Als ik mijn dochter zou laten kiezen eten we of ei of taartquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:27 schreef Tezz het volgende:
Ik heb heel mijn koelkast vol met verse groentes en vlees, maar ik heb nog totaal geen inspiratie. Ik ga mijn dochter laten kiezen denk ik!
Mijn neefje wil altijd SJIPS.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ik mijn dochter zou laten kiezen eten we of ei of taart
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn neefje wil altijd SJIPS.
Laatst een dagje opgepast. "Wat wil je voor de lunch, Niels?" "SJIPS".
"Nou, dat lijkt me niet zo gezond hè? Laten we een boterham maken".
"JA, MET SJIPS!!!"
Zucht.
Hartige taart dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn dochter koos de volgende ingredienten: tomaten, komkommer, mozzerella, champignons. En uit de tuin kwam ze met een mandje vol met peterselie en bieslook terug. Jullie geloven het vast niet, maar het is echt waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wederomquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
drink nu een fijne amaretto sour, in mijn eigenhandig gejatte cocktailglas![]()
Dan moet ik naar mijn pc....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
Obli, waar blijven de bitterbalfoto's???
Je zit heul niet voetbal te kijken, je zit te FOK!-en.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan moet ik naar mijn pc....
En ik zit voetbal te kijken!
Zo meteen, als het afgelopen is dan kan ik je 2 foto's laten zien.
Van het begin en van de ragout...![]()
Daarna was het klodderen geblazen.
*kuch, ik zit gewoon te kijken hoor....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zit heul niet voetbal te kijken, je zit te FOK!-en.
En ik heb overheerlijke chocoladebatons gevonden!!!!!!!!! En jaja, die eet ik gewoon op! Drie achter elkaar!
Schiet eens op Obli, het voetballen is al lang afgelopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch, ik zit gewoon te kijken hoor....![]()
Met 1 oog!
OT:
Petrella met mexicaantjes....![]()
Smeer het zo op mijn heupjes...
Yes, ma'am!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Schiet eens op Obli, het voetballen is al lang afgelopen.
Ik drink een rood wijntje. En ik denk de mexicaantjes met petrella er gewoon bij.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch, ik zit gewoon te kijken hoor....![]()
Met 1 oog!
OT:
Petrella met mexicaantjes....![]()
Smeer het zo op mijn heupjes...
Kan je B een keer met Milou laten bellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dochter koos de volgende ingredienten: tomaten, komkommer, mozzerella, champignons. En uit de tuin kwam ze met een mandje vol met peterselie en bieslook terug. Jullie geloven het vast niet, maar het is echt waar!
Wij aten dus ijsbergsla met tomaat, komkommer, mozzerella, croutons en een honing/mosterd dressing, stokbrood met eigen gemaakte kruidenboter en een biefstukje met gebakken chamignons!
Dan hoop ik voor je dat het weer beter wordt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
zo lekker broodjes uit de oven![]()
en vanavond een BBQ
het ziet er hier nog redelijk uit, en ik geloof dat er een overkapping is waar we heen gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het weer beter wordt...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Japanse rijst met een beker melk.
En ik ga zo weer ice tea maken denk ik. Een groene, met gember, citroen, basilicum en een klein stukje rode peper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |