Ik had er wel 6x 1.44mb diskettes voor nodig! Ik kan me nog herinneren dat ik dat echt gigantisch vond! Toch een flink deel van de HD vol met een spel... maar het was het zeker waard.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef Frollo het volgende:
Ik heb 'm ook op cd-rom, maar die heb ik pas een paar jaar geleden gekocht.
Destijds in 1994 had ik hem (illegaal, oooh!) op diskette. Paste makkelijk.
Mm, ja, misschien was het inderdaad wel groter dan één diskette en is de herinnering met me aan de haal gegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:24 schreef boofer het volgende:
[..]
Ik had er wel 6x 1.44mb diskettes voor nodig! Ik kan me nog herinneren dat ik dat echt gigantisch vond!
Met arj zeker terug te brengen tot 4,5.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:07 schreef Monidique het volgende:
Colonization was minstens vijf megabyte.
quote:Op zondag 22 juni 2008 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Flauw is dat, dat ze jouw soldaten kunnen laten verdwijnen, als er geen plek is om te landen.
ARJ!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met arj zeker terug te brengen tot 4,5.
Het is wel écht Colonization, maar dan met de graphics van Civ.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Jammer dat het niet écht colonization is, maar gewoon een civ alleen dan met kolonisatie gebouwtjes/units
Het is me alleen niet duidelijk hoe serieus ik deze info moet nemen.quote:Right after you hit the big bell-shaped button that causes your colony to revolt, you'll have some big decisions to make. A series of either/or questions pop up immediately after you declare independence, the collective results of which will comprise your nation's constitution. Will you support slavery? Enforce the separation of church and state? Model yourself after your monarchist rulers, or opt for a representative democracy? Each of these elements will bestow certain global properties on your colony. If your state is against slavery, for instance, you'll enjoy a bonus to the population of each of your settlements.
Lees de OP eens, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Mindstate het volgende:
Dat spel is toch allang uit?
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:33 schreef Frollo het volgende:
Wat losse gedachten:Ziet er interessant uit. Een beetje druk, maar goed, daar zijn we niet bang voor, toch?
Gelijk het origineel.quote:Zo te zien blijft de city radius 9x9, en niet het fat cross zoals bij Civ.
In Colonization kan je zo klikken dat er een getal naast de resources komt te staan. Misschien nu ook. (Anders: mod!)quote:Wanneer een tile veel resources heeft wordt het een beetje onoverzichtelijk. Hoeveel voedsel wordt daar nou verbouwd op die tile ten zuiden van de stad?
Ja.quote:Ook van de tiles die niet bewerkt worden kun je zien hoeveel resources ze opleveren, heel fijn.
Wie weet.quote:Wat produceert die tile ten oosten van de stad nou? Is dat suikerriet?
Niet door de AI verstelbare posities?quote:Wat zijn die slotjes bij sommige mannetjes?
12. Maar wie weet? Handel? Modifier gebouw? (Raw workshop dinges.)quote:Produceert de stad nou +9 of +12 cloth? Bij het mannetje links midden staat +9 maar in de balk onderaan staat +12.
85%. Great Persons? Continental raad?quote:Wat zou die rode balk zijn?
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Gellius het volgende:
Ik wil steeds mouseover doen op die screen.
Oh, kon dat? In Freecol kun je instellen boven de hoeveel hij een getalletje moet weergeven, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:43 schreef Monidique het volgende:
In Colonization kan je zo klikken dat er een getal naast de resources komt te staan. Misschien nu ook. (Anders: mod!)
De AI moet sowieso met z'n poten van mijn kolonies blijven.quote:Niet door de AI verstelbare posities?
Oh ja, Adam Smith was dat toch, die 1.5x factory production gaf?quote:12. Maar wie weet? Handel? Modifier gebouw? (Raw workshop dinges.)
Heel goed mogelijk. Maar dan kunnen ze het volgens mij beter bovenaan, naast de bell production zetten.quote:85%. Great Persons? Continental raad?
Klopt. Het zijn vaak de 'mooie' beelden en om de een of andere reden denkt men dat we dat liever zien dan gameplaybeelden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:07 schreef Gellius het volgende:
Je zou toch wensen dat spelletjesmakers eens ophielden met dit soort "screenshots". Dit is hoogstens een cutscene en die klik ik meestal bij de eerste keer spelen al weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |