abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:13:17 #1
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303253
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Vorige beslommering zijn hier te vinden.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:15:20 #2
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303309
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:

[..]

Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.

Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet . Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
moest even herhaald worden hier, anders leest niemand het
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:16:54 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303340
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:

[..]

Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.

Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet . Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
...en nu: wat sms je terug?

je had jezelf natuurlijk beloofd lang te wachten voordat je terug zou smsen om niet al te behoeftig over te komen, maar eigenlijk....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:17:19 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303352
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

moest even herhaald worden hier, anders leest niemand het
niemand?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59303385
Net het interview gehad, was wel vreemd maar heb er een goed gevoel over ben erg benieuwd hoe het er op papier uit zal zien

Tevens tvp
pi_59303394
@MLI, misschien is hij playing hard to get?
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:21:47 #7
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303450
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niemand?
alleen jij
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:24:17 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303514
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
vast

MLI is normaal gesproken redelijk in control, maar nu is ze dat even helemaal kwijt...en hij heeft, zoals het een man betaamt, waarschijnlijk geen flauw idee van wat hij allemaal aanricht, en ik sluit zelfs de mogelijkheid niet uit dat hij haar eigenlijk best leuk vind, maar (net zoals een zeker ander persoon) niet te gretig wil overkomen...

of, alternatief, he's just not that into her...

woensdag 11 juni 2008 @ 13:26:13 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303557
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

alleen jij
pi_59303606
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

vast

MLI is normaal gesproken redelijk in control, maar nu is ze dat even helemaal kwijt...en hij heeft, zoals het een man betaamt, waarschijnlijk geen flauw idee van wat hij allemaal aanricht, en ik sluit zelfs de mogelijkheid niet uit dat hij haar eigenlijk best leuk vind, maar (net zoals een zeker ander persoon) niet te gretig wil overkomen...

of, alternatief, he's just not that into her...

. We weten het niet, hè? Ik wil hem gewoon zien, en wel vandaag want het is alweer sinds zaterdag dat ik hem niet gezien heb. En morgen moet ik werken.
pi_59303634
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:16 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en nu: wat sms je terug?

je had jezelf natuurlijk beloofd lang te wachten voordat je terug zou smsen om niet al te behoeftig over te komen, maar eigenlijk....
Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:32:33 #12
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303728
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.
en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komt

Hoe lekker doorzichtig Nu maar hopen dat hij dat ook vindt
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:32:47 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303733
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:28 schreef MLI het volgende:

Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.
tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...
quote:
. We weten het niet, hè? Ik wil hem gewoon zien, en wel vandaag want het is alweer sinds zaterdag dat ik hem niet gezien heb. En morgen moet ik werken.
...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?

oh ja, want dan lijk je te gretig...wat je op zich ook bent, maar ja dat hoeft hij niet te weten...want...dan...gaat hij misschien wel misbrui van de situatie maken door met je naar bed te gaan...ehmm...oh nee, want dat had hij al kunnen doen...

doe eens niet zo moeilijk, lieverd?
pi_59303761
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komt

Hoe lekker doorzichtig Nu maar hopen dat hij dat ook vindt
Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park ga
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:35:06 #15
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303790
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park ga
Dat had je dus niet moeten doen

Nu kan ie dat niet vragen.
Je moet zeggen dat je hem watermeloen wil voeren
pi_59303815
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...
[..]

...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?

oh ja, want dan lijk je te gretig...wat je op zich ook bent, maar ja dat hoeft hij niet te weten...want...dan...gaat hij misschien wel misbrui van de situatie maken door met je naar bed te gaan...ehmm...oh nee, want dat had hij al kunnen doen...

doe eens niet zo moeilijk, lieverd?
OK, OK.

Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:38:03 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59303892
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:

OK, OK.

Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
ah...dus was het ergens ook wel begrijpelijk dat hij niet de hele tijd aan jou dacht en je smste, bedoel je?

vrouwen...

is 'zomaar even spontaan langskomen, want ik was toch in de buurt en ik dacht dat je wel even wat afleiding kon gebruiken' geen optie?
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:38:29 #18
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59303902
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:

[..]

OK, OK.

Ach, hij is echt ziek...

Kippensoep
pi_59303977
Ja, maar nu ga ik naar het park ook. Ik weiger mijn dag te plannen rond het idee dat ik hem misschien nog zou kunnen zien eventueel als meneer besluit dat de verveling lang genoeg geduurd heeft.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:45:14 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59304061
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef MLI het volgende:
Ja, maar nu ga ik naar het park ook. Ik weiger mijn dag te plannen rond het idee dat ik hem misschien nog zou kunnen zien eventueel als meneer besluit dat de verveling lang genoeg geduurd heeft.
jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...

zoals de meeste vrouwen wil je alles tegelijk...én zelfrespect, én die jongen...en op dit moment lijkt allebei er even niet voor je in te zitten

disclaimer: generalisaties in deze post slaan alleen op de aangesproken persoon...
pi_59304096
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...

zoals de meeste vrouwen wil je alles tegelijk...én zelfrespect, én die jongen...en op dit moment lijkt allebei er even niet voor je in te zitten

disclaimer: generalisaties in deze post slaan alleen op de aangesproken persoon...
Ik wil met hem in het park liggen
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:47:22 #22
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59304104
Abbadon wat ben je erg!

@MLI:
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:50:34 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59304205
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik wil met hem in het park liggen
als dat is wat je wil, moet je daarnaar handelen...

...maar dat ga je niet doen want [zie voorgaande discussie]..

on the bright side: je bent best schattig vandaag
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:51:24 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59304225
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Abbadon wat ben je erg!

Ik heb zo'n hekel aan mensen die niet consequent zijn
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:52:16 #25
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59304256
tvp
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')