hier schijnt al de hele dag de zon?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:40 schreef Prego het volgende:
ik ben brood aan het bakken en straks nog een appeltaart en een quiche.
je moet iets op je vrije dag en het regent
oh myquote:Op maandag 16 juni 2008 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
[..]
daar zit ik ongeveer 800 km vandaan
@Theroin.:
Kijk je altijd thuis pas wat dingen kostenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thaise curry, zo'n makkelijke wokmaaltijd van de AH. 6,99 zie ik op het bonnetje, was dat altijd al zo? Voor deze keer maar gedaan, het is wel altijd erg lekker iig. Daarbij beetje salade. Vanavond houd ik het rustig, hoogstens 2 wijntjes ofzo
.
Ja joh, die dingen liggen op de onderste rij en anders moet ik helemaal bukken om te zien hoeveel het kostquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kijk je altijd thuis pas wat dingen kosten. Zijn dure maaltijden inderdaad!
Ontopic: Ik eet zometeen iets couscous-igs met aubergine en tomaten en kikkererwten.
Het zou ook wel ontzettend triest zijn als zelfs je hond je eten niet lustquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Tezz het volgende:
Hier een lekkere hollandse maaltijd (in het kader van 'Wij houden van Oranje'): gekookte aardappels, draadjesvlees met jusen spinazie met een gekookt eitje.
Man, dochter, ikzelf en hond vonden het heerlijk.
Heb je daar een receptje van?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef Xennia het volgende:
Pastasalade met gerookte kip, paprika, lente-ui, rucola, croutons en een pesto-dressing
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zou ook wel ontzettend triest zijn als zelfs je hond je eten niet lust
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
kom ik daar weer even goed weg
Ik neem een toetje: vers fruit met turkse yoghurt en dolce de leche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |