Das helemaal waar ....... maar het lijkt mij best frustrerend dat het bijna altijd negatief is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:34 schreef noekje het volgende:
Wat de FOK!kers daarvan vinden?
Schijnbaar vinden ze je nog interessant genoeg. De bladen houden van scheidingen, faillisementen en een eventuele liefdesbaby. Je kunt het ook als compliment opvatten natuurlijk. Dat doe je ook vast wel.
Zolang zij over je schrijven, rinkelt de kassa. Top, profiteer ervan.
Niet zo hè! Overquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Een Patty die wéér gaat scheiden is veel boeiender dan Dries die een middagje gaat lunchen met z'n vrouw en kinders. Shit scoort. Mensen leven pas mee als het kut gaat, als het goed gaat zijn ze opeens niet zo interessant meer. Is vast frustrerend en het zou ook andersom moeten zijn maar het zit in de aard van het beestje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Das helemaal waar ....... maar het lijkt mij best frustrerend dat het bijna altijd negatief is.
Huub z'n tegenreactie op radio 538 vond ik oke (gewoon nuchter rechtzetten)
Meer kan je, imo, ook niet doen.
Maar ik heb er de ballen verstand van
Die kutkabouter!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:16 schreef noekje het volgende:
Wie zei dat?? Huupie of Huubje of hoe die ook mag heten, zeker?
Das niet te hopen voor hem, hij heeft zaterdag een uitje.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jaap. Is die vastgegroeid in een bungalow?
Wanneer je op Lieve haar naam klikt, kun je haar berichtengeschiedenis lezen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:30 schreef Huubdgk het volgende:
wie ben jij eigenlijk lieve?
EENS!quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:04 schreef FSR het volgende:
Hai Huub,
Ik denk niet dat wat nu in de media staat erg veel van belang is, eerder hoe de redactie van de DGK je maanden achtereen als als badguy neer hebben gezet.
Mijn vermoeden is, dat als ze je meer op de eigenlijke Huub hadden neergezet, je nu veel beter uit de verf zou gekomen zijn, alsmede je nu minder van die onzin intervieuws zou krijgen.
Je bent een adhd gozer, met de hart best op de goede plek..
Ik zou eerder gaan kijken wat er open ligt, en niet wat er over je geschreven word.
Je hebt net als Bart, een mooie hoofdprijs. Dit is meer waard, dan 1 miljoen, en ik weet zeker, dat als Claire en jij, jullie beste beentje voor zetten, jullie verder zullen komen, dan de winnaar (of moet ik zeggen, het meest naar de buitenwereld verantwoorde winnaar) ooit zou hebben.
Er liggen heel veel kansen voor je, alleen niet nu. Nu heb je nog de sluier van de negative belading, die je als cadeau hebt gehad, van de redactie van de DGK.
Je kan beter Huub... zonder deze circus...
Groetjes,
Een maatje op afstand.
't is wel mijn dag vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer je op Lieve haar naam klikt, kun je haar berichtengeschiedenis lezen.
Wat ik mij herinner , zit Lieve in het onderwijs .
Kan me voorstellen dat Lieve haar reacties, teksten en mening jou pakken na 2 artikels
in de Spits , De Telegraaf en vermoeiende dag, je kan haar eventueel ook PM-en.
Iemand Quoten kan door uiterst rechts op de post, het rechtse blokje aan te klikken.
het is wel grappig om te zien dat de tekst en de foto's elkaar tegenspreken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:16 schreef beequeen het volgende:
Mogguh Huub,
Ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten zeg ik altijd maar. Ze houden je iig in de gaten, daar gaat het om en de Televaag.....ach.
Natuurlijk is het onzin wat ze schrijven, helaas maar waar, onzin verkoopt. Die onzin is het staartje van je DGK avontuur. De media gebruikt dat voor zichzelf. Het dubbele is dat jij er ook gebruik van wil maken. Maar het zijn alleen de onderste treden van je toekomst.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:35 schreef Huubdgk het volgende:
yo, fok brothers and sisters, drukke dag gehad met veel vragen en interviews over aan aantal media uitingen omtrent mijzelf, huub bankroet, boekingen lopen niet, zijn vrouw wil financieel niet voor hem zorgen (stuk voor stuk onzin daar niet van)
toch nog ff benieuwd wat jullie ervan vinden, want de ongenuanceerde en straight to the point comments van fok kan ik altijd erg waarderen,
dus voor en tegenstanders komop reageer en zeg wat je ervan vind,
ik lees nog ff mee,
liefs
huub
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef persoon het volgende:
huub ik ben nooit een fan van je geweest in de kooi, maar het spel is gespeeld dus klaar.
Het enige waar ik me heel erg aan stoorde tijdens je verblijf in de villa is je uitspraken, het zou je sieren om een excuus te maken naar alle mensen die je gekwetst heb. Net als jaap moest doen tegen over de moeder van claire, wat ik trouwens onterecht vond want dat was niet eens de ergste opmerking die gemaakt is.
Verder zou ik zeggen, laat ze lekker praten in de media, slechte aandacht is ook aandacht.
Huub die opmerkt dat Robert Jensen goedkoop scoort....quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
in mijn eigen omgeving heb ik het altijd prima gered, alleen ik ben behept met een enorme geldingsdrang en wil graag wat bereiken in mijn leven, heb nu de opening gekregen naar de media, en ook al was dat nooit de manier waarop ik dacht dat ik mijn leven invulling mee zou geven, toch wil ik dat op het podium doen.
weet niet of dat verstandig is, of het mij lukt, maar wil het graag proberen,
ook al is het alleen maar in de marge van de geschiedenis (want dat is media/entertainment laten we dat nooit vergeten) dit is wat ik wil, dus dit is wat ik wil,
@lieve, over wat jij schrijft is precies de reden waarom het praatprogramma waar ik een pilot van ga maken de diepte ingaat, goedkoop scoren ala jensen style zorgt ervoor dat ik mijzelf ga overschreeuwen idd. en dat is niet de manier....
Nou, een lachband bereiken lijkt me nu niet het ultieme voor een presentator maar dat heeft die iig wel mooi bereikt. Jensenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef Sphere het volgende:
[..]
Huub die opmerkt dat Robert Jensen goedkoop scoort....![]()
![]()
Probeer eerst maar eens het succes te bereiken dat hij heeft bereikt!![]()
de mol is wel dom.......maar ook heel rijk .....quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef hondjes het volgende:
dus draai de rollen om...gebruik je intelligentie....want de mol is wel rijk...maar ook dom....
dus gevalletje wie gebruikt wie.....
Ik ken ook iemand die altijd om hem moet lachen, zij werkt bij een sociale werkplaats. Ze woont alleen niet in Friesland dus we hebben het vast niet over dezelfde.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ken een jonge vrouw uit Friesland die helemaal in een deuk ligt om Jensen en zijn uitspraken.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word altijd zo kortademig van jouw ... teksten.
nee......ik.....denk op...... die teksten boven......je...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:00 schreef Manono het volgende:
Ik neem aan dat je niet op die ene regel van mij doelt.
Jaap zag zichzelf wel als 'nieuwe' Jensen en dat past ook veel meer bij hem dan bij jou. Jij hebt inhoudelijker meer. Niet dat Jaap niet slim is, maar die moet het wel hebben van flauwe grappen e.d. Ik zie jou dus ook sneller wat inhoudelijkers doen. Ben benieuwd wanneer we je terugzien op tv.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
vind gewoon zijn manier van werken niet overeenstemmen met wat ik voor ideeen ik erover heb, maar goed ieder zijn ding
Zo is dat en waarom zou je op iemand willen lijken, dat slaat toch ook nergens op? Gewoon doen waar je goed in bent en dat weet je zelf het beste.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heeft jensen al heel wat bereikt, maar het is afbraak tv en dat stopt op deze manier, zeg niet dat ik het beter ga doen, ga helemaal niet die kant op.
En met De Gouden Kooi hebben we meer bereikt dan Robert Jensen, binnen no time waren wij het best scorende tv programma van rtl 5.
vind gewoon zijn manier van werken niet overeenstemmen met wat ik voor ideeen ik erover heb, maar goed ieder zijn ding
Leuk stuk op de site van KingJaap en het is wel duidelijk dat jullie het goed kunnen vinden samen, ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:41 schreef Huubdgk het volgende:
mijn pilot gaat idd meer de diepte in,
zie http://www.kingjaap.nl/20(...)et_jaap_en_huub.html voor verdere info hierover,
nee, er staat nog geen piano bij mij in mijn appartement.
waarom zeiden jullie trouwens steeds dat het programma 800.000 kijkers had? het programma heeft maanden lang tussen de 300.000 en 450.000 gezeten.. zelfs de laatste week heeft het niet 800.000 kijkers gehaald (behalven de halve finale en de finale)quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:34 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heeft jensen al heel wat bereikt, maar het is afbraak tv en dat stopt op deze manier, zeg niet dat ik het beter ga doen, ga helemaal niet die kant op.
En met De Gouden Kooi hebben we meer bereikt dan Robert Jensen, binnen no time waren wij het best scorende tv programma van rtl 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |