quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef zarGon het volgende:
En zo hoort het. Gewoon meevieren. [ afbeelding ].
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar er zijn gewoon té veel Nederlanders die zich gedragen alsof ze hun hersenen hebben vervangen door fuckin' welpies, om nog te bitchen over Turkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
toeterend door de straat rijden terwijl ze met dramatisch spel met mazzel winnen
Ach, het weer zat gewoon tegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
toeterend door de straat rijden terwijl ze met dramatisch spel met mazzel winnen
Luxe Mercedesen zal je bedoelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Met z'n allen in afgeragde BMW's en Golfjes toeterend door straat rijden
Er gingen hier na de wedstrijd tegen Italië ook mensen toeterend door de straat, dus het Turkengedrag is blijkbaar besmettelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar er zijn gewoon té veel Nederlanders die zich gedragen alsof ze hun hersenen hebben vervangen door fuckin' welpies, om nog te bitchen over Turken.
En nee, het argument dat ze verrassend goed hebben gespeeld telt niet, die idiote oranjeziekte was daarvoor al aan de gang.
Nu hoort er iemand 'BEYAZZZ' te posten.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu hoort er iemand 'BEYAZZZ' te posten.
Kirmizi = rood, beyaz = wit.
Is een soort van leus, waarbij de ene kant kirmizi zegt en de overkant beantwoord met beyaz..
Oh kom zeg, je kan nergens komen of je krijgt een zooi aan oranje EK-gekte over je heen. Ik woon in Rotterdam-Zuid, niet bepaald Turkenvrij, en kan met alle oprechtheid zeggen dat het met Nederland way, wáy erger was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er gingen hier na de wedstrijd tegen Italië ook mensen toeterend door de straat, dus het Turkengedrag is blijkbaar besmettelijk.Maar toen was het nog niet zo erg als nu.
Idiotie.
Ik had het goed voorspeldquote:
Eindelijk iets presteert..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom zeg, je kan nergens komen of je krijgt een zooi aan oranje EK-gekte over je heen. Ik woon in Rotterdam-Zuid, niet bepaald Turkenvrij, en kan met alle oprechtheid zeggen dat het met Nederland way, wáy erger was.
Wat ik niet snap, is waarom er wel meegefeest kan worden als Nederland eindelijk iets presteert, maar dat het onbegrijpelijk is als andere mensen exact hetzelfde gedrag vertonen.
Ik zou het eerder met genot vieren als je in het laatste minuut de winnende scoort ipv. dat je na 90 minuten normaal hebt gewonnen en dan nog buiten gaat feestenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eindelijk iets presteert..
Omdat ten eerste het land is waar we wonen, en ten tweede omdat we weergaloos speelden.
Ja, ga mij ff vertellen hoe het er in Rotterdam Zuid aan toe gaat!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom zeg, je kan nergens komen of je krijgt een zooi aan oranje EK-gekte over je heen. Ik woon in Rotterdam-Zuid, niet bepaald Turkenvrij, en kan met alle oprechtheid zeggen dat het met Nederland way, wáy erger was.
Jaloezie, ze hebben al het vreugde opgekropt. Ze beginnen eindelijk te leren hoe je mot feesten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ga mij ff vertellen hoe het er in Rotterdam Zuid aan toe gaat!
Ik zeg toch niet dat het normaal is om na een overwinning toeterend over straat te gaan? In tegendeel! Ik vind het alleen wazig dat in Nederland geboren mensen enthousiast "Türkiye" roepend over straat gaan, zwaaiend met Turkse vlaggen. En vroeger was het toeteren na een overwinning exclusief voorbehouden aan Turken, nu moeten die Oranjemalloten ook ineens meedoen.
Jij hebt een naar een karakter. En als ik het zeg dan wil dat wel wat zeggen, ik post best een hoop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef DANILXL het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:
rot maar op naar je eigen land dan, je bent voor NL of anders rot je maar op. ze houden toch alleen maar hun handje op lijkt wel
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:
rot maar op naar je eigen land dan, je bent voor NL of anders rot je maar op. ze houden toch alleen maar hun handje op lijkt wel
probeer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te schrijven. En sluit niet elk bericht af met zo'n irritante emoticon. Btw ik snap niet echt wat je nou probeert te zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een naar een karakter. En als ik het zeg dan wil dat wel wat zeggen, ik post best een hoop.²
Offtopic gelul.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:
Iedereen hier zal beamen dat ik zeer zekers hoger in de pikorde sta dan jij, je kunt niet ontkennen dat ik inhoudelijk net iets meer breng dan jij. Ik ben voor degelijkheid.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:40 schreef DANILXL het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands te schrijven. En sluit niet elk bericht af met zo'n irritante emoticon. Btw ik snap niet echt wat je nou probeert te zeggen.
Als jullie je piemel nou ergens anders gaan vergelijken, kunnen we in dit topic weer verder braken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier zal beamen dat ik zeer zekers hoger in de pikorde sta dan jij, je kunt niet ontkennen dat ik inhoudelijk net iets meer breng dan jij. Ik ben voor degelijkheid.²
Zwaktebod en totaal gebrek aan creativiteit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
Dat het Nederlandse team me niet kan bekoren is één ding maar dat ze altijd als een stel zwakzinnigen toeterend door de stad gaan rondrijden is reden waarom ik ze altijd liever zie gelijk spelen. Je kan het toch ook normaal vieren ipv als een stel aandachtsgeile achterstandsfiguren te eisen dat iedereen weet dat je weer eens gewonnen hebt?
Voor de rest maakt het me ook geen zak uit. Die Fransen en Italianen gaan toch door denk ik.
Ik heb eens een interviewtje van jou gelezen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen hier zal beamen dat ik zeer zekers hoger in de pikorde sta dan jij, je kunt niet ontkennen dat ik inhoudelijk net iets meer breng dan jij. Ik ben voor degelijkheid.²
Neen, bespaart me tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zwaktebod en totaal gebrek aan creativiteit.
Right, hoe wil NL nu nog niet doorgaan, vergeleken met Frankrijkm, pipoquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
Dat het Nederlandse team me niet kan bekoren is één ding maar dat ze altijd als een stel zwakzinnigen toeterend door de stad gaan rondrijden is reden waarom ik ze altijd liever zie gelijk spelen. Je kan het toch ook normaal vieren ipv als een stel aandachtsgeile achterstandsfiguren te eisen dat iedereen weet dat je weer eens gewonnen hebt?
Voor de rest maakt het me ook geen zak uit. Die Fransen en Italianen gaan toch door denk ik.
Misschien dat je eens intilligent zou overkomen als je niet op elke post zou ingaan. Geef je mening over OP en klaar. Neppe discussie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, bespaart me tijd.
Oftewel juist heel intelligent.
Eensch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:44 schreef Hamilcar het volgende:
Dat het Turkse team me niet kan bekoren is één ding maar dat ze altijd als een stel zwakzinnigen toeterend door de stad gaan rondrijden is reden waarom ik ze altijd liever zie gelijk spelen. Je kan het toch ook normaal vieren ipv als een stel aandachtsgeile achterstandsfiguren te eisen dat iedereen weet dat je weer eens gewonnen hebt?
Voor de rest maakt het me ook geen zak uit. Die Tsjechen en Portugezen (ugh) gaan toch door denk ik.
Ik zou verhuizen uit die pauperbuurt van jequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna hopen dat al die toeterende eikels tegen een boom rijden![]()
Neen, ik word door de meesten, niet onterecht me dunkt, als visionair gezien. Ik zal je een teder bewijsje geven:quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Met zulke quotes zul je door heel weldenkend atheistisch/christelijk Nederland als een volslagen rampidioot gepresenteerd worden.
Wat is blauw dan in het turks?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu hoort er iemand 'BEYAZZZ' te posten.
Kirmizi = rood, beyaz = wit.
Is een soort van leus, waarbij de ene kant kirmizi zegt en de overkant beantwoord met beyaz..
ik wilde je gaan dissen swa, maar omdat je argument goed was in je voorgaande post laat ik dat maar...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:52 schreef sjutt het volgende:
[..]
Misschien dat je eens intilligent zou overkomen als je niet op elke post zou ingaan. Geef je mening over OP en klaar. Neppe discussie.
Zolang je er zelf maar in gelooft, zal ik maar denken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik word door de meesten, niet onterecht me dunkt, als visionair gezien. Ik zal je een teder bewijsje geven:
Is Bansheeboy een visionair?²
Jij bent er zo één die wel de lusten wil (broodjes döner, romige turkse dames) maar niet de lasten wilt. Lijkt me erg naar voor je omgeving dat je zo bent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Toeterende Turken. Ik ben blij dat ik niet in een prachtwijk woon.
Dat ze er maar snel uit vliegen tegen een boom.
Ik eet nooit broodjes döner en vrouwen met snor hoef ik ook niet. Consequent hequote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent er zo één die wel de lusten wil (broodjes döner, romige turkse dames) maar niet de lasten wilt. Lijkt me erg naar voor je omgeving dat je zo bent.²
SIYAH!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:40 schreef magnifor het volgende:
BEYAZ!!!!!!!!!!!!!
passieloze oranje-gekte?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
SIYAH!!!!!!!!!
Maargoed, niets mis met de trots en nationalistische gevoelens van de Turken vind ik. De overwinning vandaag werd wel te veel gevierd, want Turkije is nog lang niet door.. maarja na 6 jaar geen succes mag het dan wel weer eens. Liever dit dan die idiote passieloze oranje-gekte die je in Nederland hebt.
Wat een domme instelling.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:43 schreef Gratau het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon morgen met een Turkse vlag naar school, maar dan ook echt zo'n megagrootte.
Gewoon die Nederlanders irriteren.
Morgen naar school met een tshirt met de Turkse vlag erop.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:43 schreef Gratau het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon morgen met een Turkse vlag naar school, maar dan ook echt zo'n megagrootte.
Gewoon die Nederlanders irriteren.
He lan, zal ik morgen zo naar werk gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Morgen naar school met een tshirt met de Turkse vlag erop.
Het laatste zou wel een prettige bijkomstigheid zijn ja, scheelt ook weer een boel bijstandtrekkersquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Toeterende Turken. Ik ben blij dat ik niet in een prachtwijk woon.
Dat ze er maar snel uit vliegen tegen een boom.
Als het getolereerd wordt, doen!.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef saban het volgende:
[..]
He lan, zal ik morgen zo naar werk gaan
Jij komt duidelijk nooit in A'dam. En zeker niet afgelopen maandag, het leek wel of de finale gewonnen wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:51 schreef Elvislives het volgende:
Ik vind het leuk dat Turkije heeft gewonnen, mooi die vaderlandsliefde. Die zorgen er voor dat de Nederlandse straten niet compléét uitgestorven zijn na 9 uur 's avonds.
Hoop dat ze doorgaan!
Bwhahahahahaha!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef DANILXL het volgende:
Istanboel ligt voor een gedeelte nog in Europa.quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:20 schreef Ziggenmufter het volgende:
Waarom doen die Aziaten eigenlijk mee op een Europees kampioenschap?
Wat lul je nou allemaal ik zeg alleen alles goed met je mama.. wat is daar nou raar aan ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef Fiskus het volgende:
Kijk uit jongens, anders komt xminator schelden in je fotoboek, de verpersoonlijking van royal sadness die knul.![]()
ontopic: Eens met TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |