quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef zarGon het volgende:
En zo hoort het. Gewoon meevieren. [ afbeelding ].
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar er zijn gewoon té veel Nederlanders die zich gedragen alsof ze hun hersenen hebben vervangen door fuckin' welpies, om nog te bitchen over Turkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
toeterend door de straat rijden terwijl ze met dramatisch spel met mazzel winnen
Ach, het weer zat gewoon tegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
toeterend door de straat rijden terwijl ze met dramatisch spel met mazzel winnen
Luxe Mercedesen zal je bedoelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Met z'n allen in afgeragde BMW's en Golfjes toeterend door straat rijden
Er gingen hier na de wedstrijd tegen Italië ook mensen toeterend door de straat, dus het Turkengedrag is blijkbaar besmettelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar er zijn gewoon té veel Nederlanders die zich gedragen alsof ze hun hersenen hebben vervangen door fuckin' welpies, om nog te bitchen over Turken.
En nee, het argument dat ze verrassend goed hebben gespeeld telt niet, die idiote oranjeziekte was daarvoor al aan de gang.
Nu hoort er iemand 'BEYAZZZ' te posten.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu hoort er iemand 'BEYAZZZ' te posten.
Kirmizi = rood, beyaz = wit.
Is een soort van leus, waarbij de ene kant kirmizi zegt en de overkant beantwoord met beyaz..
Oh kom zeg, je kan nergens komen of je krijgt een zooi aan oranje EK-gekte over je heen. Ik woon in Rotterdam-Zuid, niet bepaald Turkenvrij, en kan met alle oprechtheid zeggen dat het met Nederland way, wáy erger was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er gingen hier na de wedstrijd tegen Italië ook mensen toeterend door de straat, dus het Turkengedrag is blijkbaar besmettelijk.Maar toen was het nog niet zo erg als nu.
Idiotie.
Ik had het goed voorspeldquote:
Eindelijk iets presteert..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom zeg, je kan nergens komen of je krijgt een zooi aan oranje EK-gekte over je heen. Ik woon in Rotterdam-Zuid, niet bepaald Turkenvrij, en kan met alle oprechtheid zeggen dat het met Nederland way, wáy erger was.
Wat ik niet snap, is waarom er wel meegefeest kan worden als Nederland eindelijk iets presteert, maar dat het onbegrijpelijk is als andere mensen exact hetzelfde gedrag vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |