Is er ons iemand ontvallen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Snif, RIP
Morgenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!!
de 10 km van de wandelvierdaagse gisteren is 15 km geworden omdat we verkeerd liepen... heb spierpijn nu ;')quote:
Wat had je gegeten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Aarti het volgende:
voedselvergiftiging is echt klote.
maaltijdsalade met mozarella bij een pizzeriaquote:
Goeie pizzaria, slechte mozarella?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
maaltijdsalade met mozarella bij een pizzeria
Frits, vriend, collega, provinciegenoot en koffieslurper!quote:
nee, slecht-slecht, in combi met haast dus dan maar toch hier eten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie pizzaria, slechte mozarella?
Mogguhquote:
Omlopen is leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de 10 km van de wandelvierdaagse gisteren is 15 km geworden omdat we verkeerd liepen... heb spierpijn nu ;')
hahaha, ja, dat was het ook. Het was erg gezellig. En deze spierpijn zou ik anders niet eens gehad hebben, maar ik lipe mee om in beweging te zijn vanwege mijn rugpijn. Ik kan momenteel mijn linkerbeen niet normaal naar voren brengen en heb deze 15 km dus ietwat verkrampt gelopen.. vandaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Omlopen is leuk!
Mocht ik een java webservertje in het netwerk willen hangen, dan ga ik dat nog eens overwegenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef JortK het volgende:
Ph: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1261106/
quote:
quote:To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |