Of een HBO-P doen en dan naar de uni.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Stoppen met eten en langzaam verdwijnen als een spook.
Zou toch nog maar een keer examen doen als ik jou wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:37 schreef mordradead het volgende:
Je gaat niet nog een keer (als het mag) VWO examen doen
Dan zit je in hetzelfde schuitje als mij... alleen kan ik geen studie kiezen
Je mag maar 1 onvoldoende in je profieldeel hebben...quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:43 schreef Mini_rulez het volgende:
PF: lijkt me ook wel lastig om die vakken te nemen als je ze op de havo nooit gehad hebt. In de vijfde vond ik ze ineens een stuk moeilijker worden, en ik had tenminste al een paar jaar ervaring.
Kun je nu wel nog slagen als je er eentje herkanst, of mag je maar 1 onvoldoende in je profieldeel?
Ok dan doe ik het tochquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je het volgens mij nooit gezegd hebt misschien? Het enige wat ik van je weet is dat je zakte voor de havo, het jaar daarop wel slaagde en verder heb ik geen idee wat je gedaan hebt. Ik dacht dat je je aan het bezinnen was op wat je met de rest van je leven wilde.
En Chico mag heus weldoen, hoor
.
Nu is het wel officieel, dus gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je lijst
.
Voorspelling:
> 8 op de exacte vakken
> 7 op de rest
Ik hàd een mango.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je mag maar 1 onvoldoende in je profieldeel hebben...
Ik heb aardbeien
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een havo diploma.
Vorig jaar gezakt op 5 5 5 (vwo)
nu weer
zelfde vakken
wiskunde, scheikunde, natuurkunde
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Ewelina het volgende:
Gekookte worteltjes zijn best lekker. Rauw zijn ze niet te eten
Bij mij is dat precies andersom. Rauw kan ik ze hebben, maar gekookt vind ik ze zo griezelig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Ewelina het volgende:
Gekookte worteltjes zijn best lekker. Rauw zijn ze niet te eten
Je moet ze ook niet te lang koken hé...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Bij mij is dat precies andersom. Rauw kan ik ze hebben, maar gekookt vind ik ze zo griezelig.
Die zachte, snotterige, weeïge smaak. Ik ben er geen fan van. Wortels gaan hier in schijfjes door de boeuf bourgignon of in de juicer. Dat zal ze leren.
quote:Jonge sla
Alles kan ik verdragen,
het verdorren van bonen,
stervende bloemen, het hoekje
aardappelen, kan ik met droge ogen
zien rooien, daar ben ik
werkelijk hard in.
Maar jonge sla in september,
net geplant, slap nog,
in vochtige bedjes, nee.
Als ergens maar weinig kcal in zit ga ik het meteen wantrouwenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef loveli het volgende:
Volgens mij gaat het niet per se om de calorieen, maar om de verslaving aan suikers en snelle koolhydraten.
Waarom ingodsnaam die smerige vissticks?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben het met SHE eens, rauwe wortels zijn zoveel lekkerder dan die weeïge, snotterige gekookte dingen.
Ik heb daarstraks uiteindelijk maar gekozen voor cherrytomaatjes en vissticks. Het korstje is wel slecht, maar qua calorieën viel het me alles mee. Ik wilde eigenlijk een vegaburger nemen maar daar zaten nog meer kcal in!
Loser!quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ging net een vreetkick houden maar naar drie biscuitjes had ik er al geen zin meer in. Wat kan ik wel
1. Ik vind ze lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom ingodsnaam die smerige vissticks?
Waarom geen stukje zalm? Desnoods een tilapia pakketje met groenten of een doodnormale witvis met wat kruiden?
Er is geen enkel excuus voor vissticks.
Zolang je geen vreetkicks of hypoglycemie (of diabetes) krijgt, is dat op zich niet slecht voor je. Low-carb is één manier om te lijnen, maar niet de enige. Bij een normaal voedingspatroon ga je echt niet dood van een beetje koolhydraten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef loveli het volgende:
Volgens mij gaat het niet per se om de calorieen, maar om de verslaving aan suikers en snelle koolhydraten.
Nouja, weinig... 170 per 100 gram, maar een visstick is ook maar 30 gram. Misschien zijn die vegaburgers gewoon nóg slechter.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ergens maar weinig kcal in zit ga ik het meteen wantrouwen
Och ja...het Spar verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
1. Ik vind ze lekker
2. Het past prima in mijn dieet
3. Ooit in de Spar op de Uithof geweest?
Die zijn zo bizar. Nooit begrepen hoe je van een vega-burger een vette hap kunt maken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, weinig... 170 per 100 gram, maar een visstick is ook maar 30 gram. Misschien zijn die vegaburgers gewoon nóg slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |