kan gebeuren he..quote:Op donderdag 12 juni 200813:45 schreef Aarti het volgende:
gisterenavond voor het laatst overgegeven
Dat word een flink avondje , 7 euro.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ik zal het vanavond eens op een zuipen zetten. ik heb omgerekend nog 7 euro en 10 cent in mijn portemonnee dus dat moet voldoende zijn voor zeven flesjes bier, en nog een paar cent wisselgeld ok.
maar het is wel voldoende hierquote:Op donderdag 12 juni 200814:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word een flink avondje , 7 euro. [afbeelding]
geen tijd en zin in gehad tot op heden. Morgen een pogingquote:Op donderdag 12 juni 200814:08 schreef JortK het volgende:
indah heb je al een kaart gestuurd ? [afbeelding]
Goed bezigquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen tijd en zin in gehad tot op heden. Morgen een poging
14.gifquote:
Ongezonde, vette troepquote:
Daar zaten de broers van Phenoquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moggu, dierentuinzwembadbezoeker
ben je ziek?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ongezonde, vette troep
Neem eens een salade
jaquote:[..]
Daar zaten de broers van Pheno
je buik?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:49 schreef Pheno het volgende:
Auw.
quote:
quote:[..]
ja
Plat op het water bij een duikquote:
wel mooi om te zien vanaf een afstandjequote:Op donderdag 12 juni 200814:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Plat op het water bij een duik [afbeelding] ...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
ja je examens nrs... ben nog niet gebeld XD.....:p hopelijk nog lang niet, hoe langer het duurt hoe meer kans ik heb dat ik geslaagd ben :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |