bij de nieuwe DGK moet weer internet zijn man!! interactie leverde juist spannende streams op.. die hele informatie/kennis is macht trip waar jullie o zaten sloeg achteraf gezien ook nergens opquote:
het begon met Nathanael die zo kickte op zijn pageviews....quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij de nieuwe DGK moet weer internet zijn man!! interactie leverde juist spannende streams op.. die hele informatie/kennis is macht trip waar jullie o zaten sloeg achteraf gezien ook nergens op
Dat was user: brianneuktenena volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:39 schreef Huubdgk het volgende:
Hoorde tijdens die pokerchat dat brian en nena sex hebben gehad, fokking humor!
ik had daar toen gezegd dat Zogi de zoon van .NL een ingehuurde b-acteur van praatjesmakers was om meer sympathie voor Nathanael te krijgen.. weet niet of dat nog was aangekomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:39 schreef Huubdgk het volgende:
Volgens mij heb je nog nooit zoveel spelinfo gehad als tijdens de poker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:39 schreef Huubdgk het volgende:
En Jaap dan met dat internet.Iedereen ging Jaap informatie geven op die site en Jaap maar Huub roepen.Maar Huub was toen weer druk met bekvechten met Lieke.quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog nooit zoveel spelinfo gehad als tijdens de poker.
Maar helaas was dat ook snel afgelopen.
dat is ook zo mooi aan een 1e serie van een nieuw concept.. dingen moeten nog uitgevonden worden.. DGK 2 is straks helemaal dicht getimmerd en de aspirant miljonairs worden en slap aftreksel van de 1e serie.. wat aan de andere kant wel weer het nodige leedvermaak opleverdquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog nooit zoveel spelinfo gehad als tijdens de poker.
Maar helaas was dat ook snel afgelopen.
Laten we het zo zeggen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
ik ga ook slapen fokkers!
kennis is ook macht in een huis waarin je weinig tot geen informatie hebt en ieder punt 23141 herhaald wordt.....
goodnight people!
thnx
deze avatar die ik nu heb is toch niet zo lelijk?
jij bent niet lelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:40 schreef Huubdgk het volgende:
deze avatar die ik nu heb is toch niet zo lelijk?
waar is jouw hondje, trouwens ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen....
Van een tuinkabouter met een kikkerbek, kan deze avater er best wel mee door.....
Die ligt bij mij op schoot te slapenquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
waar is jouw hondje, trouwens ?
toch niet... ?
ah...quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die ligt bij mij op schoot te slapen
Hee Huubquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:44 schreef Huubdgk het volgende:
doe je het ook voor af en toe een goede discussie hier op fok? mooi ik ook namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |