Twas op het randjequote:
Gisteren ook nog gedaan. Geen idee wat m'n scrore was, gewoon maar een balletje gegooid. We komen er zo vaak dat ze scorekaart niet eens meer uitprinten. te vaak laten liggen denk ikquote:
Netjesquote:Op zondag 15 juni 2008 16:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Twas op het randje
Was gelukkig nuchter, BOB-en
Nuchter en toch nog tot op het randje, dat vind ik al best heel wat. Moet vast een hele gezellige sfeer zijn geweest.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:51 schreef Cothen het volgende:
Twas op het randje
Was gelukkig nuchter, BOB-en
[..]
Mijn gevoel zegt me dat het dezelfde is als een paar maanden geleden.quote:Op zondag 15 juni 2008 17:03 schreef JortK het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je nu vast iemand had joh
Frothen.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:29 schreef Cothen het volgende:
[..]
Man wat lul jij een onzin.
Niet geregistreerd houdt in dat er überhaupt geen kenteken op zit.
Als je als Nederlander in het buitenland woont dan moet je je auto laten registeren op je woonadres en dan kan je dus een ander kenteken krijgen, maar das dan ook het enige dat veranderd.
Je zou wel gelijk hebben als phluphy in een Nederlandse plaats woont en een auto heeft met een Duits kenteken.
tot zo ver de spring-in-de-bres-voor-plurry-post
Hmm, dacht juist dat dat uitgegaan was oidquote:Op zondag 15 juni 2008 18:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat het dezelfde is als een paar maanden geleden.
Correct me if I'm wrong!
Ja, I know, maar dingen kunnen zich weer ten goede gekeerd hebben?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dacht juist dat dat uitgegaan was oid
En ik hou helemaal niet van wijnquote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Frothen.Aardig dat je de moeite neemt dit te typen.
En opeens wist ik het:
Merovingian = Merovinyard![]()
JortK = K-Jort (als in K-one, huh)![]()
nu mschol nog.
Niet?quote:
The Train Man?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet?!!!
Wijn!!![]()
![]()
Hoe meer hoe beter.
![]()
Ik heb nog even gedacht aan Merovinigar, maar dat klinkt zo zurig.![]()
Doe mij maar bier, met name speciaalbier, en whisky, single malt (alhoewel een goede blend er ook altijd in gaat)quote:Op zondag 15 juni 2008 20:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet?!!!
Wijn!!![]()
![]()
Hoe meer hoe beter.
![]()
Ik heb nog even gedacht aan Merovinigar, maar dat klinkt zo zurig.![]()
Cothen nuchter is een groter gevaar dan Cothen beschonken:quote:Op zondag 15 juni 2008 18:57 schreef phluphy het volgende:
Nuchter en toch nog tot op het randje, dat vind ik al best heel wat. Moet vast een hele gezellige sfeer zijn geweest.
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:03 schreef JortK het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je nu vast iemand had joh
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:57 schreef phluphy het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat het dezelfde is als een paar maanden geleden.
Correct me if I'm wrong!
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, dacht juist dat dat uitgegaan was oid
daar gaat mijn privélevenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:27 schreef phluphy het volgende:
Ja, I know, maar dingen kunnen zich weer ten goede gekeerd hebben?
Mijn vader is machinistquote:
Kijk, das altijd mooiquote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
Maar heb nu sinds oktober hetzelfde meisje, alleen in december hadden we een dipje
Mijn gevoel was dus juist. Hoe dóe ik dat toch he!quote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
Maar heb nu sinds oktober hetzelfde meisje, alleen in december hadden we een dipje
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:50 schreef Merovingian het volgende:
Kijk, das altijd mooi![]()
Mijn vrouw en ik hadden ook na 2 maanden een dipje, maar we zijn nu al bijna een jaar gelukkig getrouwd, dus er is nog goede hoop voor je
Tis ook heel leukquote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef phluphy het volgende:
Mijn gevoel was dus juist. Hoe dóe ik dat toch he!![]()
Enneh, je omschrijving van een beschonken Frothen klinkt juist leuk!
nice ennuh..quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Frothen.Aardig dat je de moeite neemt dit te typen.
En opeens wist ik het:
Merovingian = Merovinyard![]()
JortK = K-Jort (als in K-one, huh)![]()
nu mschol nog.
dat wist ik niet, maar zat aan je werknemer uit de film te denken en dat je OTTD speeltquote:
Doe je goed. Dipjes, ruzie, je onderlinge irritaties/frustraties/problemen oplossen hoort er gewoon bij. Gister avond aan 'verbetering van de relatie' gewerkt, van morgen nog lopen bek vechten daarna weer laggegierenbrullen en nu lekker samen fokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
Cothen nuchter is een groter gevaar dan Cothen beschonken:
Cothen beschonken: danst geheel uit de maat is voornamelijk aan het zweven: vaag heen en weer aan het bewegen met de armen wijd.
Cothen nuchter: ziet 1 vrouw dansen en wil er gelijk achteraan.
[..]
[..]
[..]
[..]
daar gaat mijn privéleven
Tja, Train Man is ook wel een goeie als je het bekijkt, maar ik ben al gedoopt door phluphyquote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
dat wist ik niet, maar zat aan je werknemer uit de film te denken en dat je OTTD speelt.
4 jaar alweer? wordt het voor jou ook niet eens tijd om te trouwen ofzoquote:Doe je goed. Dipjes, ruzie, je onderlinge irritaties/frustraties/problemen oplossen hoort er gewoon bij. Gister avond aan 'verbetering van de relatie' gewerkt, van morgen nog lopen bek vechten daarna weer laggegierenbrullen en nu lekker samen fokken. Afgelopen woensdag ook alweer 4 jaar bij elkaar
![]()
![]()
Mooizo, dat word de OP bij werken dusquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, Train Man is ook wel een goeie als je het bekijkt, maar ik ben al gedoopt door phluphy
Nee trouwen zal op dit moment een financiele klap betekenen omdat ik nog zelfstandig begeleid woon en daarvoor eigebijdrage voor moet betalen geschaald naar me inkomen. En als ik ga trouwen valt dat van me vriendin er ook onder en moet zij ook mee betalen (dus het heeft nu gewoon geen meer waarde) dus eerst nieuw huisje dan trouwenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef Merovingian het volgende:[..]
4 jaar alweer? wordt het voor jou ook niet eens tijd om te trouwen ofzo
Ik zag vanochtend ook de bussen rijden jaquote:Op maandag 16 juni 200807:22 schreef Cothen het volgende:
's Morgens [afbeelding]
Fijn: er rijden weer bussen [afbeelding]
Minder fijn: ze rijden niet allemaal. [afbeelding]
Oplossing: we nemen de auto maar weer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |