Deze?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, las eerst iets van 13.00 PDT. Dat zou dus nog later zijn.
Heb intussen maar de RC3 geďnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk de final. Maar download hem vanavond natuurlijk wel nog even voor de download day
Paupers!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef ruffian het volgende:
Op het forum van FF stond:
[..]
19:00 uur dus.
Nee, dat is de 3.1 alpha, alweer de nieuwe versie dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:53 schreef ruffian het volgende:
[..]
Deze?
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ightly/latest-trunk/
*wacht wacht*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:48 schreef IQM het volgende:
Het is vandaag download day, maar ik zie nog niks!
agreedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef speknek het volgende:
Willen ze een wereldwijd record, zetten ze de begintijd op PDT. Talk about massive fail.
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Kun je dat grafirritante pulldown ding in de adresbalk ook weer terugzetten naar het simpele maar prima werkende zoals dat in 2.x was?
Hoe matig. Ik vind het grafirritant werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.
idd laptop werd gewoon traag met firefox 2.0.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
Nou hopelijk gebruikt ie wat minder geheugen
Nee, niet de laatste nightly downloaden, dan krijg je een alpha van 3.1. Zie mijn bericht een stuk omhoog voor de juiste link naar de RC3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef speknek het volgende:
Fuck dat, ik download hier gewoon de nightly, als ik vanavond de nieuwe firefox thuis download, heb ik me aan m'n pledge gehouden.
schijnt dat dat wel enorm verbeterd isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
idd laptop werd gewoon traag met firefox 2.0.
In about:configquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Kun je dat grafirritante pulldown ding in de adresbalk ook weer terugzetten naar het simpele maar prima werkende zoals dat in 2.x was?
Ah ja, die bedoelde ik ook. Er stond ook 'nightly' in de url.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, niet de laatste nightly downloaden, dan krijg je een alpha van 3.1. Zie mijn bericht een stuk omhoog voor de juiste link naar de RC3
pdt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef speknek het volgende:
Willen ze een wereldwijd record, zetten ze de begintijd op PDT. Talk about massive fail.
PDT - Pacific Daylight Timequote:
Inderdaad, tegen de tijd dat 'vandaag' voor ons en een groot deel van de wereld zowat voorbij isquote:
Download FireGesturesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ai, m'n mouse gestures doen het niet meer. En dat dropdown ding is inderdaad wel heel warrig veel informatie. Beetje wennen nog.
Inderdaad, dat is vrij irritant. Zo wilde ik gisteren naar my active topics gaan, normaal kwam die altijd vrij boven aan te staan. Nu kwamen opeens allerlei topics te voorschijn die ik ooit eens bezocht heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:08 schreef speknek het volgende:
Het irritante van de nieuwe dropdownbalk is dat hij er standaard vanuit gaat dat je het adres niet weet, terwijl ik die nou juist altijd intyp. Dan krijg je allemaal hits bovenin waarbij het woord wat je intypt het zesde woord uit de titel is, in plaats van het eerste woord van de url.
Ja maarja, eerst hoefde ik alleen 'f' in te typen en dan pijltje naar beneden enter. Forum active is wel wat meer werkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, dat is vrij irritant. Zo wilde ik gisteren naar my active topics gaan, normaal kwam die altijd vrij boven aan te staan. Nu kwamen opeens allerlei topics te voorschijn die ik ooit eens bezocht heb.
Maar als ik nu gewoon "forum active" in tik, dan krijg ik gelijk wel m'n actieve topics. Is gewoon even een kwestie van wennen denk ik.
Maar ik hoop wel op een add-on die die dropdownbalk kan aanpassen aan je voorkeuren
Nee, dat kan pas vanavond rond 19.00 uur.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef donroyco het volgende:
Issie al te downloaden dan (voor het wereldrecord?) Ik heb alleen die beta-versie..
Ja, dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maarja, eerst hoefde ik alleen 'f' in te typen en dan pijltje naar beneden enter. Forum active is wel wat meer werk. Hoop inderdaad ook op een addon.
Merci voor het snelle antwoord, denk dat ik rond die tijd dan ook wel een mailtje krijgquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, dat kan pas vanavond rond 19.00 uur.![]()
[..]
Ja, dat is wel zo jaMaar misschien zal hij steeds hoger komen te staan naar mate je hem vaker benaderd? Dat was toch de gedachte achter die dropdownbalk?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:18 schreef speknek het volgende:
Hee ja! Nu komt ie al bovenaan te staan. Nouja gebruik ik dat maar als workaround, gewoon een aantal keer dezelfde website intypen om hem bovenaan te krijgen.
Geen idee, maar dat telt dan niet mee voor het record.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Istie vanavond ook via de automatische update binnen te halen?
Is dit de echte? Of zit ik hier fout mee........quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, blijkbaar is dit de juiste FTP map:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/3.0/
Ja.. in het oosten is het tegen die tijd notabene al de 18equote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:35 schreef gday het volgende:
Sjonge jonge wat idioot dat ie pas vanavond te downloaden is
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:39 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
Is dit de echte? Of zit ik hier fout mee........
Ja fok ... sta je op als een ware nerd met de gedachte: D-Day! Lees je dat je nog een halve dag moet wachten ...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja.. in het oosten is het tegen die tijd notabene al de 18e
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:48 schreef L.Denninger het volgende:
Hebbes...
http://www.getfirefox.com/download.php?item=ff3&os=win
Ga ergens anders stoer doen met je stomme jijbuis filmpjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:48 schreef L.Denninger het volgende:
Hebbes...
http://www.getfirefox.com/download.php?item=ff3&os=win
Dat telt niet voor D-Day, sukkel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.filehippo.com/download_firefox/
OK, maar je kan FF3 er gewoon overheen installeren zonder bookmarks of weet ik veel te verliezen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat telt dan niet mee voor het record.
Hier ging de update probleemloos eigenlijk, 1 addon was niet meer compatible. Maar daar was intussen een port voor gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
OK, maar je kan FF3 er gewoon overheen installeren zonder bookmarks of weet ik veel te verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |