Dat dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef pinquit het volgende:
HEY waarom gaat het altijd over leeftijd op OUD'
Mijne draagt m als stropdas met kerst...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Moonah het volgende:
Schoenmaat.
Neuslengte.
Aantal vingers
Lengte van de piemel van je man.
Dan win ik!![]()
.
Nou, dat zou ik niet te hard roepen Suug!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Sugar het volgende:
Mooiste piemel van je man. Dan win ik.![]()
En grootste piemel des zoons, dan win ik zeker! Storm heeft echt een behoorlijk apparaat.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te hard roepen Suug!
Die van Thies mag er ook zijn.
Zéker in erectie.
Ik heb nog nooit een mooie gezien anders...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Sugar het volgende:
Mooiste piemel van je man. Dan win ik.![]()
En grootste piemel des zoons, dan win ik zeker! Storm heeft echt een behoorlijk apparaat.
Eerstvolgende zomermeet met rondlopende blote kindjes die met water spelen zullen we zien wie wint.quote:
Pics or....quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan ken je dus die van mijn man niet.
Dat hoop ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan ken je dus die van mijn man niet.
Nee, daar let je niet op, dat zíe je toch?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Troel het volgende:
Ik weet nog dat mijn schoonzusje Ruben verschoonde en het haar meteen opviel dat dat er compleet anders uit zag dan bij haar eigen zoontje. 't Is maar waar je op let.
Echt waar!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Igraine het volgende:
BE, dat kán toch niet! Serieus?
Ja ik ook. Ik had echt zoiets van dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Moonah het volgende:
Gadver, ik krijg daar toch een naar gevoel bij zeg.
Ik snap je heel goed hoor Ypsel. Het is niet egoïstisch. Het is verstandig. En het gaat mensen geen zak aan. Klaar! Overigens vind ik de manier waarop je het blijkbaar vertelde "dat kan niet meer" wel een beetje cru.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef YPPY het volgende:
Ik krijg nu steeds vaker de vraag wanneer de tweede komt. Een paar keer heb ik gereageerd met "Dat kan niet meer." en toen kreeg ik echt een geschokte reactie. Uitgelegd dat het biologisch wel kan, maar dat ik het niet kan. En dan te horen krijgen het het zielig is voor Anna om enigskind te zijn.Dat hoorde ik niet voor het eerst. In het begin wist ik niet wat ik daarop moest zeggen. Nu is het "liever enigskind dan geen moeder meer" en dan houden mensen hun mond. Het is niet helemaal eerlijk van me misschien, maar ik vind het zo bemoeierig en gemeen als mensen doen alsof ik egoistisch ben en het Anna niet gun om een broertje/zusje te krijgen. Blijkbaar is het niet te snappen, dat ik het gewoon niet meer durf. De kans is zo groot dat ik weer ziek word en dat kan ik niet. Niet nog eens. Maar dan ben je blijkbaar egoistisch.
De laatste tijd is Ruben de enige die ik verschoond heb, dus ik weet het nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, daar let je niet op, dat zíe je toch?!
Zoon van een goede vriend werd bij ons verschoond, ik zag ook meteen dat die een klein schuimpje heeft. Ik zei er wijselijk niets van ("Whhaaaaah! Die van jou heeft een kleintje!!!"). Maar toen ik Thies verschoonde viel hem wél op dat Thies groot geschapen is.
Dat vind ik ook hoor, het is niet goed als ik dat zo zeg. En toch doe ik het. Misschien wil ik anderen shockeren omdat zij mij zo in mijn hart raken? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Moonah het volgende:
Overigens vind ik de manier waarop je het blijkbaar vertelde "dat kan niet meer" wel een beetje cru.![]()
Daar verschillen onze meningen dan overquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:15 schreef snoopy het volgende:
En enig kind zijn is helemaal niet zielig, ik kan het weten![]()
Checkt moeder ook na de tijd of er veranderingen zijn opgetreden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
even checken?![]()
Zo'n jongen kan toch nooit meer wat met wat voor meisje dan ook![]()
En even vragen of het naar ieders wens was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Checkt moeder ook na de tijd of er veranderingen zijn opgetreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |