Ga gewoon op de gok, zijn kaarten genoeg !quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik en mijn vriend willen maandag gaan, maar of we dat moeten doen met het weerbericht van nu...
Ik kan er inderdaad nog tot maandagochtend over nadenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga gewoon op de gok, zijn kaarten genoeg !
Ik denk dat ik vrijdag ook al vast kaartjes ga halen dan moet ik ook wel gaanquote:
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef Tim86 het volgende:
En die komen alleen maar cashen..
Top !quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maandag, weer of geen weer!
Zeker wel, ik hou dit topic in de gaten, een PM kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top !![]()
Als de Draws bekend zijn wil jij of een andere mod dan een linkje in de OP zetten ?
Thx !quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker wel, ik hou dit topic in de gaten, een PM kan ook natuurlijk.
Roddick wilde even een schoon shirt aantrekken na de 1e set, en toen viel Fish flauw van de aanblik aan zijn machtige torsoquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
Heb alles gemist vandaag![]()
Andy door, Fish dus opgegeven ! Ademhalingsproblemen, liesblessure, enkelbanden ?
Die hoop ik toch ook wel te zien en Lapenttiquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Ordina Open is tofDit jaar maar weer een dagje meepikken.
Is al bekend wanneer Hantuchova moet![]()
Daniela heeft afgezegd vanwege een blessure. Jammer...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Breach het volgende:
Ordina Open is tofDit jaar maar weer een dagje meepikken.
Is al bekend wanneer Hantuchova moet![]()
Nou.. dat wordt geen Ordina Open dan dit jaar..quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daniela heeft afgezegd vanwege een blessure. Jammer...
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:21 schreef mitt het volgende:
Hoe ga ik daar komen zonder openbaar vervoer
Safina komt welquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de organisatie wel voor vervoer zal zorgen, hoop ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:45 schreef anon57 het volgende:
[..]
Precies, Zijn er andere mogelijkheden om daar te komen nu met de stakingen in het openbaar vervoer. Ik zou de eerste drie dagen gaan maar met de stakingen kan ik er niet komen omdat ik dan geen auto heb.
Op de Ordina Open website hebben ze het alleen over bussen van BBA en Arriva, en die zijn volgens mij in staking. Ik hoop wel dat er alsnog vervoer is naar de Autotron anders kan ik niet gaanquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de organisatie wel voor vervoer zal zorgen, hoop ik.
Bondarenko, Cibulkova, Dementieva, Kirilenko, Pennetta - genoeg vrouwelijk schoon te zienquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gaan ze in de spits weer rijden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef anon57 het volgende:
[..]
Op de Ordina Open website hebben ze het alleen over bussen van BBA en Arriva, en die zijn volgens mij in staking. Ik hoop wel dat er alsnog vervoer is naar de Autotron anders kan ik niet gaan
Cibulkova heeft zich ook teruggetrokkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bondarenko, Cibulkova, Dementieva, Kirilenko, Pennetta - genoeg vrouwelijk schoon te zien
Top Mis !quote:
Ik zal er aan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top Mis !
Wel foto's maken !
( al hoewel, van wie)
Huta please, als hij maandag speelt![]()
2 naaktfoto's en ik betaal je kaartjesquote:
quote:OOK DEN BOSCH GUNT VERKERK WILDCARD
Na het challengertoernooi van Scheveningen heeft vrijdag ook de organisatie van het ATP-toernooi van Den Bosch Martin Verkerk een wildcard gegeven. Verkerk hoopte vorig jaar ook op een wildcard voor het grastoernooi, maar werd toen niet uitgenodigd omdat hij niet geheel fit was. Nu is dat volgens toernooidirecteur Marcel Hunze wel het geval.
Van mij of van hem?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
2 naaktfoto's en ik betaal je kaartjes![]()
quote:Rus zorgt voor slechte loting
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Toernooidirecteur Marcel Hunze zuchtte diep toen Arantxa Rus twee slechte namen uit de koker haalde voor Robin Haase en Jesse Huta Galung. Het tennistalent koppelde de Nederlanders voor de eerste ronde op de Ordina Open aan respectievelijk nummer één geplaatst David Ferrer en aan titelverdediger Ivan Ljubicic.
Martin Verkerk, die van de organisatie een wildcard kreeg, had meer geluk tijdens de loting. De voormalig finalist van Roland Garros werd gekoppeld aan een qualifier.
Dat is maar tot 9.00, dus zou ik al rond 8.45 van station Den Bosch moeten vertrekken met de bus en ze beginnen pas om 11.00 met spelen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gaan ze in de spits weer rijden.
Met een paar man vanuit DB een taxi is ook geen probleem voor je portemonnee hoor..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:49 schreef anon57 het volgende:
[..]
Dat is maar tot 9.00, dus zou ik al rond 8.45 van station Den Bosch moeten vertrekken met de bus en ze beginnen pas om 11.00 met spelen.
Leuke namenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de tweede kwalificatieronde wint Becker van Andrea Agazzi. Prachtloting.
Bij toernooien in Nederland moet je sowieso altijd alle favorieten layenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Het kan beter, Huta zal er wel uit vliegen maar Haase moet Ferrer echt wel kunnen hebben. Vorig jaar speelde hij maar 2 wedstrijden (Wimbledon, winst tegenRoitman
en verlies in 3 sets tegen Paul-Henri Mathieu), het jaar daarvoor ook alleen Wimbledon met winst op Stadler, Gonzo, Garcia-Lopez en verlies tegen Hewitt in 4. Andere jaren verloor hij van Garcia-Lopez, Arazi, Soderling, Novak en Patience en versloeg hij alleen Martin Lee en Hanescu..
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:15 schreef wimderon het volgende:
Vandaag nog een toppertje geweest trouwens![]()
[ afbeelding ]
En dan een halve finale Verkerk - Gasquetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een kwartfinale Verkerk-Haase zou prachtig zijn.
Vandaar de "quote:
Die is niet aan het lijnenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:18 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch dikke lijnrechter staat daar
Dat is dan optie waar ik rekening mee houdt, rond 10 uur zullen er toch wel meer Ordina-Open bezoekers op DB-centraal zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een paar man vanuit DB een taxi is ook geen probleem voor je portemonnee hoor..
Ook via internet ?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:45 schreef Ambrosius het volgende:
Omroep Brabant zendt live uit nu.
Eerst de wedstrijd van Rus live, daarna Ferrer.
Heb ik nietquote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef Tim86 het volgende:
Op digitale tv kan je hem gewoon ontvangen in heel NL
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
Dramatisch commentaar van die gast trouwens. De Fransman Ferrer.
We dachten hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef Tim86 het volgende:
serieus..als die Oremans nog 1 keer begint over "het vuistje" dan ga ik nu naar Rosmalen en tape ik haar mond dicht. Niet iedereen gebruikt dat sufkut
inderdaad jaquote:Op zondag 15 juni 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde
Jammer voor Rus maar genoeg potentie tegen een top 100-speelster
Kirilenko mag vanmiddag nog in Barcelona een finale op gravel spelen, die zal wel even moeten wennen eerst.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Cirstea vs Kirilenko is wel een heerlijke wedstrijd
Rus klinkt erg pissed off bij het interview trouwens zeg..dat het zo is begrijp ik wel, maar iets vriendelijker, ook naar het publiek, mag wel.
En dat vind ik nou eens een hele goede eigenschap van een topsporter. Zolang het na een uur maar weer bekoeld is en dat zal wel zo zijn, denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Rus kan ook absoluut niet tegen haar verlies, dat blijkt wel vaker.
Ik had het puur over het uiterlijk van de twee damesquote:Op zondag 15 juni 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kirilenko mag vanmiddag nog in Barcelona een finale op gravel spelen, die zal wel even moeten wennen eerst.
Dat interview had vooral voor het toch wel enthousiast publiek wel wat leuker gemogen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had het puur over het uiterlijk van de twee dames
Dat is bijna altijd zo bij Ferrer eigenlijk. Het is alleen niet zo in werkelijkheidquote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef TheArt het volgende:
En dan staat Huta dus 5-2 achter en toch heb je het gevoel dat hij een kans heeft tegen Ferrer.
Schuettler is minder en bovendien heeft Berrer het perfecte spel voor gras.quote:
We hebben het hier wel over de man voor mijn toernooi hequote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n mooie tie-break, dan maakt het niet uit wie er wint. Hanescu trekt deze er denk ik wel uit, die doet het op harde ondergronden goed tegen Melzer.
Ik was wat aan het stangen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de man voor mijn toernooi he.
quote:Middelkoop lucky loser bij Ordina
door onze Telesportredactie
ROSMALEN - Matwe Middelkoop heeft een mazzeltje. De Nederlander werd in het kwalificatietoernooi voor de Ordina Open uitgeschakeld, maar hij is nu toch toegelaten tot het hoofdtoernooi. Jarkko Nieminen meldde zich af.
Middelkoop treft nu Marc Gicquel. De tegenstander van Martin Verkerk is nu ook bekend. Hij speelt tegen qualifier Rohan Bopanna. De twee troffen elkaar al eens in de Davis Cup, waarin Verkerk zegevierde na een zwaarbevochten vijfsetter. De 28-jarige speler uit India is de nummer 293 van de wereld.
Tuurlijk spelen er wel dames:quote:Op zondag 15 juni 2008 20:59 schreef Miss_S het volgende:
spelen er morgen geen dames?
Kan nog wel Ferrer zien dubbelen
quote:11:00 Dames enkel 3 Sara Errani Anne Keothavong
Heren enkel 5 Men Qualifier Fabio Fognini
Heren enkel 5 Kristof Vliegen Marcel Granollers
Heren enkel 2 Juan Martin Del Potro Fabrice Santoro
Dames enkel 6 Angelique Kerber Klara Zakopalova
Heren enkel 1 Marc Gicquel Men Qualifier
Heren enkel 0 Olivier Rochus Richard Gasquet
12:30 Heren dubbel 4 Frantisek Cermak Jordan Kerr Mario Ancic Jurgen Melzer
13:00 Dames enkel 1 Flavia Pennetta Sania Mirza
Dames enkel 2 Kateryna Bondarenko Iveta Benesova
Dames enkel 0 Ai Sugiyama Michaella Krajicek
Heren enkel 6 Denis Gremelmayr Men Qualifier
14:30 Dames enkel 2 Ashley Harkleroad Francesca Schiavone
Heren enkel 0 Robin Haase Ivan Ljubicic
Dames enkel 5 Alexis Gordon Marina Erakovic
Heren dubbel 3 Christopher Kas Lovro Zovko David Ferrer Marcel Granollers
Dames enkel 1 Anabel Medina Garrigues Katarina Srebotnik
16:00 Heren enkel 2 Guillermo Canas Mischa Zverev
Dames enkel 0 Dinara Safina Pauline Parmentier
Heren enkel 1 Martin Verkerk Men Qualifier
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:30 schreef Miss_S het volgende:
Eerst naar de tandarts en dan richting Rosmalen
Het plan is om de volgende tennisser te zien: Santoro, Gasquet, Clement, Ferrer en dan nog een paar Nederlanders
Tenminste dit was mijn plan, eens kijken wat mijn vriend zegt, die zal wel Harkleroad willen zien
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef wimderon het volgende:
*5-3 achter op dit moment in de derde set.
5-5 inmiddels. Van 4-5 30-40 naar game door 3 aces op rij.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Wat een drama is dat meisje toch ook.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
Knap teruggevochten, al had ze allang moeten winnen als ik de cijfers zo zie.
Pfoeh, gelukkig maar. Als ze dit verloren had, zo voor eigen publiek en na een riante voorsprong, zou dat vast een nieuwe terugslag betekend hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:37 schreef TheArt het volgende:
Dit is net een wedstrijd die ze nodig had. Makkelijk moeten winnen, dan het uit handen geven en op de rand van de afgrond balanceren, maar blijven knokken en uiteindelijk winnen.
Dat zet dan meer over Sugiyama? Het is toch wel algemeen bekend dat bij dameswedstrijden er 5 keer zoveel gebroken wordt als bij heren....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sugiyama had maar 3 BPs, maar daarvan pakte ze er wel 2.
Dat was die ook. Misa serveerde de hele partij erg sterk. Sugiyama kwam vooral terug in de wedstrijd, omdat Misa haar kansen niet pakte en vanaf 4-2 tweede set heel veel UEs ging slaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zet dan meer over Sugiyama? Het is toch wel algemeen bekend dat bij dameswedstrijden er 5 keer zoveel gebroken wordt als bij heren....
Of de service van Misa was fenomenaal vandaag.
Toen hij eenmaal hoorde dat Haase een onderling duel uit de weg was gegaan, heeft Martin het ook maar laten lopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Wopper1 het volgende:
Verdomme Martin, wat flik je nou toch weer![]()
.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef Tim86 het volgende:
kut..lekkere vertraging op tv dus..het is nu 3-2 Gasquet op RTL
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet verliest in 2 sets van Gicquel.
7-5 7-6.
Ik snap ook niet dat Gasquet hier speelt. Hij speelde de afgelopen jaren toch zeer succesvol in Nottingham?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het blijft een ongelukkige combinatie, geplaatste spelers en toernooien in Nederland..
Denk dat hij wat meer wedstrijden wilde spelen in een makkelijk toernooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Gasquet hier speelt. Hij speelde de afgelopen jaren toch zeer succesvol in Nottingham?
Een week voor een GS weet je dat hè, Krajicek verloor hier ook bijna altijd vroeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:02 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het blijft een ongelukkige combinatie, geplaatste spelers en toernooien in Nederland..
Het is ook wel een enorme verrassing hoor, Gasquet leek z'n dipje voorbij en haalde vorige week bijna de SF van Queens, als hij dan op z'n favoriete ondergrond verliest van iemand als Gicquel is dat een verrassing. Hij was trouwens ook favoriet voor de toernooizege bij de bookmakers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet staat op MP tegen, zegt Ted:
' Het zal toch wel een kleine schok in de tenniswereld geven als Gaquet verliest '
![]()
![]()
![]()
Weet deze man dan helemaal niks
Ga toch weg johquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook wel een enorme verrassing hoor, Gasquet leek z'n dipje voorbij en haalde vorige week bijna de SF van Queens, als hij dan op z'n favoriete ondergrond verliest van iemand als Gicquel is dat een verrassing. Hij was trouwens ook favoriet voor de toernooizege bij de bookmakers.
2e is raak: 6-4quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:55 schreef dndiek het volgende:
2 Setpoints Melzer tegen Andreev
Vertel mij wat, ik riep voordat het toernooi begon al dat de beste strategie is alle favorieten te layenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een week voor een GS weet je dat hè, Krajicek verloor hier ook bijna altijd vroeg.
5-1 en serving for the matchquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:48 schreef dndiek het volgende:
Melzer op 3-1 in de 3e set
Hij is altijd wel makkelijk te vinden, op welk court hij speeltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, wat wel leuk was gisteren was het gepuf van Clement. Bij elke punt doet hij net alsof hij een marathon moet lopen met een pufje of 2.
toen Becker die time out had was hij wel grappig bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat snap ik nu wel ja.Met zijn praten tegen zichzelf en z'n merde!
Overigens hebben we met ons tweeen ons met taxi's gered om van CS (Den Bosch heen, terug via 't station in Rosmalen) in Rosmalen te komen.
Qua tennis moet ze eigenlijk beiden gewoon kunnen kloppenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef TheArt het volgende:
Nu Tanasugarn of Harkleroad. Voor het uitzicht hoop ik dus op Ashley
Zo niet, dan weet je me te vinden !quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja idd, eerst even een pokertoernooitje spelen en dan zal ik het een en ander uploaden.
Hopelijk lukt het verkleinen me.
Nou, bij eentje lijkt me het verkleinen toch een behoorlijk pijnlijke klusquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
pick, pic, pik, what's the difference
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, bij eentje lijkt me het verkleinen toch een behoorlijk pijnlijke klus.
Ik zal vanmiddag/vanavond eens kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:58 schreef kleinzusje het volgende:
Vaduzert en Miss, waar blijven de ( beloofde) picks ?
Hier iig wel, en plaatjes in andere topics doen het wel.. Misschien dat iemand anders even kan bevestigen/ontkrachten.quote:
Bij mij ook niet. Niet in Vuurvos en ook niet in IE.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Hier iig wel, en plaatjes in andere topics doen het wel.. Misschien dat iemand anders even kan bevestigen/ontkrachten.
Edit: Ligt aan mij dus![]()
Nee, dat is echt niet te doen. Zelfs als je de weg kent zul je er heel lang over doen (als je wilt gaan lopen).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
is het station Rosmalen eigenlijk dichtbij ordina open?
Ik ging ook met de autoquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet te doen. Zelfs als je de weg kent zul je er heel lang over doen (als je wilt gaan lopen).
Hey Robbie, regent het in 073? Live score doet nog niks en Misa moest volgens mij om 13.00 al starten.quote:
Vinkeloord?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit op dit moment vrij dicht bij het sportpark (hemelsbreed een paar honder meter) en het is momenteel droog, heeft wel geregend vandaag. Er staat een redelijk windje.
Ja het regende net even flink. Is nu alweer voorbij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
Ladies & Gentlemen, Play Suspended!
Geweldig Knijn !!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar gemaakte foto's, van het bezoek maandag:
Wel een van de achterkant... Wat beleefd ook weer om hem lekker z'n gang te laten gaan.quote:
Ja hoor, kost alleen 5 euroquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef linebear het volgende:
Ga morgen naar de finales toe....
Hoe zit het met parkeren ?!? Is dat een beetje te doen 1?
En ze gaan er nu weer uit.... Zijn pas weer terug om 14.40...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Canas 1e set ! 6-3
Ferrer - Del Portro begonnen
RTLZ
13.30 zijn we weer terug ... Het zijn de halve finales FGS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |