En speel je dan ook een pot helemaal uit?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef VoreG het volgende:
Colonization! Vroeger helemaal grijsgespeeld en zelfs nu start ik het nog af en toe op!
Nee dat niet, ik haak meestal af als ik ruzie met Europa krijg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
En speel je dan ook een pot helemaal uit?
Zelfde probleem als bij Gellius en mij dus. Lees het topic maar 'ns door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik haak meestal af als ik ruzie met Europa krijg.
Weer eens tijd voor een Civ4 GOT'M'...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:03 schreef Monidique het volgende:
Dank je.
Snob!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:03 schreef Frollo het volgende:
Ja, een mod.
Ik heb in het verleden natuurlijk ook mijn portie Doom-levels gemaakt, en ik mag graag hier of daar een TC'tje downloaden om uit te checken. Maar mods horen niet nodig te zijn om gewoon een interessante spelervaring te hebben.
Sim City 4 zelfde verhaal. Daar schijn je tegenwoordig 4 GB aan mods voor te moeten installeren voordat het leuk wordt.
Doe het graagquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef pfaf het volgende:
popo!Goede spelen trekken toffe users blijkt wel weer in dit topic.
Of een PBEM!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weer eens tijd voor een Civ4 GOT'M'...
Kijk hier onderscheiden de mannen zich dan van de lafhartigen. Ik speel het na al die jaren zo even uit op het moeilijkste niveau.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef Frollo het volgende:
Zelfde probleem als bij Gellius en mij dus. Lees het topic maar 'ns door.
Je kon handelsroutes opzetten zodat het automagisch gingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef Frollo het volgende:
Zo, dat doe je niet slecht. Steden van 15+.
Überhaupt binnenlandse steden. Dat doe ik echt nooit. Dat gehannes met die trieste karretjes die maar 1 vakje kunnen.
Toch pas nadat je een bepaald iemand in je Congress had?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kon handelsroutes opzetten zodat het automagisch ging
Tja, als jullie nou eens tot na de revolutie gespeeld hadden dan zou je weten dat de continentale legers bij de havensteden landen, en het is bijna onmogelijk om elke stad afzonderlijk te gaan verdedigen. Binnenlandse steden zijn veilig. Vandaar ook veel wegen bouwen en voor de wagon trains kun je trade routes instellen zodat het automatisch gaat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef Frollo het volgende:
Zo, dat doe je niet slecht. Steden van 15+.
Überhaupt binnenlandse steden. Dat doe ik echt nooit. Dat gehannes met die trieste karretjes die maar 1 vakje kunnen.
Flauw is dat, dat ze jouw soldaten kunnen laten verdwijnen, als er geen plek is om te landen.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:15 schreef beeer het volgende:
[..]
Tja, als jullie nou eens tot na de revolutie gespeeld hadden dan zou je weten dat de continentale legers bij de havensteden landen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |