Advocado zo uitlepelen?? dat lijkt me nu helemaal niets! (smaken verschillen natuurlijk). Advocado vind ik slechts lekker als er een goede guacamole van gemaakt is (met knof, rode ui en olijfolie) of tussen brood met peper zout tomaat en olijfolie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
Spinaziesalade met cherrytomaatjes en gegrilde courgette. Toen nog een avocado uitgelepeld.
Idd, ik haal natuurlijk altijd lekkere, hier bij de Turk, en dan met wat versgemalen zeezout en peperquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ow, een goede avocado is heerlijk, zo kaal![]()
Ik heb gewoon de pasta gekookt. Daarna de groenten geroerbakt. De kip even aangebakken (hoeft niet). Alles af laten koelen, met elkaar mengen en in de koelkast doen. Op het laatst croutons, dressing (uit koelvak AH) en rucola erdoor en beetje versgemalen peperquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:43 schreef Oblivion het volgende:
Vraagje, hoe maak je die yoghurt dressing?
quote:* 150 ml. yoghurt
* 1/2 theelepel vloeibare knoflook
* 1 theelepel Dijon mosterd
* 1 mespuntje zout
* snufje peper naar smaak
* 1 theelepel citroensap
* 1/2 eetlepel in blokjes gesneden komkommer
* fijngeknipte muntblaadjes
Kun je ook halen in een potje bij de Xenos, kost geen drol.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zit in een tubetje - bij de AH althans -
maak je die kipsalade zelf, indien ja... recept?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:36 schreef DarkElf het volgende:
koude kipsalade met wat brood erbij en een glas wijn
kipsaladequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
maak je die kipsalade zelf, indien ja... recept?
En wat is die zalm dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:14 schreef -Mellow- het volgende:
en vanavond wordt het zalm op z'n lekkerst, met aardappeltjes op z'n italiaans, en salade met cherrytomaat en manchego kaas
kort in de oven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:41 schreef Haijo het volgende:
[..]
En wat is die zalm dan?Gegrild op de huid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |