Dat ze met de remmen erop speeldequote:
RVN verkracht de verdediging van Frankrijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-105-b922ae1ccb3c6
Ik wil die conclusie nog niet trekken, 1 geweldige pot is nog geen "het klopt". Morgen eerst goed spelen, hopelijk een redelijk tot goed resultaat en dan zien we verderquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee.
Ik probeer mezelf ook nuchter te houden, maar er kan best eens iets heel moois gaan komen. Het klopt gewoon, en dat heb ik heel lang niet gezien van het Nederlands elftal.
precies kijk maar naar duitsland die speelde ook niks klaar vandaag.. hopelijk kunnen onze jongens laten zien wat ze maandag ook zo goed hebben gedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil die conclusie nog niet trekken, 1 geweldige pot is nog geen "het klopt". Morgen eerst goed spelen, hopelijk een redelijk tot goed resultaat en dan zien we verder>
geen paniek met dat voetbal van de Fransen gaat dat heus niet gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:59 schreef nappei het volgende:
Geen zorgen, over luttele uren krijgen de Nederlandse opportunisten een pak slaag
was het niet zo dat Ribery de plaats van Benzema inneemt en dan Henry naar de spits ipv Anelka? althans zoiets denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema start waarschijnlijk niet in de basis![]()
Ik hoop het uiteraard ook, maar ik ga er iig NIET vanuit nog. We hebben maanden dramatisch gespeeld en 1 keer goed wil niet zeggen dat het morgen weer goed is......quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
precies kijk maar naar duitsland die speelde ook niks klaar vandaag.. hopelijk kunnen onze jongens laten zien wat ze maandag ook zo goed hebben gedaan.
Klopt, werd eerder vandaag al gemeld in Studio Sport. 5 wijzigingen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Benzema start waarschijnlijk niet in de basis![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:29 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Ach die fransen gaan toch niet presteren:
Nu.nlquote:Oranje tegen vice-wereldkampioen
Uitgegeven: 13 juni 2008 07:34
LAUSANNE - Het Nederlands elftal speelt vrijdag ook zijn tweede wedstrijd op het EK tegen een land dat twee jaar geleden op de WK in de finale stond. Frankrijk is nu de tegenstander.
Na de eerdere zege op wereldkampioen Italië (3-0) is de verwachting dat bondscoach Marco van Basten met dezelfde spelers begint. Dat zou dan betekenen dat Oranje spelers als de weer fitte Arjen Robben en Robin van Persie op de bank achter de hand houdt.
Zorgen
Frankrijk speelde zijn eerste wedstrijd gelijk tegen Roemenië (0-0). Er bestaan zorgen in het land over de geringe productiviteit van het elftal. De kans bestaat dat bondscoach Raymond Demenech nu vanaf het begin met Thierry Henry in de aanval speelt.
Een aanvallender Frankrijk hoeft Nederland niet direct te schaden. Met snelle spelers kan Oranje dan op de counter spelen.
Wereldtop
Van Basten gaat wel uit van een moeilijke wedstrijd. "Net als Italië is Frankrijk wereldtop. Daarop hebben we ons ingesteld."
Ze zijn koudbloedig ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
We zijn sowieso in het voordeel. Allemaal Noord-Afrikanen bij die Fransozen. En het wordt maar 13 graden vanavond
Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef NJ het volgende:
Even de TT aangepast.
Denk dat die wel over het hele veld te vinden is. Die dribbelt elke kant op. Hopelijk heeft De Jong weer een goede wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef Rhapsody het volgende:
Gek dat Ribery achter de spits staat, met zijn snelheid zou je die op de flanken zetten....
Dat heb ik ook, mede door 't feit dat we voor Italië totaal geen idee hadden waar NL stond. Nu hebben ze 'n goeie start gemaakt en is 'n gelijkspel al 'n behoorlijk resultaat. Winst zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, maar gelijk is geen rampquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb minder zenuwen ook dan maandag. Kon wel weer eens een enorm goeie pot worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |