Ahaa leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek (vanavond weer hersenloos rondjes op de baan lopen)
Pili heeft hem meteen helemaal onderzochtquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom
Je hebt echt geen reet te doen hè, als je 2 van zulke SC's bij gaat houden
nja dat weet ik niet of ik dat vol ga houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom
Je hebt echt geen reet te doen hè, als je 2 van zulke SC's bij gaat houden
Eens kijken of al hersteld ben van de wedstrijd van zondagquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:20 schreef Milou__ het volgende:
Pili heeft hem meteen helemaal onderzocht
denk trouwens dat ik morgen maar ga...kutweerquote:
Beetje multitaskenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef tripack het volgende:
Cue
jij ook hier
[..]
nja dat weet ik niet of ik dat vol ga houden![]()
hoeveelste ben je geworden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens kijken of al hersteld ben van de wedstrijd van zondag
Ik ben hier al zo lang!quote:
Ik ga denk ik dinsdag, donderdag, zondag maar doen. Komt het beste uit met werk enzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef Californium het volgende:
denk trouwens dat ik morgen maar ga...kutweeren zondag komt me beter uit
Als het vandaag droog wordt dan ga ik uiteraard vandaag
Hier is het droogquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
denk trouwens dat ik morgen maar ga...kutweeren zondag komt me beter uit
Als het vandaag droog wordt dan ga ik uiteraard vandaag
kijken of hier een beetje leven zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben hier al zo lang!![]()
Maarja ik hier
Wat doe jij hier??
Ja erg hequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
kijken of hier een beetje leven ziten of hier nog meer gezellige mensen zitten
en ik zat echt te kijken toen ik de dagstanden zag dat je zo hoog stond
Leven en gezelligheid genoeg hier. Soms niet bij te houdenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
Boeit eigenlijk niet echt heel erg trouwensquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dinsdag, donderdag, zondag maar doen. Komt het beste uit met werk enzo![]()
Ik doe voornamelijk de sprint en de middenlange afstanden (800-1500m), verspringen en heel soms hink-stap-sprong.. en dat laatste vraagt veel van je gewrichten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hoeveelste ben je geworden?
Welk onderdeel van atletiek doe je dan? of alles?
heel af en toequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja erg he
Hier is tenminste leuk leven.. ben jij nog veel in de SSC dan?
Krijg je als het niks meer aan isquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
heel af en toewordt nouwelijks gepost, gister was Tally wel jarig, maar daar werd het niet extra druk van
en jij dan?
Als je goed kijkt zitten de dagcijfers vol Stage SC'ers. Dus ja het is gezelligquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik zat echt te kijken toen ik de dagstanden zag dat je zo hoog stond
ahaaquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik doe voornamelijk de sprint en de middenlange afstanden (800-1500m), verspringen en heel soms hink-stap-sprong.. en dat laatste vraagt veel van je gewrichten.
Gezelligquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ahaa![]()
Vriendin van mij zit ook op atletiek en ik ga wel eens mee.
Nee waarneer ik tijd hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
GezelligZeker wanneer het mooi weer is
Regen, vind ik ook geen ramp (behalve dan in de winter)quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee waarneer ik tijd heb![]()
Ik sport liever buiten met regen
true...quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zitten de dagcijfers vol Stage SC'ers. Dus ja het is gezellig![]()
jah ik zag hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zitten de dagcijfers vol Stage SC'ers. Dus ja het is gezellig![]()
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pierquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als het niks meer aan is![]()
Ik kom er nooit meer, heel af en toe neem ik nog een gluur, maar dan ben ik blij dat ie niet in myat staat
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pier
hoezo, ik ben er toch weer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
denk dat ik er ook niet vaak meer kom. zo dood als een pier
wie wat welke voorspelling?quote:
Ja maar ik heb liever een beetje regen dan dat 30 graden is.. (alleen tijdens het sporten dan;))quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Regen, vind ik ook geen ramp (behalve dan in de winter)
Je moet wel stage lopen hequote:
Ga eens weg jij niet stageloperquote:
Loop anders ook geen stage hoorquote:
Oww.. toen al dat geleut begon (al die dubbelzinnige dingen, waardoor die Slowsexchat is opgezet).. dacht ik al dat dat het einde van de SSC zou betekenen, omdat het ten koste ging van de gezelligheidquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wat welke voorspelling?ik heb niks gehoord?
jij bent een oldbie hierquote:
uh, uh, uh,quote:
Dat zeker.. ik ga al bijna 485 mee.. en hopelijk vanavond juli dan wel als stagiairquote:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic doodquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww.. toen al dat geleut begon (al die dubbelzinnige dingen, waardoor die Slowsexchat is opgezet).. dacht ik al dat dat het einde van de SSC zou betekenen, omdat het ten koste ging van de gezelligheid
Goed gedaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic dood
alsof ik dat gedaan hebquote:
Klopt jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
hmmm jaah kan wel, want de slowsexchat ging na nog geen 1 topic dood
Die zal ik wel gaan missen als hij vandaag nog geopend wordtquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
Wij leven nogNog maar 2 en dan hebben we #500
Zou dat vandaag nog gaan gebeuren?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
Wij leven nogNog maar 2 en dan hebben we #500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |