quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
DaD: je kunt ook andere dingen met Snickers doen.
Ik heb er weleens tempura balletjes van gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:59 schreef loveli het volgende:
Ik was even bang dat je een gefrituurde snickers zou aanprijzen.
Hey ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Morgen moet ik er om 4.30 uur uit. Dan moet ik zeker nóg een maaltijd extra eten?
Ja, binnen drie kwartier na ontwaken graag eten!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Morgen moet ik er om 4.30 uur uit. Dan moet ik zeker nóg een maaltijd extra eten?
Zijn die uitslagen er nu al? In België zijn de eindexamens net deze week begonnenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Is al bekend of Chicolate geslaagd is voor haar eindexamen? Gaarne cijferlijst posten.
België loopt dan ook een beetje achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn die uitslagen er nu al? In België zijn de eindexamens net deze week begonnen
Dat hebben we nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:11 schreef mordradead het volgende:
Examenfeest al gehad dan of nietdat weet ik nog wel
dat was wel lachen
Heb jij dan ook examen gedaan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ze moeten opschieten met me te bellen
niet een uur wachten
Nederland mag de halve finale niet halen, want dan spelen ze tijdens de uitreiking en krijg je van die aso's die tijdens de uitreiking van een ander er al vandoor gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Geniet ervan! Later zul je je deze tijd herinneren als 'die zomer dat ik slaagde en het Nederlands elftal voor de tweede keer Europees kampioen werd'.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Geniet ervan! Later zul je je deze tijd herinneren als 'die zomer dat ik slaagde en het Nederlands elftal voor de tweede keer Europees kampioen werd'.
Wat heb jij gedaan dan? VWO na de HAVOquote:
Dan schuiven ze die uitreiking maar mooi even opquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nederland mag de halve finale niet halen, want dan spelen ze tijdens de uitreiking en krijg je van die aso's die tijdens de uitreiking van een ander er al vandoor gaan![]()
.
Huh?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou weer gezakt op de zelfde vakken als vorig jaar
jeej
party
Bij ons hield iedereen een eigen examenfeest. Ook leuk, elk weekend wel een paar feestjes.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat hebben we niet. Ons examenfeest was in december al, het gala. Bij PF weet ik niet hoe dat geregeld is, die heeft misschien wel feest. Of je viert je eigen feestje
.
Aahwquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jeej
party
aah shit! En nu?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jeej
party
Ik heb nergens gelezen dat je vwo deed en meende dat je havo deedquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er zo moeilijk aan dat ik havo heb gedaan en nu vwo doen (maar 2x gezakt)
Dan moet ik wel 21 worden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat je vwo deed en meende dat je havo deed![]()
Kun je nog herren of niet? Anders zo'n 21+ test voor de studie die je wil misschien een idee
Dan kun je (als 20-jarige) nog beter een jaar HBO doen en dan op je propedeuse naar de universiteit...quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat je vwo deed en meende dat je havo deed![]()
Kun je nog herren of niet? Anders zo'n 21+ test voor de studie die je wil misschien een idee
Dat je het volgens mij nooit gezegd hebt misschien? Het enige wat ik van je weet is dat je zakte voor de havo, het jaar daarop wel slaagde en verder heb ik geen idee wat je gedaan hebtquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is er zo moeilijk aan dat ik havo heb gedaan en nu vwo doen (maar 2x gezakt)
Hm.. Ik dacht dat het echt mijn vakken waren (heb ze nooit op de havo gehad) maar toen toch eindelijk niet. En toen was ik gezakt en toen dacht ik ja wat moet ik nu.. Dus dacht ik nou nog maar een x of zo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Rotvakken om op te zakken... Mag ik vragen waarom je voor een natuurprofiel gekozen hebt als die vakken je niet liggen? Niet als kritiek, gewoon benieuwd.
Ik ben nooit gezakt voor de havo. Alleen vorig jaar gezakt voor vwo. Ben nooit gestopt met school.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je het volgens mij nooit gezegd hebt misschien? Het enige wat ik van je weet is dat je zakte voor de havo, het jaar daarop wel slaagde en verder heb ik geen idee wat je gedaan hebt. Ik dacht dat je je aan het bezinnen was op wat je met de rest van je leven wilde.
En Chico mag heus weldoen, hoor
.
Nu is het wel officieel, dus gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar je lijst
.
Voorspelling:
> 8 op de exacte vakken
> 7 op de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |