Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen hebquote:Op maandag 16 juni 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend ook de bussen rijden ja
Zeiksnorquote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen heb. Kan ik weer in een overvolle zweterige bus gaan staan ipv de lekkere rustige bus van een uur eerder die ik normaal altijd heb
.
Auto?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja zakkewassers doen het alleen weer in de spits dat ik begrepen heb. Kan ik weer in een overvolle zweterige bus gaan staan ipv de lekkere rustige bus van een uur eerder die ik normaal altijd heb
.
Moet ik eerst aan me rijbewijsquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
Auto?
Had vandaag een afspraak met mijn stagebegeleider van mn HBO. Dat was om 10 uur, om half elf maar eens gebeld: "o, ik dacht dat het volgende week was."
Had-ie het verkeerde vakje aangevinkt in zijn agenda.
Uitkering turk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mooizo, dat word de OP bij werken dus.
[..]
Nee trouwen zal op dit moment een financiele klap betekenen omdat ik nog zelfstandig begeleid woon en daarvoor eigebijdrage voor moet betalen geschaald naar me inkomen. En als ik ga trouwen valt dat van me vriendin er ook onder en moet zij ook mee betalen (dus het heeft nu gewoon geen meer waarde) dus eerst nieuw huisje dan trouwen.
15 bier minder drinken per week en lessen maarquote:
Het idee van "fietsen" is toch dat je het voertuig zelf voortbeweegt door een trappende beweging te maken?quote:Ow een fietsen gaat niet aangezien ik me fiets niet in de trein mee ga nemen.
Je moeder?quote:
Jammer? Voldeed die omschrijving soms aan jou?quote:
Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben welquote:
te oud?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:18 schreef Geqxon het volgende:
Niet mijn type.
Dan had ik het ook niet gedaanquote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ze verzorgt ook nog eens geen pony's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |