je bent niet de enigequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier werkelijk waar met de tranen in m'n ogen in m'n broek te zeiken.![]()
Zuurstof nu!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef myrose1 het volgende:
Ja heel vwo staat bij ons voor engels een 4, 5 of 6...
Ik heb wel me Anglia examen op profency niveau al..
Dat betekend op een na hoogste niveau wereldwijd[ afbeelding ]
Je probeerT te laten zien dat je wel wat in je mars hebt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef myrose1 het volgende:
Ben wiskundeleraarquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef myrose1 het volgende:
Btw, afzeiken is makkelijk, complimentjes niet.
En ik denk dat jullie net zo weinig van wiskunde snappen als ik, dus waarom ben je hier uberhaupt nog?
ik snap niks van wiskunde , maar als je hulp nodig hebt met engels stuur me maar een pmquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef myrose1 het volgende:
En ik denk dat jullie net zo weinig van wiskunde snappen als ik, dus waarom ben je hier uberhaupt nog?
Nu je Nederlands nog onder de knie krijgen... Jij moet wel een kloon zijn. Of laten ze tegenwoordig naieve clowns toe op het VWO?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef myrose1 het volgende:
Ja heel vwo staat bij ons voor engels een 4, 5 of 6...
Ik heb wel me Anglia examen op profency niveau al..
ik denk dat mij wiskunde moeilijker is dan dat van jou, en we maken al de hele tijd complimentjes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef myrose1 het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je probeerT te laten zien dat je wel wat in je mars hebt.
En dan maak je zo'n kinderachtige, luie, VMBO-achtige kutfout in die zin.
Geloof je jezelf nog wel?
jij vind iedere dame lekkerquote:
vindtquote:
Je wilt een complimentje, dat kan:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef myrose1 het volgende:
Kom op kansrekening is echt het makkelijkste wat er isquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef myrose1 het volgende:
1. Je faalt in begrijpend lezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |