En dat ondanks mijn ongelofelijke dip!quote:
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals de leraar bij ons op de middelbare school zei over het samenwerken met een profielwerkstuk:
De mensen waar je graag een biertje mee drink, zijn niet altijd de beste mensen om mee samen te werken
Om eerlijk te zijn, ik kan helemaal niet overweg met de mensen van mijn opleiding. Commerciële economie, te veel mensen met te veel geld, te verwend, te hip en bovenal, veel te kuddedierig. Ik heb er 2 hele goede vriendinnen en verder niet. Buiten school leer je toch ook nog genoeg mensen kennen. Zeker als je in 3 jaar tijd op 3 verschillende plekken hebt gewoondquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, het lijkt mij toch veel fijner om gewoon al wat mensen te kennen. Maargoed, voor mijn opleiding was het ook min of meer essentieel aangezien wij gelijk met practica en projecten begonnen...
Idd, knap hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
En dat ondanks mijn ongelofelijke dip!
Haaaiquote:
En nu ga ik naar huis!quote:
Het belangrijkste van projecten vind ik juist dat je met veel verschillende mensen leert samenwerken. Met mensen die je goed kent, met mensen waar je niet meer overweg kunt, luie mensen, té fanatieke mensen. Daarom moet je ook niet steeds in dezelfde groep zitten vind ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt, maar ik goed met mijn vrienden samenwerken en wij durven elkaar kritiek te geven om elkaars werk, wat in sommige gevallen alleen maar de samenwerking ten goede komt.
Kritiek geven kan iedereen, maar daar kun je niks mee. Feedback geven is moeilijker, omdat je daar iets mee moet kunnenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef Leinonlein het volgende:
Kritiek (hoewel, ik noem het liever feedback) geven kan ik op iedereen.
Hoi piliewilie!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, knap hoor
[..]
Haaai
Eens met jou ook trouwens
feedback is ook een beter woord.. maar wij kunnen ook zakelijk zijn in projectgroepen, en 5 minuten later na een heftige discussie bij de koffieautomaat staan en gewoon weer informeel met elkaar om gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het belangrijkste van projecten vind ik juist dat je met veel verschillende mensen leert samenwerken. Met mensen die je goed kent, met mensen waar je niet meer overweg kunt, luie mensen, té fanatieke mensen. Daarom moet je ook niet steeds in dezelfde groep zitten vind ik.
Kritiek (hoewel, ik noem het liever feedback) geven kan ik op iedereen.
Dan heb ik het blijkbaar nogal getroffen met mn opleidingquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:56 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaaaal![]()
[..]
Om eerlijk te zijn, ik kan helemaal niet overweg met de mensen van mijn opleiding. Commerciële economie, te veel mensen met te veel geld, te verwend, te hip en bovenal, veel te kuddedierig. Ik heb er 2 hele goede vriendinnen en verder niet. Buiten school leer je toch ook nog genoeg mensen kennen. Zeker als je in 3 jaar tijd op 3 verschillende plekken hebt gewoond.
De lui zijn echt megatraag.. Een Pakistanen en bij de Iraniers is 9 uur gerust om 10.30quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoi piliewilie!
Ik ben er ook wel trots op, nu in Spanje moet ik leren samen werken met een stelletje luiaards. Dat vind ik nog het moeilijkste, maar is wel erg leerzaam moet ik zeggen haha.
Kritiekpunten zoeken is stap 1, dat is voor veel mensen al moeilijk. Vaak heb ik bij projecten dat ik graag wil dat mensen me feedback of kritiekpunten geven, maar soms hoor je gewoon niks. Heeft waarschijnlijk ook wel veel met luiheid te makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Kritiek geven kan iedereen, maar daar kun je niks mee. Feedback geven is moeilijker, omdat je daar iets mee moet kunnen
Maar ik ga er ook vandoor, tot over een half uurtje
Gelukkig werk ik hier hoofdzakelijk met andere buitenlanders. Maar alleen al het feit dat het 3 weken duurde voordat ik mijn huurcontract kon ondertekenen zegt al heel wat. En oja, ook op internet heb ik 1,5 maand gewacht. Gelukkig heb ik nooit samen hoeven werken met Pakistanen en Iraniers, die lui spreken altijd zo belabberd vreemde talenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De lui zijn echt megatraag.. Een Pakistanen en bij de Iraniers is 9 uur gerust om 10.30
Ach ja, de opleiding vind ik prima, mijn eis voor een opleiding is niet dat ik vriendjes ben met mijn studiegenoten hoor. Zo ja, leuk meegenomen. Zo niet, ook primaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heb ik het blijkbaar nogal getroffen met mn opleiding
Mja ok, maar ga maar eens 4 weken lang 4 dagen per week van 9-17 met 20 mensen in een labzaal zitten die je eigenlijk niet mag, dat houd je niet lang vol hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach ja, de opleiding vind ik prima, mijn eis voor een opleiding is niet dat ik vriendjes ben met mijn studiegenoten hoor. Zo ja, leuk meegenomen. Zo niet, ook prima.
Uiteindelijk zitten op elke opleiding wel ongeveer het zelfde soort mensen. Ik heb er niks tegen om volk over 1 kam te scheren hoor.
Daar hoef je elkaar niet voor te kennen. Wij moesten ook direct met een project beginnen, maar ik kende toch echt helemaal niemand op de opleiding. En ook mensen die elkaar wel al kenden, die werden niet bewust bij elkaar geplaatst. Door de projecten leer je elkaar ook kennen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, het lijkt mij toch veel fijner om gewoon al wat mensen te kennen. Maargoed, voor mijn opleiding was het ook min of meer essentieel aangezien wij gelijk met practica en projecten begonnen...
Ach, het is al mijn vierde jaar op deze opleiding en ik heb het ook overleefdquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja ok, maar ga maar eens 4 weken lang 4 dagen per week van 9-17 met 20 mensen in een labzaal zitten die je eigenlijk niet mag, dat houd je niet lang vol hoor![]()
Ik hoop dat je net zo´n leuke leraar krijgt als ik hadquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef mash_ het volgende:Ik mag me rijlessen eindelijk gaan beginnen
![]()
Oh god, zeg het vantevoren ff, dan blijf ik weg uit Rotterdamquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef mash_ het volgende:Ik mag me rijlessen eindelijk gaan beginnen
![]()
Ookal heb ik mijn rijbewijs, volgens mij ben ik een groter gevaar op de weg dan een leerling die in ieder geval nog een instructeur naast zich heeft zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, zeg het vantevoren ff, dan blijf ik weg uit Rotterdam
Ik kan ook beginnen, maar ik moet nog een rijschool kiezen enzo. Dat had ik me laatst al voorgenomen, maar toen heb ik het niet gedaan, waarschijnlijk was ik te lui ofzo. Binnenkort toch maar eens gaan doen. Het wordt wel eens tijd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef mash_ het volgende:Ik mag me rijlessen eindelijk gaan beginnen
![]()
Ik kan best goed rijden! met karten word ik vaak 1equote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als jij door Rotterdam gaat kartenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan best goed rijden! met karten word ik vaak 1e
Nee maar heb al paar keer gereden gaat best goed
Wel een beetje, maar ben al weer thuis hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:03 schreef Leinonlein het volgende:
Doei piliewielie!![]()
Ik kom altijd aan het eind van de dag als iedereen weg gaat zeker?
Een auto besturen leer in je 3 lessen. Autorijden in 36quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:34 schreef mash_ het volgende:
Nee maar heb al paar keer gereden gaat best goed
ja okquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar ben al weer thuis hoor
[..]
Een auto besturen leer in je 3 lessen. Autorijden in 36
Dit is zó waar. Ik kreeg een intake les waarin ze schatten hoeveel lessen je nodig hebt, nou dat schakelen enzo ging wel pittig dus ze dachten dat ik het wel zou halen in 30 lessen. Nou uiteindelijk deed ik er 40 over omdat ik kruispunten niet goed kon overzien en borden te laat zagquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar ben al weer thuis hoor
[..]
Een auto besturen leer in je 3 lessen. Autorijden in 36
Schakelen is ook niet zo moeilijk hoor. De meeste mensen hebben problemen met het vooruit kijken. Dus als je dat snel onder de knie hebt heb je echt mazzelquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik de situaties wel aardig kan inschatten. Het schakelen is iets waarvan ik altijd denk dat het lastig is, maar dat schijnt heel erg mee te vallen. Ik heb nog nooit gereden, ook zelden brommer of scooter, met schakelen alleen ervaring op een schakelbrommer, maar dat is toch wat anders.
Ach ja, ik merk het t.z.t. wel.
Niet om lullig te doen, maar dat denken er zoveel. Maar dat weet je echt pas als eenmaal gaat rijdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef Leinonlein het volgende:
Dat klinkt alsof je binnen de kortste keren een supercoureur gaat worden, en daar heb je mazzel mee want ik word gelijk sip als ik denk aan wat voor rib uit mijn lijf dat roze plasticje was.
Mijn voorspelling was 1-1. Maar ik hoop dat Tsjechië wintquote:
Begint lekker danquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn voorspelling was 1-1. Maar ik hoop dat Tsjechië wint.
Dat sowieso. Net als die mensen dat ze hun theorie wel even halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar dat denken er zoveel. Maar dat weet je echt pas als eenmaal gaat rijden
Eerst nog maar eens zien dus
Mijn rijbewijs is meer iets van: ach, laat ik hem gelijk maar halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:08 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn rijbewijs is echt iets in mijn leven waar ik zooo trots op ben. Heb er echt zo mijn best voor gedaan, I love echt mijn rijbewijs.
ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik had Zweden 2-0 gisteren goed voorspeld!
Ik gebruik heb ook nooit. Heb pas 2 keer gereden sinds ik hem heb. Naar mijn oma, en mijzelf weg brengen naar schiphol. Maar vroeger heb ik nooit zoveel moeite voor dingen moeten doen, terwijl leren rijden me toch wel zwaar viel. Daarom ben ik vét trots dat ik hem heb!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is meer iets van: ach, laat ik hem gelijk maar halen
En nu gebruik ik m zelden
Ik kon de wedstrijd niet zien, in Spanje was het natuurlijk puur nabeschouwing. Maar ze deden het wel goed hoor, mijn schatjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook
Griekenland met hun anti-voetbal
Je kan het wel omzeilen, maar dan moet je zoveel programma's downloaden en dingen instellen... Had ik ook zoiets van.. laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kon de wedstrijd niet zien, in Spanje was het natuurlijk puur nabeschouwing. Maar ze deden het wel goed hoor, mijn schatjes. Maar ik wilde Zweden ook graag zien, tevens de site van de nos deed het niet, want "nos is niet gemachtigd deze wedstrijd uit te zenden in uw land"
.
Hup Kroatië!
Staat het 1-1? Shitquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan het wel omzeilen, maar dan moet je zoveel programma's downloaden en dingen instellen... Had ik ook zoiets van.. laat dan maar zitten.
Deed ik ook een paar keer in Zweden.. Stond je met 2 man te juichen.. op een privé lcd schermquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Staat het 1-1? Shit. Dat is snel!
Ja zoveel moeite ga ik ook niet doen, NLse wedstrijden ga ik toch lekker in de kroeg kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |