quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik ga dinsdag of woensdag weg. Maar zal inderdaad neit veel online zijn
Oh, en een (op verzoek mijnerzijds) een superbest nieuwe slaapzak gekregen van de personeelsverenigingquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
Nee ik mag niet klagen. Ik hoef al dagen niet te werken, krijg 10 dagen vakantie uitbetaald (wordt normaal nooit uitbetaald) en ik ga weg nog voordat ik formeel mijn studie heb afgerond, zonder dat ik ook maar een cent hoef terug te betalen. En dan hebben we het toch over een x aantal 1000den euri's![]()
En ik heb een waanzinnig en gaaf horloge gekregen van camel active, speciaal voor survival!
Dan heb je inderdaad niets te klagenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
Nee ik mag niet klagen. Ik hoef al dagen niet te werken, krijg 10 dagen vakantie uitbetaald (wordt normaal nooit uitbetaald) en ik ga weg nog voordat ik formeel mijn studie heb afgerond, zonder dat ik ook maar een cent hoef terug te betalen. En dan hebben we het toch over een x aantal 1000den euri's![]()
En ik heb een waanzinnig en gaaf horloge gekregen van camel active, speciaal voor survival!
Dat is hem geraaje!quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hem geraaje!
BX, je hebt toch wel tegen slaridinges gezegd dat hij met enige regelmaat hier een bakkie moet komen doen he?
netjes gekozenquote:Op donderdag 12 juni 200816:37 schreef BrandX het volgende:
zo, bijna mijn voorlaatste werkdag afgesloten. Morgen, vrijdag de 13e zal ik om 13uur 13 en 13 seconden het pand verlaten [afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef BrandX het volgende:
[..]nee, ik doe deze post ff copy-pasten achter voor hem
thanks! ik zal heel af en toe nog langswippen, in het kwartiertje pauze dat ik zo nu en dan zal nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Goeie reis BX! zal je wellicht niet meer hier zien voor de tijd dat je vertrekt.
ik kom ong. een keer per week even online (in drukke tijden op zijn slechtst 1x per twee weken) en kan dan in voorkomend geval goed stennis schoppenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef JortK het volgende:
Ik ken Slar langer dan vandaag, geloof me die gaat hier helemaal gek worden en die pleurt deze reeks op slot
Wel als jij gaat spammenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef JortK het volgende:
Ik ken Slar langer dan vandaag, geloof me die gaat hier helemaal gek worden en die pleurt deze reeks op slot
Geniet ervanquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga er nu van tussen, lekker dineren met vrienden
Jij post gewoon in #1000 !!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef BrandX het volgende:
Ohw, en ik wil zeker trachten nummer 1000 niet te missen!![]()
En nu ga ik echt voor vandaag. Ciao!
Garpje Jort, garpjequote:
1 te laat voor de ambtenaarquote:
Goei plan wel.quote:
Dan gá jequote:
Ik zit in Finland, kom nouquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
NOdig hem uit zou ik zeggen !
geen idee of hij van koffie houdt
Netjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
ben geslaagd , havo diploma op zak
Finlandquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in Finland, kom nou. Ze doen koffie bij alles
.
Succes!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik mag zo naar huis, mijn gitaar opwarmen. Vanavond "Auditie"
[..]
.
wat is er (mis) met 13?quote:
We hebben een beschermde statusquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom ong. een keer per week even online (in drukke tijden op zijn slechtst 1x per twee weken) en kan dan in voorkomend geval goed stennis schoppen![]()
Maar denk niet dat dat gebeurt hoor, zelfs HW heeft 'm open gelaten
Feli!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
dat is dan wel weer gaafquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas!
[..]
.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
beschermde statusquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We hebben een beschermde status![]()
Kan ook niet anders met zo veel blauw hier.
papier is juist kei-lief gek!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dankje niet verwacht van jou![]()
Die indruk kreeg ik ookquote:
Daaaar was het me niet om te doen. Het valt me wel op dat dat vooral de indruk van je lijkt te zijn onder het vrouwvolk hier?quote:
Goedemorgen ontbijt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga het gewoon wagen.. Mijn mond is nog half verdoofd van het tandartsbezoek van vanmiddag, maar ik heb honger.. ik ga voorzichtig proberen of het gaat lukken wat te eten.
Snel, haal in :quote:
whehehe.. het is een optie natuurlijk. Ik wilde het proberen met een uitsmijter eigenlijk.. Maar ik houd het in mijn achterhoofd voor het geval dat niet luktquote:
"Het vrouwvolk?"quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaar was het me niet om te doen. Het valt me wel op dat dat vooral de indruk van je lijkt te zijn onder het vrouwvolk hier?
Niet te hard: Dan moet je flink kauwen en dan bijt je ongemerkt je tong er afquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga het gewoon wagen.. Mijn mond is nog half verdoofd van het tandartsbezoek van vanmiddag, maar ik heb honger.. ik ga voorzichtig proberen of het gaat lukken wat te eten.
Mijn uitsmijters zijn over het algemeen niet vloeibaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet te hard: Dan moet je flink kauwen en dan bijt je ongemerkt je tong er af
Niet te vloeibaar: Dan loopt het er vanzelf uit.
Succes
Jaquote:
Snel, overuren schrijven!quote:
Die krijg ik niet uitbetaald. Ik ben niet voor niets altijd klokslag 5 uur weg...quote:
have fun!quote:
Veel plezier!quote:
sex zequote:
Nou enquote:
Best engquote:
Idem hier... vooral die '5 uur weg'- mentaliteitquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:10 schreef OA het volgende:
[..]
Die krijg ik niet uitbetaald. Ik ben niet voor niets altijd klokslag 5 uur weg...![]()
Hoewel... ik krijg ze niet uitbetaald, maar aan de andere kant wordt er niet moeilijk gedaan als je eens eerder weg moet, of, zoals morgen, later bent.
Morgen thuiswerkdag!quote:
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem hier... vooral die '5 uur weg'- mentaliteit.
[..]
Morgen thuiswerkdag!
Fhaquote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dus
Ik moet morgen tot 9 uur werkenquote:
Hoe lang moet je nog studeren dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd waar ik studeer, thuis dus
Ik ben morgen lekker vrijquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet morgen tot 9 uur werken
Ik heb een ernstig ambitieuze bonsuafspraak gemaakt, dus ik dnek nog wel een paar maanden.quote:
Ik vind jou niet liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |