moest even herhaald worden hier, anders leest niemand hetquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.
Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet. Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
...en nu: wat sms je terug?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Gerustgesteld maar ik vraag me wel af waarom ik met het SMS'en steeds het initiatief moet nemen, waarom ik steeds voorstel om dingen te gaan doen en waarom hij nog wil wachten met seks.
Nou ja, als ik het zó stel, dan is het niet eens zo'n rare conclusie om te denken dat hij het rustig aan wil doen, maar zoooo ontzettend hard ga ik ook weer niet. Ik bedoel, het is niet raar om iemand uit te nodigen een voetbalwedstrijd te kijken, toch?
niemand?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
moest even herhaald worden hier, anders leest niemand het
alleen jijquote:
vastquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, misschien is hij playing hard to get?
Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, misschien is hij playing hard to get?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vast![]()
MLI is normaal gesproken redelijk in control, maar nu is ze dat even helemaal kwijt...en hij heeft, zoals het een man betaamt, waarschijnlijk geen flauw idee van wat hij allemaal aanricht, en ik sluit zelfs de mogelijkheid niet uit dat hij haar eigenlijk best leuk vind, maar (net zoals een zeker ander persoon) niet te gretig wil overkomen...
of, alternatief, he's just not that into her...
Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en nu: wat sms je terug?
je had jezelf natuurlijk beloofd lang te wachten voordat je terug zou smsen om niet al te behoeftig over te komen, maar eigenlijk....
en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat ik me verveel en dat ik naar buiten wil met dit mooie weer.
tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:28 schreef MLI het volgende:
Nou, dat zou best wel kunnen. Vorige week kreeg ik 2 smsjes met de vraag of ik hem jaloers probeerde te maken. Hij heeft gewoon geen zin in mijn gezeik met al die kerels en tja, dat kan ik me best voorstellen maar hij moet het niet overdrijven.
...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?quote:. We weten het niet, hè? Ik wil hem gewoon zien, en wel vandaag want het is alweer sinds zaterdag dat ik hem niet gezien heb. En morgen moet ik werken.
Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park gaquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
en dan hoop je dat ie vraagt of je naar hem toe komt
Hoe lekker doorzichtigNu maar hopen dat hij dat ook vindt
Dat had je dus niet moeten doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb er aan toegevoegd: ik denk dat ik zo naar het park ga
OK, OK.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
tja...hij moet je natuurlijk accepteren zoals je bent etc...![]()
[..]
...maar tegelijkertijd wil je hem dat niet recht in z'n gezicht zeggen, want dan...ehmm....tja...waarom eigenlijk niet?
oh ja, want dan lijk je te gretig...wat je op zich ook bent, maar ja dat hoeft hij niet te weten...want...dan...gaat hij misschien wel misbrui van de situatie maken door met je naar bed te gaan...ehmm...oh nee, want dat had hij al kunnen doen...
doe eens niet zo moeilijk, lieverd?
ah...dus was het ergens ook wel begrijpelijk dat hij niet de hele tijd aan jou dacht en je smste, bedoel je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
OK, OK.
Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
Ach, hij is echt ziek...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK.
Misschien moet ik er even bij zeggen dat hij nu liever alleen ziek is omdat dat deliriumverhaal niet zo heel ver van de waarheid zat.
jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef MLI het volgende:
Ja, maar nu ga ik naar het park ook. Ik weiger mijn dag te plannen rond het idee dat ik hem misschien nog zou kunnen zien eventueel als meneer besluit dat de verveling lang genoeg geduurd heeft.
Ik wil met hem in het park liggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij moet eens bepalen wat je nu eigenlijk wil...
zoals de meeste vrouwen wil je alles tegelijk...én zelfrespect, én die jongen...en op dit moment lijkt allebei er even niet voor je in te zitten![]()
disclaimer: generalisaties in deze post slaan alleen op de aangesproken persoon...
als dat is wat je wil, moet je daarnaar handelen...quote:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die niet consequent zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |