ja gelukkig weten de spelers beter dan de polonaise volk hequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is gek maar ik krijg steeds MINDER vertrouwen. Kan het niet uitleggen waarom. Maar iedereen is ZO positief, kan nooit goed gaan
.
Ik denk dat je overwinningsroes plaatsmaakt voor een dosis gezonde nuchterheid.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Het is gek maar ik krijg steeds MINDER vertrouwen. Kan het niet uitleggen waarom. Maar iedereen is ZO positief, kan nooit goed gaan
.
Sja, dat hoop ik dan maar. Ik las dat Sneijder iets had gezegd van "we voelen nu met zijn allen dat we kampioen kunnen worden".quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja gelukkig weten de spelers beter dan de polonaise volk he
Dat klopt niet. Als wij verliezen heeft Frankrijk 4 punten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef janjoostebroodje het volgende:
Nederland verliest, Italie verliest
Ned: 3
Fra: 2
Ita: 0
Roe: 4
Wat lijkt jullie het beste?
Of we worden gewoon nog beter en die bal van Van Nistelrooij en de schoten van Afellay en Van Persie gaan er ook in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat hoop ik dan maar. Ik las dat Sneijder iets had gezegd van "we voelen nu met zijn allen dat we kampioen kunnen worden".
Nou kan dat uiteraard gewoon, maar dan zal je het spel van maandag echt vol moeten houden en de mazzel houden. En vd Sar moet zo in vorm blijven etc etc etc....
Kan allemaal natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of we worden gewoon nog beter en die bal van Van Nistelrooij en de schoten van Afellay en Van Persie gaan er ook in.
Daar is ook niks mis mee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan allemaal natuurlijk.
Ach, we zien het wel, ik probeer alleen (voor mezelf hoor) de euforie te temperen en de verwachtingen niet weer te hoog te leggen. Ben al vaker teleurgesteld.
Ach ... als wij winnen vind ik dat niet zo erg hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:15 schreef Anonymousz het volgende:
Benzema waarschijnlijk op de bank morgen
Wat een mongool is die DommeNek
...Dit is wat de NOS ervan denkt, waarschijnlijk komt het niet eens in de buurtquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:15 schreef Barca het volgende:
5! wijzigingen!!
Geen Benzema, RIbéry een andere rol, Henry in de basis ... nou, nou ... wat een verschil met onze ploeg.
We zien wel. Ik sta niet in de basis. Da's voor iedereen een geruststelling.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
...Dit is wat de NOS ervan denkt, waarschijnlijk komt het niet eens in de buurt
nou vertelquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Ach ... als wij winnen vind ik dat niet zo erg hoor![]()
Weet je wat de spelers zeiden na het gelijk spel tegen Roemenië?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
We zien wel. Ik sta niet in de basis. Da's voor iedereen een geruststelling.
Dat ze met de remmen erop speeldequote:
RVN verkracht de verdediging van Frankrijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-105-b922ae1ccb3c6
Ik wil die conclusie nog niet trekken, 1 geweldige pot is nog geen "het klopt". Morgen eerst goed spelen, hopelijk een redelijk tot goed resultaat en dan zien we verderquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee.
Ik probeer mezelf ook nuchter te houden, maar er kan best eens iets heel moois gaan komen. Het klopt gewoon, en dat heb ik heel lang niet gezien van het Nederlands elftal.
precies kijk maar naar duitsland die speelde ook niks klaar vandaag.. hopelijk kunnen onze jongens laten zien wat ze maandag ook zo goed hebben gedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil die conclusie nog niet trekken, 1 geweldige pot is nog geen "het klopt". Morgen eerst goed spelen, hopelijk een redelijk tot goed resultaat en dan zien we verder>
geen paniek met dat voetbal van de Fransen gaat dat heus niet gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:59 schreef nappei het volgende:
Geen zorgen, over luttele uren krijgen de Nederlandse opportunisten een pak slaag
was het niet zo dat Ribery de plaats van Benzema inneemt en dan Henry naar de spits ipv Anelka? althans zoiets denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema start waarschijnlijk niet in de basis![]()
Ik hoop het uiteraard ook, maar ik ga er iig NIET vanuit nog. We hebben maanden dramatisch gespeeld en 1 keer goed wil niet zeggen dat het morgen weer goed is......quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
precies kijk maar naar duitsland die speelde ook niks klaar vandaag.. hopelijk kunnen onze jongens laten zien wat ze maandag ook zo goed hebben gedaan.
Klopt, werd eerder vandaag al gemeld in Studio Sport. 5 wijzigingen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema start waarschijnlijk niet in de basis![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:29 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Ach die fransen gaan toch niet presteren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |