papier is juist kei-lief gek!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
Die indruk kreeg ik ookquote:
Daaaar was het me niet om te doen. Het valt me wel op dat dat vooral de indruk van je lijkt te zijn onder het vrouwvolk hier?quote:
Goedemorgen ontbijt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga het gewoon wagen.. Mijn mond is nog half verdoofd van het tandartsbezoek van vanmiddag, maar ik heb honger.. ik ga voorzichtig proberen of het gaat lukken wat te eten.
Snel, haal in :quote:
whehehe.. het is een optie natuurlijk. Ik wilde het proberen met een uitsmijter eigenlijk.. Maar ik houd het in mijn achterhoofd voor het geval dat niet luktquote:
"Het vrouwvolk?"quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaar was het me niet om te doen. Het valt me wel op dat dat vooral de indruk van je lijkt te zijn onder het vrouwvolk hier?
Niet te hard: Dan moet je flink kauwen en dan bijt je ongemerkt je tong er afquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga het gewoon wagen.. Mijn mond is nog half verdoofd van het tandartsbezoek van vanmiddag, maar ik heb honger.. ik ga voorzichtig proberen of het gaat lukken wat te eten.
Mijn uitsmijters zijn over het algemeen niet vloeibaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet te hard: Dan moet je flink kauwen en dan bijt je ongemerkt je tong er af
Niet te vloeibaar: Dan loopt het er vanzelf uit.
Succes
Jaquote:
Snel, overuren schrijven!quote:
Die krijg ik niet uitbetaald. Ik ben niet voor niets altijd klokslag 5 uur weg...quote:
have fun!quote:
Veel plezier!quote:
sex zequote:
Nou enquote:
Best engquote:
Idem hier... vooral die '5 uur weg'- mentaliteitquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef OA het volgende:
[..]
Die krijg ik niet uitbetaald. Ik ben niet voor niets altijd klokslag 5 uur weg...![]()
Hoewel... ik krijg ze niet uitbetaald, maar aan de andere kant wordt er niet moeilijk gedaan als je eens eerder weg moet, of, zoals morgen, later bent.
Morgen thuiswerkdag!quote:
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem hier... vooral die '5 uur weg'- mentaliteit.
[..]
Morgen thuiswerkdag!
Fhaquote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dus
Ik moet morgen tot 9 uur werkenquote:
Hoe lang moet je nog studeren dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dus
Ik ben morgen lekker vrijquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet morgen tot 9 uur werken
Ik heb een ernstig ambitieuze bonsuafspraak gemaakt, dus ik dnek nog wel een paar maanden.quote:
Ik vind jou niet liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |