Koop een goedkoop moederbord, cpu en hdd en schroef dat tegen de muur van je meterkast (als je de ruimte hebt)quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef JortK het volgende:1024 MB geheugen Normale processor (Hoeft nog niet eens een dual core te zijn ofzo) Ruimte voor één HD LAN
Verder moet die vooral klein in formaat zijn. hij moet namelijk de meterkast in.
Verder zo zuinig mogelijk, en zo stil als dat kan
ja... goede vraagquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:23 schreef Merovingian het volgende:
@cothen, wat ik bedoelde met waarom eigenlijk is: waarom van fred naar cothen en niet gewoon fred blijven?
Maar nu gaat het dus weer beter?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef Cothen het volgende:
ja... goede vraag
Zat allemaal een beetje tegen in januari... En heb toen Fred in de shredder gegooid.
SW!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:23 schreef Merovingian het volgende:
@cothen, wat ik bedoelde met waarom eigenlijk is: waarom van fred naar cothen en niet gewoon fred blijven?
hmmm.. zoiets is imho prima (5x 1TB is 1x1TB minder dan dat ik uiteindelijk op et oog zou hebben, maar met 5TB kom ik vast een eind..)quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:06 schreef phluphy het volgende:
cothen=fred!
Is cothen net zo aardig als fred was?
Ik heb nog geen plurry naamquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien moeten we iedereen ze plurry naam ook in de OP zetten
Bij mannen moet je dan ergens aan sjorren, hoe zit dat eigenlijk met vrouwen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef phluphy het volgende:
Mijn brein laat zich niet forceren, ik wacht op een spontane naamlozing.
Hadden we het nou over het brein of niet? Ach, in beide gevallen: input!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef Cothen het volgende:
Bij mannen moet je dan ergens aan sjorren, hoe zit dat eigenlijk met vrouwen?
Zal ik jou eens wat input geven?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hadden we het nou over het brein of niet? Ach, in beide gevallen: input!
Laat me alleen.quote:Volgens onze gegevens heeft u vijf weken geleden van onze site gedownload, maar (nog) niet gekocht.
We zijn erg geïnteresseerd waarom niet. Is er iets mis met het product, voldoet het niet aan uw wensen, vindt u het te duur of is er een andere reden?
Wilt u ons dit laten weten. Klikt u dan op deze link.
Wij hopen op uw medewerking zodat we onze producten nog beter op de behoefte kunnen afstemmen.
Bij voorbaat dank,
Zwart T-Shirt en paardenstaart?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:22 schreef Merovingian het volgende:
Vanmiddag weekend![]()
Ik zal blij zijn als het weer maandag is, kan ik weer verder werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |