Regen, vind ik ook geen ramp (behalve dan in de winter)quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee waarneer ik tijd heb![]()
Ik sport liever buiten met regen
true...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zitten de dagcijfers vol Stage SC'ers. Dus ja het is gezellig![]()
jah ik zag hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zitten de dagcijfers vol Stage SC'ers. Dus ja het is gezellig![]()
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pierquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als het niks meer aan is![]()
Ik kom er nooit meer, heel af en toe neem ik nog een gluur, maar dan ben ik blij dat ie niet in myat staat
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pier
hoezo, ik ben er toch weer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pier
wie wat welke voorspelling?quote:
Ja maar ik heb liever een beetje regen dan dat 30 graden is.. (alleen tijdens het sporten dan;))quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Regen, vind ik ook geen ramp (behalve dan in de winter)
Je moet wel stage lopen hequote:
Ga eens weg jij niet stageloperquote:
Loop anders ook geen stage hoorquote:
Oww.. toen al dat geleut begon (al die dubbelzinnige dingen, waardoor die Slowsexchat is opgezet).. dacht ik al dat dat het einde van de SSC zou betekenen, omdat het ten koste ging van de gezelligheidquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wat welke voorspelling?ik heb niks gehoord?
jij bent een oldbie hierquote:
uh, uh, uh,quote:
Dat zeker.. ik ga al bijna 485 mee.. en hopelijk vanavond juli dan wel als stagiairquote:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic doodquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww.. toen al dat geleut begon (al die dubbelzinnige dingen, waardoor die Slowsexchat is opgezet).. dacht ik al dat dat het einde van de SSC zou betekenen, omdat het ten koste ging van de gezelligheid
Goed gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic dood
alsof ik dat gedaan hebquote:
Klopt jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |