quote:Damdamdaa jabedamdam
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)
Wat de hel is dat?quote:
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ja nee ik mis iemand anders en jullie zorgen voor afleiding.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
maar dan zonder dat domme filmpje erachter
Ik word soft. Al in tijden niet meer na 02:00 wakker zonder doel.quote:
Vertel jij eens een verhaal danquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:06 schreef uppie83 het volgende:
Meldt... geloof dat ik weer eens niets heb meegekregen van topic 80, maar goed
net wakker, maar ik denk dat ik maar weer ga slapen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:30 schreef Liquidootje het volgende:
abbadon + garisson = 70-85%
Winnaars gevonden. En een nachtkado'tje voor de ochtendcrew.
quote:
Harryquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Heheheh, of het is een smoes!
Gewoon wat detailvragen stellen, mannen die nooit kijken weten niet wie 'ugly-sex' van Charlotte is. En ze weten ook niet dat Carrie haar vriend bedroog met Mr.Big.
Er was eens.... en ze leefden nog lang en gelukkig EINDEquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vertel jij eens een verhaal dan
Ik wil ook gematched worden met iemand !quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:30 schreef Liquidootje het volgende:
http://www.kwebbel.net/liefdesmeter/
pricipessa.farfalla + mr.gala = 0-10%
whoopiedaisy + frenchdude = 50-60%
m-niki + kastanova = 10-20%
abbadon + garisson = 70-85%
Winnaars gevonden. En een nachtkado'tje voor de ochtendcrew.
Ik kan het beste met kwaakvaak kom ik net achter... Volgens die meterquote:
LOLquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie + Feitosa = 85-100%
Gecondoleerd
Die had ik nog niet geprobeerd idd...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:29 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie + Feitosa = 85-100%
Gecondoleerd
jij en ik zitten op 0 tot 10% geloof ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:36 schreef Abbadon het volgende:
de liefdesmeter komt niet door het filter van mijn pctje hier op mijn werk heen...wegens adult content
dank je...bevestiging is altijd fijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:40 schreef JamesBrownie het volgende:
jij en ik zitten op 0 tot 10% geloof ik
Dus je hebt hem ook niet nodig verder
Bij jou krijg ik nauwelijks de meter boven de 30%... een of twee uitzonderingen richting de 70%, maar dat is met andere mannenquote:
Je moet gewoon je naam en die van de ander invullenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
hier komt ie ook niet door, duurt 3 dagen voor het geladen is. Maar wat is het idee, wat voor getallen moeten erin dan??
getallen? gewoon 2 namen in 2 hokjes plempen, en dan komt er, op ongetwijfeld zeer verantwoordde, semi-mystiek-kabbalistische wijze een getalletje uit!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
hier komt ie ook niet door, duurt 3 dagen voor het geladen is. Maar wat is het idee, wat voor getallen moeten erin dan??
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik nauwelijks de meter boven de 30%... een of twee uitzonderingen richting de 70%, maar dat is met andere mannen
Is dat een soort van een evenbeeld met het echte leven?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Liquidootje + Principessa.Farfalla = 85-100%
Wij tweetjes zouden alleen maar onbegrijpelijk in het rondschreeuwen dat we praten noemen. Lomp vallen, genante dingen in het openbaar doen en doodgaan van de slappe lach.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Liquidootje + Principessa.Farfalla = 85-100%
Waarom doe je het af alsof het niets isquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet gewoon je naam en die van de ander invullen
Je hebt gelijk, ik schaam me.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom doe je het af alsof het niets is
zeg...niet zo even met één zinnetje tussen neus en lippen door vertrekken!...geef de romantici hier weer even wat hoop met het doktersromannetje van je leven!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
Zo, ik kan me nu echt afmelden hier. Succes met de jacht!
vijf? dan zit je baas er niet eens zo heel veel naast, toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Op m'n date kwam ik Mr Ex, m'n baas, klasgenootjes & heel veel bekenden tegen!! Yeah!
En m'n baas heeft het wazige idee dat ik met vijf jongens tegelijk afspreek en zat samen met Mr Gala in de trein
Geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |