quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef Merovingian het volgende:
Kijk, das altijd mooi![]()
Mijn vrouw en ik hadden ook na 2 maanden een dipje, maar we zijn nu al bijna een jaar gelukkig getrouwd, dus er is nog goede hoop voor je
Tis ook heel leukquote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef phluphy het volgende:
Mijn gevoel was dus juist. Hoe dóe ik dat toch he!![]()
Enneh, je omschrijving van een beschonken Frothen klinkt juist leuk!
nice ennuh..quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Frothen.Aardig dat je de moeite neemt dit te typen.
En opeens wist ik het:
Merovingian = Merovinyard![]()
JortK = K-Jort (als in K-one, huh)![]()
nu mschol nog.
dat wist ik niet, maar zat aan je werknemer uit de film te denken en dat je OTTD speeltquote:
Doe je goed. Dipjes, ruzie, je onderlinge irritaties/frustraties/problemen oplossen hoort er gewoon bij. Gister avond aan 'verbetering van de relatie' gewerkt, van morgen nog lopen bek vechten daarna weer laggegierenbrullen en nu lekker samen fokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
Cothen nuchter is een groter gevaar dan Cothen beschonken:
Cothen beschonken: danst geheel uit de maat is voornamelijk aan het zweven: vaag heen en weer aan het bewegen met de armen wijd.
Cothen nuchter: ziet 1 vrouw dansen en wil er gelijk achteraan.
[..]
[..]
[..]
[..]
daar gaat mijn privéleven
Maar heb nu sinds oktober hetzelfde meisje, alleen in december hadden we een dipje
Tja, Train Man is ook wel een goeie als je het bekijkt, maar ik ben al gedoopt door phluphyquote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
dat wist ik niet, maar zat aan je werknemer uit de film te denken en dat je OTTD speelt.
4 jaar alweer? wordt het voor jou ook niet eens tijd om te trouwen ofzoquote:Doe je goed. Dipjes, ruzie, je onderlinge irritaties/frustraties/problemen oplossen hoort er gewoon bij. Gister avond aan 'verbetering van de relatie' gewerkt, van morgen nog lopen bek vechten daarna weer laggegierenbrullen en nu lekker samen fokken. Afgelopen woensdag ook alweer 4 jaar bij elkaar
![]()
![]()
Mooizo, dat word de OP bij werken dusquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, Train Man is ook wel een goeie als je het bekijkt, maar ik ben al gedoopt door phluphy
Nee trouwen zal op dit moment een financiele klap betekenen omdat ik nog zelfstandig begeleid woon en daarvoor eigebijdrage voor moet betalen geschaald naar me inkomen. En als ik ga trouwen valt dat van me vriendin er ook onder en moet zij ook mee betalen (dus het heeft nu gewoon geen meer waarde) dus eerst nieuw huisje dan trouwenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Merovingian het volgende:[..]
4 jaar alweer? wordt het voor jou ook niet eens tijd om te trouwen ofzo
Ik zag vanochtend ook de bussen rijden jaquote:Op maandag 16 juni 200807:22 schreef Cothen het volgende:
's Morgens [afbeelding]
Fijn: er rijden weer bussen [afbeelding]
Minder fijn: ze rijden niet allemaal. [afbeelding]
Oplossing: we nemen de auto maar weer [afbeelding]
Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen hebquote:Op maandag 16 juni 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend ook de bussen rijden ja
Zeiksnorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen heb. Kan ik weer in een overvolle zweterige bus gaan staan ipv de lekkere rustige bus van een uur eerder die ik normaal altijd heb
.
Auto?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen heb. Kan ik weer in een overvolle zweterige bus gaan staan ipv de lekkere rustige bus van een uur eerder die ik normaal altijd heb
.
Moet ik eerst aan me rijbewijsquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Auto?
Had vandaag een afspraak met mijn stagebegeleider van mn HBO. Dat was om 10 uur, om half elf maar eens gebeld: "o, ik dacht dat het volgende week was."
Had-ie het verkeerde vakje aangevinkt in zijn agenda.
Uitkering turk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mooizo, dat word de OP bij werken dus.
[..]
Nee trouwen zal op dit moment een financiele klap betekenen omdat ik nog zelfstandig begeleid woon en daarvoor eigebijdrage voor moet betalen geschaald naar me inkomen. En als ik ga trouwen valt dat van me vriendin er ook onder en moet zij ook mee betalen (dus het heeft nu gewoon geen meer waarde) dus eerst nieuw huisje dan trouwen.
15 bier minder drinken per week en lessen maarquote:
Het idee van "fietsen" is toch dat je het voertuig zelf voortbeweegt door een trappende beweging te maken?quote:Ow een fietsen gaat niet aangezien ik me fiets niet in de trein mee ga nemen.
Je moeder?quote:
Jammer? Voldeed die omschrijving soms aan jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |