We dachten hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:25 schreef Tim86 het volgende:
serieus..als die Oremans nog 1 keer begint over "het vuistje" dan ga ik nu naar Rosmalen en tape ik haar mond dicht. Niet iedereen gebruikt dat sufkut
inderdaad jaquote:Op zondag 15 juni 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde
Jammer voor Rus maar genoeg potentie tegen een top 100-speelster
Kirilenko mag vanmiddag nog in Barcelona een finale op gravel spelen, die zal wel even moeten wennen eerst.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Cirstea vs Kirilenko is wel een heerlijke wedstrijd
Rus klinkt erg pissed off bij het interview trouwens zeg..dat het zo is begrijp ik wel, maar iets vriendelijker, ook naar het publiek, mag wel.
En dat vind ik nou eens een hele goede eigenschap van een topsporter. Zolang het na een uur maar weer bekoeld is en dat zal wel zo zijn, denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Rus kan ook absoluut niet tegen haar verlies, dat blijkt wel vaker.
Ik had het puur over het uiterlijk van de twee damesquote:Op zondag 15 juni 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kirilenko mag vanmiddag nog in Barcelona een finale op gravel spelen, die zal wel even moeten wennen eerst.
Dat interview had vooral voor het toch wel enthousiast publiek wel wat leuker gemogen.
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had het puur over het uiterlijk van de twee dames
Dat is bijna altijd zo bij Ferrer eigenlijk. Het is alleen niet zo in werkelijkheidquote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef TheArt het volgende:
En dan staat Huta dus 5-2 achter en toch heb je het gevoel dat hij een kans heeft tegen Ferrer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |