Je hebt dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef refused. het volgende:
Nee, sommige SB's vallen onder dunksLage dunks hebben bijvoorbeeld een dunne tong tov de dikke SB tong.
Heb nog nooit non-SB mids gezien dus volgens mij heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef refused. het volgende:
Idd non-SB low en high, en je hebt ook nog SB trainers, Paul Rodriguez SB, Blazer SB etc. Alleen dunk mids zijn altijd SB volgens mij, correct me if i'm wrong.
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^nope, er zijn ook normale mids (ergens in '04 ofzo)
[ afbeelding ]
andere mids kan je hier checken:
http://www.k-skit.com/shoes/dunk/dunkmid-1.html
Straps zitten er nog steeds op??quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:16 schreef vejay het volgende:
Grijze variant mid is inderdaad aardig, straps vonden ze niet meer nodig trouwens?
Oh tuurlijk... heb trouwens nog steeds geen blazer in m'n collectie helaas... wil die vanilla ice wel scoren een keer.quote:
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:09 schreef refused. het volgende:
Blazers zijn volgens mij ook pure skateboardschoenen, eerste model skateboard schoenen van nike dacht ik.
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Was gewoon een basketbalschoen, een van de eerste Nike modellen, stamt uit 1972.
Hmm, op die link van shoooto waren er geen straps te zien, of ben ik echt zo scheel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:13 schreef refused. het volgende:
[..]
Wow, daar zitten een paar hele vette, simpele CW's tussen zeg!!Zeker vrijwel niet meer te krijgen?
[ afbeelding ]
Nee, het begon gewoon met de Dunk, gevolgd door de FC en de Trainer (en speciale SB modellen als de URL en E-Cue) Blazer kwam pas in de Pink Box Era.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef refused. het volgende:
[..]
Ah oke... had er laatst wat over gelezen in de sneakerfreaker... was het dan zo dat de blazer de eerste SB uitvoering van een non-skateboard model van Nike was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |