Ik had afgesproken met Mr Gala, mijn bruisende stad laten zien (quote:
Mr Gala vroeg of ik daar met hem naar toe wou omdat hij altijd die series keek en het niet zo goed aan z'n vrienden durfde te vragen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:53 schreef MNR het volgende:
Oh my God
Ik zie net welke film er vanavond gedraaid wordt (ga naar de ladies night met een paar meiden), het is "Sex and the City: The Movie"
![]()
Je bent weggepest vanwege te botte kritiek? Van wat ik tot nu toe van je weet vind ik dat niet rijmen, jij en bot...maar goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef m-niki het volgende:
[..]
the latter indeed
maar de rest boeit me ook echt niet hier op FOK (ik zat ooit nog een poos in Fotografie, maar daar ben ik weggepest omdat ik te botte kritiek gaf op het lage niveau qua fotografie) Misschien moet ik me wat meer gaan verdiepen in CUL.
Waar zit jij dan in het algemeen?
Heheheh, of het is een smoes!quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mr Gala vroeg of ik daar met hem naar toe wou omdat hij altijd die series keek en het niet zo goed aan z'n vrienden durfde te vragen.![]()
![]()
!
Details!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had afgesproken met Mr Gala, mijn bruisende stad laten zien () En daarvoor nog een aanrijding gehad dus was ik heel zielig
Ben je single?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
Puik, ik wist niet eens dat er een singles topic was.
Van de aanrijding? Uhm. Ik schoof van mijn fiets af, m'n voet zat achter de trapper.quote:
Ik kijk het ook wel (soms) maar dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Heheheh, of het is een smoes!
Gewoon wat detailvragen stellen, mannen die nooit kijken weten niet wie 'ugly-sex' van Charlotte is. En ze weten ook niet dat Carrie haar vriend bedroog met Mr.Big.
Aauwquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Van de aanrijding? Uhm. Ik schoof van mijn fiets af, m'n voet zat achter de trapper.
Ik viel met m'n kruis op de (lage) stang van m'n te kleine fiets.
Resultaat: kapotte schoen, bloedende schaamlip, gekraste mercedes.
Het was leuk, heb hem mijn stad/dorp laten zien waar niets aanwas. Héél veel gepraat. Tijd was veel te snel om (hij nam de laatste trein) en we gaan snelsnelsnel weer afspreken!quote:
Die kleine kale met die theezakjes? O nee wacht! Eerst had ze de ideale man. Dat ging uit. Later had ze 1 met thee zakjes die klein en lelijk was. En met mr. big ging ze naar/achter na/naar Frankrijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
ulgy-sex is omdat ze een kale, kleinige dikke man heeft en carrie's aidan was de o-zo aardige knappert die het onderspit moest delven bij mr big
Tuurlijk.quote:
Ja idd, maar eerlijk wie laat dan ook al die theezakjes ook zo ongeneerd drappend rondslingerenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die kleine kale met die theezakjes? O nee wacht! Eerst had ze de ideale man. Dat ging uit. Later had ze 1 met thee zakjes die klein en lelijk was. En met mr. big ging ze naar/achter na/naar Frankrijk
Mên, dat is alweer verleden tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ik dacht dat jij een meid had gevangen die van langharige tuig hield
Mr Gala denkt dat de UB een plek is "om te zien en gezien te worden"quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja idd, maar eerlijk wie laat dan ook al die theezakjes ook zo ongeneerd drappend rondslingeren
Die meid waar je het over had is ook weg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:37 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ik was daar niet van op de hoogte dat je je haren had geknipt...
Ik vond het echt een grappige opmerkingquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die meid waar je het over had is ook weg.
Klinkt leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het was leuk, heb hem mijn stad/dorp laten zien waar niets aanwas. Héél veel gepraat. Tijd was veel te snel om (hij nam de laatste trein) en we gaan snelsnelsnel weer afspreken!
(En we kwamen tot de conclusie dat we best goed samen in èèn huis konden wonen![]()
Nu ik er over nadenk zou dat samenwonen zijn. Maar daar kwam ik nu pas achter.)
Hmm, interesting. Dat wist ik niet van jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |