Check.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef Liejannuh het volgende:
En ik ga gewoon naar Parkpop en de Melkweg.
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Gosjke het volgende:
*is blij dat ze 'm nu 4 keer in kleinere setting gezien heeft tegen die tijd*
Wat al die artiesten/managers toch met de HMH hebben. Joehoe.. people.. Vredenburg ofzo!
¤32 lijkt me.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:35 schreef -Menn0- het volgende:
Staat nog niks van een prijs ofzo.
Maar wel een stuk beter dan max. 20 kaarten pp. :pquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef Gosjke het volgende:
Is dus bijna 34 euro incl servicekosten.
Max. 2 kaarten pp is ook niet erg handig.
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:46 schreef jmac het volgende:
PERSBERICHT
MOJO Concerts, Delft, dinsdag 24 juni 2008
JASON MRAZ OP 22 SEPTEMBER IN DE HEINEKEN MUSIC HALL
Jason Mraz komt dit jaar voor nog een concert naar Amsterdam. Op maandag 22
september geeft de Amerikaanse zanger een optreden in de Heineken Music Hall. De
kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
Zijn debuutalbum ‘Waiting For My Rocket To Come’ bereikte in Amerika binnen no-time
een platina status. De van dit album afkomstige single ‘The Remedy (I Won't Worry)’
werd door de hoge airplay ook in Nederland een hit. Daarna was het bij ons even stil
rondom de Amerikaanse singer/songwriter. Vorig jaar kwam hier een einde aan. Zo gaf
hij toen een concert in een uitverkocht Paradiso, gaf hij een zeer goed ontvangen
optreden op het North Sea Jazz Festival en heeft hij onlangs zijn nieuwste album 'We
Sing, We Dance, We Steal Things' uitgebracht. De zanger werkte voor dit album o.a.
samen met Colbie Caillat en James Morrison.
Jason Mraz dankt zijn succes voor een groot deel aan 'social communities' op
internet. Hij is het bewijs van de impact die websites als Hyves, YouTube en MySpace
op de muziekindustrie hebben. Het concert dat de zanger op woensdag 9 juli in de
Melkweg geeft, raakte in een mum van tijd uitverkocht.
Donderdag 26 juni aanstaande om 17.00 uur start de presale van Live Nation. Leden
van de Live Nation website krijgen dan tot vrijdag 27 juni 17.00 uur, dus vóór de
reguliere kaartverkoop, de gelegenheid om kaarten voor Jason Mraz te bestellen via
www.livenation.nl/jasonmraz <http://www.livenation.nl/jasonmraz> . Maximaal 2
kaarten per persoon.
JASON MRAZ
+ Support act
Maandag 22 september 2008
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 29 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur via:
<http://www.livenation.nl/jasonmraz> www.livenation.nl/jasonmraz, de grotere
postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m) en de bekende
voorverkoopadressen.
Noot aan de redactie (niet voor publicatie)
Donderdag? Zaterdag staat er tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch over gehaald en donderdag gelijk kaartjes halen. Zucht
Nee, jij leest gewoon maar de helftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Donderdag? Zaterdag staat er tochOf voor jou niet
Najaa.. hadden ze die regel beter voor Jason's show in de kleine zaal Paradiso kunnen zetten dan voor die bierhal. Die is zo 1,2,3 niet vol. Zet de limiet dan op 4 kaarten pp ofzo. (Niet dat ik kaarten wil, ik vind 't alleen een beetje overbodige luze als er 5500 kaarten te krijgen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:11 schreef Numbie het volgende:
[..]
Maar wel een stuk beter dan max. 20 kaarten pp. :p
Daar ga ik je toch even corrigeren, vorig jaar was het snel uitverkocht door veel animo. Toen heeft mojo besloten hem in de grote zaal te zetten en kwamen er dus nog kaarten vrij. Die zijn vrij snel uitverkocht geraakt. Zo stond hij dus ipv de kleine zaal voor een uitverkochte grote zaal waar iedereen (bijna iedereen) voor de normale prijs toegang heeft genoten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef Gosjke het volgende:
Ja.. en daar zou ie in 1e instantie spelen vorig jaar juli en toen gingen er idioten vandoor die met 2 vrienden 16 kaarten kochten terwijl ze maar met zijn 2-en zouden gaan. Mede daardoor was 't in een paar min uitverkocht en gingen kaarten op diezelfde dag nog voor 80 tot 120 euro op marktplaats. Toen had ik die "max. 2 kaarten pp" regel een logischere maatregel gevonden dan nu in de bierhal. Toen waren er idd maar 200 kaarten in de vvk, nu 5500.. dus is de kans dat het snel uitverkoopt en wanhopige mensen honderden euros neerleggen op marktplaats vrij klein...
Ik snap niet waarom dat zo lachwekkend is?
Nee.. het was niet alleen zo snel uitverkocht door het grote animo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar ga ik je toch even corrigeren, vorig jaar was het snel uitverkocht door veel animo. Toen heeft mojo besloten hem in de grote zaal te zetten en kwamen er dus nog kaarten vrij. Die zijn vrij snel uitverkocht geraakt. Zo stond hij dus ipv de kleine zaal voor een uitverkochte grote zaal waar iedereen (bijna iedereen) voor de normale prijs toegang heeft genoten.
Ik vind dat het eens tijd wordt dat ie gewoon Toca meesleept. Deed ie tijdens zn akoestische UK tour in 2006 ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef Numbie het volgende:
Tenzij hij in de HMH met complete band komt, terwijl in de Melkweg straks hij alleen met Bushwalla er weer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |