quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
De uitsmijters:WyriHaximus Jo0Lz Slarioux
Klik hier en doe je dingquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Nou moet Cothen eigenlijk ook in de op.
Beter in de wiki aanpassen: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuwquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:32 schreef Cothen het volgende:
[..]
Klik hier en doe je ding
ik kan het niet meer
Dr stond geen linkje in de OPquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef JortK het volgende:
Beter in de wiki aanpassen: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DigSC-nieuw
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef mschol het volgende:
waarom slar uit OP, hijs toch gewoon mod?
ennuh, wat weinig stamgasten...
geef dan gelijk ff een gil als de op klqaar is dan zet ik hem er inquote:
jajajajajajajjaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
geef dan gelijk ff een gil als de op klqaar is dan zet ik hem er in.
EN NU WEL MET OP LINKJE!
afhankelijk van wat voor taart komt dat na 2-3 stukken echt me strot niet meer door hoor, voor minimaal 2 dagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Geqxon het volgende:
Koop je zo gebak. Ben je maar met 1 collega.
Of te wel: Een complete taart voor mijzelf.
geen idee wat die zouden vreten, mar ook dat is afhankelijk van wat er inzit..quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:04 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een eco/mini pc om als webserver mysql server te draaien, nu zag ik zon dingetje staan: klik.
Weet iemand wat zon dingetje aan stroom zou moeten vreten per jaar?
daar valt toch wel mee te rekenen?quote:Dit systeem verbruikt rond de 80 Watt exclusief TFT,
80 watt staat dr dat die vreet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wat die zouden vreten, mar ook dat is afhankelijk van wat er inzit..
ik zelf ben ook opzoek naar een snel doch zo zuinig mogelijk pc'tje voor web/file/sql/AD e.d. server..
voor de rest:
[..]
daar valt toch wel mee te rekenen?
Wat raadt je dat aan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Geqxon het volgende:
80 watt? Koop dan een oude laptop...
Vind ik nog een hoop geldquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef mschol het volgende:
0.080*24*365*0.20=¤140,16
uitgaande van dattie daadwerkelijk 80 watt trekt en je 20 cent per kWh betaald
bron (oke niet echt een wetenschappelijke bron maar redelijk betrouwbaar, lijkt mij...
Dat leg natuurlijk aan wat je voor specs wilt / hoe stil het moet zijn / hoe zuinig het moet zijn.quote:
voor mij thuis zou het nu zeker naar beneden gaan...quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat leg natuurlijk aan wat je voor specs wilt / hoe stil het moet zijn / hoe zuinig het moet zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij thuis zou het nu zeker naar beneden gaan...
mijn huidige systeem zal ongeveer 200 watt idle trekken (gok ik)
maar ik wil een fileserver met uiteindelijk raid 5 opstelling en dan is een barebone geen optie
[TK] Paradigit Rocksolid laptop 1,5 GHZ Centrino ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
[..]1024 MB geheugen Normale processor (Hoeft nog niet eens een dual core te zijn ofzo) Ruimte voor één HD LAN
Verder moet die vooral klein in formaat zijn. hij moet namelijk de meterkast in.
Verder zo zuinig mogelijk, en zo stil als dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |