Veel succes met shoppenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn tijd zit erop. Ik hoop dat ik nog voedsel kan kopen in de supermarkten, de vrachtwagen chaffeurs staken hier namelijk en de toevoer van groenten en fruit ligt stil, benieuwd hoe erg het er aan toe is.
Adios cariņos!
Had graag gewild, maar mijn vriendengroep heeft een andere dancesmaak om het zo maar te zeggen.. Ze vonden Scooter - Maria (I Like It Loud) en Tiesto - Flight 643 al hard..quote:
maar dat gaat toch ook gruwelijk hard?!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar mijn vriendengroep heeft een andere dancesmaak om het zo maar te zeggen.. Ze vonden Scooter - Maria (I Like It Loud) en Tiesto - Flight 643 al hard..
quote:
Nu heb ik natuurlijk wel veel zelfvertrouwen, na zo'n opmerking.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef Leinonlein het volgende:
Dat klinkt alsof je binnen de kortste keren een supercoureur gaat worden, en daar heb je mazzel mee want ik word gelijk sip als ik denk aan wat voor rib uit mijn lijf dat roze plasticje was.
Toen ik in Zweden een keer Builder - Her Voice hard draaide op mijn kamer en een Duitse wat aan mij moest vragen.. zei ze meteen... You can listen to this piece of crap..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat gaat toch ook gruwelijk hard?!![]()
![]()
![]()
Verveel mequote:
Wat staat er allemaal op je lijstje dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb opzich genoeg te doen, weet alleen nog ff niet wat ik ga doen
afgezien van dat dat nummer nu al beetje oud en saai wordt, ben je wel een held met die opmerkingquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen ik in Zweden een keer Builder - Her Voice hard draaide op mijn kamer en een Duitse wat aan mij moest vragen.. zei ze meteen... You can listen to this piece of crap..
Ik: Yes!
Gamen (aantal verschillende), Friends kijken, website camping maken, hier rondhangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat staat er allemaal op je lijstje dan?
En ik vond het ook niet leuk, dat de Nederlanders ook niet de grap snapte... toen we langs de Göteborgse wijk Stampen reden... Ik constant 1-2 zei!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat dat nummer nu al beetje oud en saai wordt, ben je wel een held met die opmerking![]()
De keuzes van de mensen zijn moeilijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Piles het volgende:
Gamen (aantal verschillende), Friends kijken, website camping maken, hier rondhangen
Het zal wel een beetje vanalles wat wordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De keuzes van de mensen zijn moeilijk
Lijkt me een goede combiquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
Het zal wel een beetje vanalles wat worden
Heb jij helemaal niks op je lijstje dan?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:19 schreef PieterBas het volgende:
lol weer een afstudeerplaats aangeboden gekregen, kan straks ongeveer gaan kiezen
Voor diegene die straks een afstudeerplaats nodig hebben... zet je cv maar op monsterboard![]()
Ik zoek nog een plekquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:19 schreef PieterBas het volgende:
lol weer een afstudeerplaats aangeboden gekregen, kan straks ongeveer gaan kiezen
Voor diegene die straks een afstudeerplaats nodig hebben... zet je cv maar op monsterboard![]()
hun dachten dat na 1-2 het woordje Remix kwamquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En ik vond het ook niet leuk, dat de Nederlanders ook niet de grap snapte... toen we langs de Göteborgse wijk Stampen reden... Ik constant 1-2 zei!
Wat ook een oud nummer is
Uh.. opruimen <= geen zinquote:
Zo'n beetje hetzelfde als mij dus. Alles is saai, behalve datgene waar ik geen zin in hebquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
dusja.. moagh
Gewoon cv op monsterboard zetten, vinkje stagiair en laat de aanbiedingen maar komen.quote:
Niet alles is saai, maar heb er gewoon geen zin inquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
die dingen zijn dus ook saai blijkbaar anders zou je die dingen wel gaan doen
Ik zal het eens uittestenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon cv op monsterboard zetten, vinkje stagiair en laat de aanbiedingen maar komen.
Vind ik op hetzelfde neer komen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
Niet alles is saai, maar heb er gewoon geen zin in
Jij je zinquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind ik op hetzelfde neer komen..
wanneer je er wel zin in hebt is het niet saai meer, andere dingen zijn gewoon altijd saai
Ieder geval het werkt wel bij mijquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Niet alles is saai, maar heb er gewoon geen zin in
Bij mij vast nietquote:
Rob Stenders, Dolf Jansen en Coen & Sanderquote:
Dolf moet wegquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Rob Stenders, Dolf Jansen en Coen & Sander
maar Gerard EK-dom is wel de über held met z'n DEUTSCHLAND!!! en EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!
Tot laterquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er vandoor.. even tv kijken enzo
Wel mobiel internet, en geen foto's postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Die chick die nu onze snackjes staat te bakken is wel tof
My eyes onlyquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel mobiel internet, en geen foto's posten![]()
En inplaats van een babbeltje met haar maken sta jij met je telefoon te posten op een forumquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Even in de baas zijn tijd voer halen
Die chick die nu onze snackjes staat te bakken is wel tof
quote:
quote:En ze herkent me al! Kom hier te vaak voor de avond of nachtploeg
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef jna het volgende:
En inplaats van een babbeltje met haar maken sta jij met je telefoon te posten op een forum![]()
Goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |