voor Jason Mraz te bestellen via
www.livenation.nl/jasonmraz <http://www.livenation.nl/jasonmraz> . Maximaal 2
kaarten per persoon.
JASON MRAZ
+ Support act
Maandag 22 september 2008
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 29 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur via:
<http://www.livenation.nl/jasonmraz> www.livenation.nl/jasonmraz, de grotere
postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m) en de bekende
voorverkoopadressen.
Noot aan de redactie (niet voor publicatie)
Donderdag? Zaterdag staat er tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch over gehaald en donderdag gelijk kaartjes halen. Zucht
Nee, jij leest gewoon maar de helftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Donderdag? Zaterdag staat er tochOf voor jou niet
Najaa.. hadden ze die regel beter voor Jason's show in de kleine zaal Paradiso kunnen zetten dan voor die bierhal. Die is zo 1,2,3 niet vol. Zet de limiet dan op 4 kaarten pp ofzo. (Niet dat ik kaarten wil, ik vind 't alleen een beetje overbodige luze als er 5500 kaarten te krijgen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:11 schreef Numbie het volgende:
[..]
Maar wel een stuk beter dan max. 20 kaarten pp. :p
Daar ga ik je toch even corrigeren, vorig jaar was het snel uitverkocht door veel animo. Toen heeft mojo besloten hem in de grote zaal te zetten en kwamen er dus nog kaarten vrij. Die zijn vrij snel uitverkocht geraakt. Zo stond hij dus ipv de kleine zaal voor een uitverkochte grote zaal waar iedereen (bijna iedereen) voor de normale prijs toegang heeft genoten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef Gosjke het volgende:
Ja.. en daar zou ie in 1e instantie spelen vorig jaar juli en toen gingen er idioten vandoor die met 2 vrienden 16 kaarten kochten terwijl ze maar met zijn 2-en zouden gaan. Mede daardoor was 't in een paar min uitverkocht en gingen kaarten op diezelfde dag nog voor 80 tot 120 euro op marktplaats. Toen had ik die "max. 2 kaarten pp" regel een logischere maatregel gevonden dan nu in de bierhal. Toen waren er idd maar 200 kaarten in de vvk, nu 5500.. dus is de kans dat het snel uitverkoopt en wanhopige mensen honderden euros neerleggen op marktplaats vrij klein...
Ik snap niet waarom dat zo lachwekkend is?
Nee.. het was niet alleen zo snel uitverkocht door het grote animo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ga ik je toch even corrigeren, vorig jaar was het snel uitverkocht door veel animo. Toen heeft mojo besloten hem in de grote zaal te zetten en kwamen er dus nog kaarten vrij. Die zijn vrij snel uitverkocht geraakt. Zo stond hij dus ipv de kleine zaal voor een uitverkochte grote zaal waar iedereen (bijna iedereen) voor de normale prijs toegang heeft genoten.
Ik vind dat het eens tijd wordt dat ie gewoon Toca meesleept. Deed ie tijdens zn akoestische UK tour in 2006 ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef Numbie het volgende:
Tenzij hij in de HMH met complete band komt, terwijl in de Melkweg straks hij alleen met Bushwalla er weer is.
Dat heb ik dus ook een beetje, dat was zo intens mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk toch dat hij paradiso vorig jaar niet meer kan overtreffen bij mij
Ik ga ook, ik weet tpch dat paradiso niet te overtreffen is dus het zal met die instelling toch niet echt tegen gaan vallen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een beetje, dat was zo intens mooi
Melkweg vind ik persoonlijk een beroerdere zaal voor dit soort intieme concerten. Om over de HMH maar helemaal niet te spreken. Ach we gaan toch wel heen
Het is dat ik dan al bij Death Cab For Cutie (quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:10 schreef colorito86 het volgende:
Ik kan helaas niet gaan naar de HMH. Ik moet sparen voor mijn (werk)reis naar Disneyland in Florida.![]()
Ik heb nog een kaartje voor het concert in Cologne op 10 juli mochten er geïnteresseerde in zijn?
Jammer! Iemand anders die wilt of die iemand kent?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef Numbie het volgende:
[..]
Het is dat ik dan al bij Death Cab For Cutie () sta in de Melkweg, anders was ik er graag heen gegaan voor je
Ja, haast een soort verplichting hèquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:45 schreef Numbie het volgende:
Mojo = Livenation. Mojo was vroeger de grootste concertorganisator van NL, is sinds enkele jaren overgenomen door het veel grotere en internationaal actieve Livenation. Het moederbedrijf wil nu alleen de naamsbekendheid van LN groter maken door pre-sales etc. te organiseren. Het zou mij ook niet verbazen als de naam Mojo uiteindelijk verdwijnt...
Ticketmaster is een internationaal ticketverkoop bedrijf en veruit de grootste op dit gebied, maar is voor zover ik weet geen onderdeel van Livenation.
JA NOU?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
D_A jij hebt ze gister besteldik woensdag
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef Numbie het volgende:
mensen mensen mensen.... moet dat nou foto's posten
Ik ben het helemaal met je eens! Ik vond de sfeer al met al (voor een gratis festival) erg leuk en dat hij "Three Little Birds" ging zingen vond ik erg leuk. Ik vond het een erg positieve vibe hebben allemaalquote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah topic weer gevonden.
Jason op Parkpop was briljant. Hij deed leuke versies van de nummers en had goede zin. Minder goede zin had ik na aanvang van het eerste nummer van JM2.
Aan de ene kant van mij stond een of andere belg met een mega telelens (waar ie nog kutfoto's meenam ook...goede aparatuur verspilt aan nutteloos persoon dus) die mij of opzij duwde als ie een foto nam en als ie geen foto's nam hield ie die telelens opzij...in mijn gezicht...echt heel fijn.
Vlak voor me stond een groepje amerikanen die wiet aan het roken waren. Opzich vind ik het niet erg als mensen roken enzo maar doe dan een btje je best om de rook omhoog te blazen en laat het bij gewone sigaretten.
En dan het leukste groepje aan mn rechterkant een groepje "echt diehard Jason fans" (*ahum*) die dat moesten bewijzen door bij elk nummer keihard te gaan juichen als ze het herkende. Dan als het daadwerkelijk het nummer was wat ze kende keihard mee aan het bleren waren...uiteraard met de cd versies dus ze waren iedere keer net te snel of te langzaam met de tekst of als Jason ging freestylen ging het helemaal de verkeerde kant op. En als ze het nummer dan toch niet kende dan gingen ze er maar heel hard doorheen praten. Needless to say ik heb geen filmpjes gemaakt.
Nou was dit een gratis festival en dat trekt vaker irritant aso volk, maar als dit een voorbode is voor de melkweg dan ga ik lekker op balkon zitten en ik denk dat ik de HMH gewoon helemaal skip.
Als je nou in plaats van zuur lopen klagen gewoon lekker 5 meter verder had gelopen dan had je hier geen last van gehad.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah topic weer gevonden.
Jason op Parkpop was briljant. Hij deed leuke versies van de nummers en had goede zin. Minder goede zin had ik na aanvang van het eerste nummer van JM2.
Aan de ene kant van mij stond een of andere belg met een mega telelens (waar ie nog kutfoto's meenam ook...goede aparatuur verspilt aan nutteloos persoon dus) die mij of opzij duwde als ie een foto nam en als ie geen foto's nam hield ie die telelens opzij...in mijn gezicht...echt heel fijn.
Vlak voor me stond een groepje amerikanen die wiet aan het roken waren. Opzich vind ik het niet erg als mensen roken enzo maar doe dan een btje je best om de rook omhoog te blazen en laat het bij gewone sigaretten.
En dan het leukste groepje aan mn rechterkant een groepje "echt diehard Jason fans" (*ahum*) die dat moesten bewijzen door bij elk nummer keihard te gaan juichen als ze het herkende. Dan als het daadwerkelijk het nummer was wat ze kende keihard mee aan het bleren waren...uiteraard met de cd versies dus ze waren iedere keer net te snel of te langzaam met de tekst of als Jason ging freestylen ging het helemaal de verkeerde kant op. En als ze het nummer dan toch niet kende dan gingen ze er maar heel hard doorheen praten. Needless to say ik heb geen filmpjes gemaakt.
Nou was dit een gratis festival en dat trekt vaker irritant aso volk, maar als dit een voorbode is voor de melkweg dan ga ik lekker op balkon zitten en ik denk dat ik de HMH gewoon helemaal skip.
Daar heb ik niets tegenin te brengen... Hoosiers verrastten me aangenaam trouwens, vond ze wel leuk maar had echt niet verwacht dat ze zo goed zouden zijn. Gitaar mocht over het algemeen wel wat harder helaas. Maar goed, het gaat hier niet over hun...quote:Op zondag 29 juni 2008 21:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel leuk op parkpop maar vergeleken met John vorige week was t mwah.
Stuk of 25 denk.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:19 schreef Numbie het volgende:
Hebben we het over tienduizenden of over een paar honderd dan?
Overigens, morgen de review van WSWDWST op de FP
Was wel meer dan 5 meter lopen naar een plek waar je echt had kunnen zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:51 schreef RSie het volgende:
[..]
Als je nou in plaats van zuur lopen klagen gewoon lekker 5 meter verder had gelopen dan had je hier geen last van gehad.
bij dit soort festivals moet je ook gewoon lekker in het gras gaan liggen en genieten van de muziek en een biertje en je niet druk maken om demensen om je heen!
Telegraaf van vandaag?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef jmac het volgende:
btw: in de telegraaf recensie hadden ze het erover hoe leuk Jason Mraz was tijdens koninginnedag op het museumplein
Ja gaat ook echt harder dan ik zelf ook had verwacht...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:12 schreef JeroenV het volgende:
Wow, werkelijk? Das echt hard dan. Niet verwacht. Misschien door het optreden op Parkpop.
Ik heb overigens kaartjes
De cd is erg lekker voor de zomer.
Nee, ik sluit me daar graag bij aan (wat een verrassing). Vond m eigenlijk al briljant sinds dat optreden in RoTown..of Paradiso. Nouja één van die twee of allebei...echt weer een supergeheugen en te lui om mn filmpjes te gaan doorspittenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Gosjke het volgende:
En ben ik de enige die Dynamo of Volition 1 van de leukste nr's van 't album vind?
Dat zou wel eens kunnen kloppen ja, maar we draaien hier de hele dag 3FM (waar'ie letterlijk sporadisch voorbij kwam), en aangezien geen enkele commerciele omroep zich er verder aan waagde durfde ik deze bewering wel te makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Gosjke het volgende:
Ey Numb, leuke review, maar euhm.. I'm Yours is echt gruwelijk doodgedraaid op bijv. Radio 2. (Dat feitje had ik ook nooit geweten, ware 't niet dat mijn ouders dat trouw luisteren en mijn moeder aan de telefoon vaak zegt: "hé trouwens, die Muhras (ja, zo zegt ze het echt) van jou die is bijna constant op de radio hier"). Zo ook vaak op radio 1 en omroep Brabant (blijkbaar, haha). Alleen telt dat natuurlijk niet mee voor de charts allemaal, maar toch.
En ben ik de enige die Dynamo of Volition 1 van de leukste nr's van 't album vind?
Nee, ik vind het ook een erg leuk nummer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:48 schreef Gosjke het volgende:
Dat wist ik nog. Al was het alleen al omdat, als ik de titel van dat nr hoor (altijd al een vreemde titel gevonden), ik dacht aan die screencap van Jason in die gelige opschijnend shirt en in het weinige licht van Rotown ditto ogende hoedje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat heb je opgezocht? Of anders respect voor je creepy goede geheugen
En ik ook!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook een erg leuk nummer.
Wat is vroeg? Hangt trouwens ook een beetje af van mijn aanhangquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef Numbie het volgende:
[..]
Wie is er van plan om volgende week al heel vroeg naar de Melkweg te gaan trouwens?
Nah, we wonen beide in A'dam dus ik denk dat we eerst even wat gaan eten in de stad ofzo en dan richting de Melkweg gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef Numbie het volgende:
Rond het middaguur?
Zit jason opeens bij de Backstreet boys ofzo? Is 't nou zo extra leuk om first row te staan? Heb je daar 8uur wachten voor overquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef jmac het volgende:
Zit jason opeens bij de Backstreet boys ofzo? Is 't nou zo extra leuk om first row te staan? Heb je daar 8uur wachten voor over![]()
Mwah ik denk dat je daar eerder fans vind die je een kaartje tegen een normale prijs gunnen dan op marktplaats oid.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, ik ga de winstwoekerhandelarij niet in stand houden. Sorry.
Preciesquote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat je daar eerder fans vind die je een kaartje tegen een normale prijs gunnen dan op marktplaats oid.
Die zingen toch maar 1 nummer mee.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Gosjke het volgende:
... en wordt t niet zosnel overstemd door die constant meezingende wipkippen (bij I'm Yours enzo)
Nou nee en dat is juist het probleem. Ze proberen ook met alles mee te zingen, wat dan jammerlijk mislukt omdat Jason sneller of langzamer gaat dan op cd of gewoon geheel freestyled. En als ze een nummer niet kennen dan komt het: Hey deze ken ik niet! Staat dit nummer op de nieuwe cd? Nee? Op een andere cd dan? Of is dit een nieuw nummer? Ow een cover? Joh van wie is dit nummer dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Die zingen toch maar 1 nummer mee.![]()
Ja echt te erg eigenlijk... Wat betreft meezingkippen; who cares? Laat ze lekker, hun beleving van een concert. Ze komen er binnen een paar jaar wel achter hoe irritant het is en dan ergeren zij zich weer aan anderen... Vicieuze cirkelquote:Op maandag 7 juli 2008 18:23 schreef jmac het volgende:
Hoedjes Gooien. Wordt het toch een Backstreet boys concert
Hey, luister! Er zitten ook gewoon lekkere wijven tussen hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou nee en dat is juist het probleem. Ze proberen ook met alles mee te zingen, wat dan jammerlijk mislukt omdat Jason sneller of langzamer gaat dan op cd of gewoon geheel freestyled. En als ze een nummer niet kennen dan komt het: Hey deze ken ik niet! Staat dit nummer op de nieuwe cd? Nee? Op een andere cd dan? Of is dit een nieuw nummer? Ow een cover? Joh van wie is dit nummer dan?
Zoiets....heel hard...naast je...
Eigenlijk zouden ze zo'n regel in moeten voeren van met max 3 uberbekende nummers meezingen met zn alle en daarna gewoon je klep houden en genieten
Als we ze nu al leren dat ze ook af en toe hun kop kunnen houden, dan kunnen we misschien met zijn allen de viceuze cirkel doorbreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja echt te erg eigenlijk... Wat betreft meezingkippen; who cares? Laat ze lekker, hun beleving van een concert. Ze komen er binnen een paar jaar wel achter hoe irritant het is en dan ergeren zij zich weer aan anderen... Vicieuze cirkel
En te jazzy kan niet imo.
De laatste trein rijdt rond 12 uur dus hoop dat die om 11 uur wel klaar isquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef Gosjke het volgende:
Ik ga er niet heen voordat de deuren opengaan. Heb 'm nu vaak genoeg, dus balkon is mij goed genoeg.
Eerst Bushwalla om half 9. Ze hoeven niets om te bouwen als Jason echt alleen is, dus dan uiterlijk half 10 Jason. 11 uur weer klaar?
Ook maar even een topic geopend:quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef qu63 het volgende:
Ik kan vanavond niet, wie wil mijn kaartje overkopen?
¤22,15 op te halen in Hilversum (pm eerst ff, dan spreken we wat af)
Als je een beetje je best doet en op tijd en tactisch de melkweg uit snelwandelt dan ben je met een gunstige tram in een kwartier weer op t station hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De laatste trein rijdt rond 12 uur dus hoop dat die om 11 uur wel klaar is
Ja klopt, en lopend is het ook nog wel te doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet en op tijd en tactisch de melkweg uit snelwandelt dan ben je met een gunstige tram in een kwartier weer op t station hoor
Aaah toe loop nu even naar die vier mensen en zeg ff dat ze sneu zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef jmac het volgende:
Sta nu @melkweg en er staan vier mensen. Die donkere rastagast stond buiten plus n tourbus. Ga om 8uur weer eens :p
En nu in MetMichiel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef Numbie het volgende:
Vanmiddag draaide Coen & Sander op 3FM als laatste plaatje 'make it mine' !
Er waren twee voorprogramma's, eerste was Bushwalla, tweede Dawn Kinnard. Bushwalla was gaaf, hele vreemde maar enthousiaste gast, die toffe muziek maakte en de zaal goed meekreeg. Was ontzettend funky muziek, waardoor de zaal lekker opgepept raakte. Mede daarom was de dip énorm toen Dwan Kinnard opkwam, ze deed me denken aan de zoveelste middelmatige singer-songwriter. Ze zag eruit alsof ze zo uit de biechtstoel was gekomen, en stond daar wat melodietjes op een gitaar te pingelen terwijl niemand echt luisterde. Jammer, tijdverspilling.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:42 schreef JeroenV het volgende:
Welk vrouwtje?
Was het akoustisch?
Setlist?
Ja, het was inderdaad tof!quote:
Och jeetje. Is het zo'n rauw voedsel typ... Al hoewel; in "make it mine" heeft hij het over het 'gratitude cafe', en laat ik nou net in San Fransisco vorig jaar in "cafe Grateful" (waar ze alleen maar rauw voedsel serveerden, ook een ervaring op zich) te hebben gegeten...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kon achterin de zaal op het balkon alleen zien dat er belachelijk veel mensen filmpjes stonden te maken tijdens het optreden. Echt heel bizar om te zien!![]()
Dat hij bleekjes zag is mij niet opgevallen. Komt dat niet gewoon omdat ie tegenwoordig een raw foodist is?
Toen Liejannuh en ik naar de Melkweg liepen (volgens mij een uur of 8) zagen we een rij vanaf de StadsSchouwburg. Daar zijn we netjes langs gelopen en konden zowat gewoon naar binnen lopen. Geen gezeur en kwade blikken van anderenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Allereerst dank aan de Melkweg voor het weer zo lekker op tijd iedereen naar binnenlaten. Ik snap best dat je niet hele hordes naar binnen wil laten rennen, maar doe er even wat meer dan 4 mensen per keer. Sjees kwam om iets voor half 8 aan bij de Melkweg en was pas om 10 over 8 binnen.
Ik vond die hoedjes actie eigenlijk best een beetje stom en kinderachtig. Vond het wel weer grappig dat er precies een hoedje op z'n kleine gitaartje landde.quote:Die actie met de hoedjes was trouwens een leuk gezicht vanaf balkon, jammer alleen dat Jason er niet zoveel aandacht aan gaf.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kon achterin de zaal op het balkon alleen zien dat er belachelijk veel mensen filmpjes stonden te maken tijdens het optreden. Echt heel bizar om te zien!![]()
Word.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Irritatie factoren:
- Rij
- Geouwehoer bij concerten
- Van die lompe lui die er even bij moeten en dan gewoon voor je harses gaan staan
- Meisjes die alleen I'm Yours kennen.
- Het ontbreken van Plane & Mr Curiosity
Verder wel leuk, de wooden shoes adoratie song, (waar ik nog wel twijfel aan de echtheid, of dat het gewoon ingestudeerd was) euhm en voorderest gewoon wel lekker mee gezongen. Ohja en Bushwalla was leuk, zoals hij ook al eerder heeft bewezen.
Bij deze alsnog een 'jezus wat een mongolen-actie, heerlijk dat egoïsme, wetende dat je daar staat met honderden man die precies hetzelfde doel als jij hebben.'quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Toen Liejannuh en ik naar de Melkweg liepen (volgens mij een uur of 8) zagen we een rij vanaf de StadsSchouwburg. Daar zijn we netjes langs gelopen en konden zowat gewoon naar binnen lopen. Geen gezeur en kwade blikken van anderen. Bij deze alsnog een sorry voor het voordringen
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij deze alsnog een 'jezus wat een mongolen-actie, heerlijk dat egoïsme, wetende dat je daar staat met honderden man die precies hetzelfde doel als jij hebben.'
Had k bij One Republic ook, stonden ze netjes in de rij tot aan de schouwburg. Liep de Melkweg binnen via de andere deur om een abbo te kopen en kon zo doorlopen. Nu hadden ze er wel een lintje voor gezet zodat dat niet kon....flauwquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: wij zijn langs de rij gelopen om even bij de ingang te kijken hoe het daar verliep om dan maar ergens nog een biertje te drinken. Daar gingen mensen gewoon zonder dringen, duwen of trekken naar binnen, ook vanaf de andere kant van de fuik. Tsja, dan zou jij in je goudeerlijke, menslievende houding natuurlijk zijn teruggelopen naar het einde van de rij, ik dus niet.
Uhm ja ik vind van mezelf dat ik geen commentaar meer mag geven over de kinderachtigheid van dingen op het podium gooienquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef MuadDib het volgende:
Ik vond die hoedjes actie eigenlijk best een beetje stom en kinderachtig. Vond het wel weer grappig dat er precies een hoedje op z'n kleine gitaartje landde.
Ik tape ook best wel veel, gewoon omdat het heerlijk is om nog weken na te kunnen genieten van sommige juweeltjes die je anders zo zou vergeten. Maar ik heb wel een policy van a. een goede plek hebben, b. hele nummers filmen en c. mn camera zo stil mogelijk houden. Want echt die shaky ruis 30 seconde filmpjes - waarom zou je daar de tijd en de moeite voor nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef jmac het volgende:
[..]
VInd 't altijd te debiel voor woorden. Sommige mensen bekijken 't hele concert zowat door 't schermpje van hun mobiel.
En bij 't grote deel van 't publiek zijn de foto's bewogen of gewoon slecht omdat ze geen normale cam hebben danwel gewoon niet kunnen fotograferen
ik heb ook filmpjes gemaakt alleen bij het laatste nr van Bushwalla heb ik het helemaal gefilmd verder vond ik het zonde van mn tijd of kreeg ik lamme armenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef jmac het volgende:
[..]
VInd 't altijd te debiel voor woorden. Sommige mensen bekijken 't hele concert zowat door 't schermpje van hun mobiel.
En bij 't grote deel van 't publiek zijn de foto's bewogen of gewoon slecht omdat ze geen normale cam hebben danwel gewoon niet kunnen fotograferen
Stelletje youtube-generatie-genoten
quote:I’ve been watching your video blogs, Crazy Man’s Ju-Ju. Has creating those changed your relationship with your fans?
Umm – maybe? I don’t know. It’s more bringing them into the process. I always felt like just me blogging is like bringing them a little more into the process: either my brand of thinking, or the way I cope, or the way I choose not to buy into certain hype … whatever it is. Crazy Man’s Ju-Ju is just, Come into the studio, see some songs being written, see some songs that aren’t going to make the cut.
There's still a couple of Ju-Ju episodes left. We actually had to edit out Colbie Caillat; she's on the album, but her record company didn't want her to be featured in our videos. So that's what's taken a little more time for Crazy Man's Ju-Ju to continue – because she was such an integral part of the album-making, but they're very protective of their Colbie. For some reason, they don't agree with the Crazy Man's Ju-Ju. And we don't have a negative view of her: There she is … that's it.
You and Colbie didn’t do anything crazy?
No - we just had written a song together and recorded it.
We’ve been recording some more tour stuff, so I’m sure what will follow is another new season of video blogging.
Zelfde reden waarom Lucky geen single mag worden overigens.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Jason Mraz gaat met Colbie Caillat touren, ze hebben samen tour-materiaal geschreven. Het mag niet uitgelekt worden van Caillat's platenmaatschappij dus de video's daarvan blijven ongepubliceerd.
[..]
Mss de laatste week nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef JeroenV het volgende:
Hoe staat het met de verkoop van de HMH eigenlijk? Het is nog niet uitverkocht, maar wordt het dat wel?
Ik ben er niet blij meequote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef JeroenV het volgende:
Ah, wie is dat?
Btw: I'm yours is hier opnieuw gereleased. Mensen blijken het nummer toch opeens op te gaan pikken: Het is superclip bij TMF (moet ik hier blij mee zijn?) en Megahit bij 3FM.
quote:01. I'm Yours
Jason Mraz 04:03
02. Sweet About Me
Gabriella Cilmi 03:22
03. Viva La Vida
Coldplay 04:01
04. Forever
Chris Brown 04:38
05. No Stress (Radio Edit)
Laurent Wolf ft. Eric Carter 03:21
06. Stop De Tijd
Marco Borsato 04:42
07. Spiralling (Radio Edit)
Keane 03:24
08. Ella Elle L A (Radio Version)
Kate Ryan 03:07
09. Disturbia
Rihanna 03:58
10. All I Ever Wanted (Radio Edit)
Basshunter 02:56
11. All Summer Long
Kid Rock 04:57
12. In And Out Of Love
Armin Van Buuren ft. Sharon D... 06:01
13. Mystery Repeats (Radio Version)
Pete Philly & Perquisite 02:47
14. Butterfly
Jason Mraz 04:59
15. Carte Blanche (2008 Single Edit)
Veracocha 03:03
quote:01 Amy MacDonald - This is the life (10 strepen, 10 songs)
01 Randy Newman - Harps & angels (10 strepen, 10 songs)
03 Jason Mraz - We sing, we dance, we steal things (10 strepen, 12 songs)
04 Racoon - Before you leave (10 strepen, 12 songs)
05 De Dijk - Brussel (10 strepen, 13 songs)
06 Roger Cicero - Beziehungsweise (10 strepen, 13 songs)
07 Sheryl Crow - Detours (10 strepen, 14 songs)
08 Gerard van Maasakkers (en anderen) - Anders (10 strepen, 14 songs)
09 Rob de Nijs - Chansons (10 strepen, 15 songs)
10 Daniel Lohues - Allennig II (10 strepen, 16 songs)
11 Duffy - Rockferry (9 strepen, 10 songs)
12 Berry - Mademoiselle (9 strepen, 11 songs)
13 Gavin DeGraw - Gavin DeGraw (9 strepen, 12 songs)
14 Sara Bareilles - Little voice (9 strepen, 12 songs)
15 Jeroen van der Boom - Jij bent zo (9 strepen, 14 songs)
Ja, hoe hard hij ook z'n best zal doen, de sfeer van het vorige concert evenaren zal verdomde moeilijk worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Goed dat hij uitverkocht is. Jammer dat een volgend concert geen Paradiso meer wordt.
Zo overdreven zal dat toch niet zijn. Jason Mraz heeft niet zoveel commerciële nummers. I'm Yours, Remedy, Geek in the Pink, You And I Both en Wordplay en dan houdt het wel op. En ik denk dat hij voornamelijk nummers van WS, WD, WST ten gehore zal brengen, aangezien hij in de Melkweg al veel oudere nummers speelde.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er in de HMH ook niet bij want beter dan Paradiso en de Melkweg zal het toch niet worden. In de Melkweg waren er al iets teveel "backstreet boys" fans (no offense) en dat zal nu nog wel veel erger worden, waarop Jason Mraz natuurlijk ook zijn tracklist op aanpast...
Dat hoop ik ook ja, al denk ik eerlijk gezegd niet dat hij Mr. Curiosity gaat spelen als hij met een band komt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Hopelijk laat hij in ieder geval Life is Wonderful of Mr. Curiosity in zijn setlist.
Nee ik zat ook een beetje te overdrijven maar hopelijk begrijp je wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zo overdreven zal dat toch niet zijn. Jason Mraz heeft niet zoveel commerciële nummers. I'm Yours, Remedy, Geek in the Pink, You And I Both en Wordplay en dan houdt het wel op. En ik denk dat hij voornamelijk nummers van WS, WD, WST ten gehore zal brengen, aangezien hij in de Melkweg al veel oudere nummers speelde.
Hopelijk laat hij in ieder geval Life is Wonderful of Mr. Curiosity in zijn setlist.
Dat concert was idd super maar ook Paradiso vorig jaar was top! Vond Melkweg dit jaar al wat minder dus skip daarom ook HMH omdat ie weer met de band komt. Acoustisch is ie zoveel tofferquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:53 schreef Acathla het volgende:
Werchter 2007 was m'n eerste kennismaking met Jason Mraz. Voor mij totaal onbekend. Hij kreeg de hele tent (Pyramid Marquee) op z'n kop. In z'n eentje en het mooiste aan dit alles, wij stonden in de stromende regen. Dat was niet erg, want Mraz bleef boeien.
Ik wil de beste man nog wel eens in concert zien, maar ik denk niet dat dit optreden ooit overtroffen zal worden.
ik zou ze graag over willen nemenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:57 schreef musicfreakyme het volgende:
Als iemand nog 2 kaartjes zoekt, ik heb er 2 over.
Ik denk dat ik de kaarten al kwijt ben aan de broer van mn vriend.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik zou ze graag over willen nemenje pm box is nog uitgeschakeld helaas.
Graagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de kaarten al kwijt ben aan de broer van mn vriend.
Als dat niet doorgaat laat ik het nog even weten, oke?
Precies wat ik net ook hoorde.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Jill-RMC het volgende:
The Remedy wordt trouwens gebruikt in de reclame voor Gooische Vrouwen.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb de tickets veilig op mn bureaublad staan. Ik heb er enorm veel zin in!
Anderhalve week? nog maar 1 week en 1 dagquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Numbie het volgende:
[..]idem hier!
Nog maar anderhalve week
Als ik ziek wordt, PM ik je welquote:Op zondag 14 september 2008 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah, als ik mijn kaarten niet kan vinden ga ik het maar overslaan denk
* Ziekte toewenst.quote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Als ik ziek wordt, PM ik je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |