Ofwel, Game on!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef appelsap het volgende:
Ticootje herkenbaar hoor! Hier ook zo'n vriend die in het begin nooit dingen uit zichzelf deed. Als ik dan vroeg waarom niet dan was het: Niet aan gedacht, ik wist niet dat ik dat ook moest doen..
Een goed gesprek hebben heeft hier goed geholpen. En ook af en toe gewoon aan zijn lot overlaten. Dan merkt hij vanzelf wel dat een luier verschoond moet worden, dat een kind eten nodig heeft, en dat dat niet door de kaboutertjes gedaan wordt.
Ingrid, zo'n opmerking zou tegen mij toch niet gemaakt moeten worden hoor. Alsof je niets meer bent dan dat.
Great minds think alikequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat het ook nog is......als je man dan eens iets met het kindje doet dan is het in je ogen "verkeerd" , kun je het zelf stukken beter enz enz enz
Je timmert toch niet op Ruben he?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Troel het volgende:
omdat ik geen kracht had in mijn armen om Ruben op te timmeren en verloren aan de commode zat omdat ik door mijn benen zakte en bijna flauw viel.
Wat dat betreft heb ik ooit eens de wijze opmerking gelezen dat het echt geen kindermishandeling is als een kind eens een dag in niet matchende kleren rondloopt...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat het ook nog is......als je man dan eens iets met het kindje doet dan is het in je ogen "verkeerd" , kun je het zelf stukken beter enz enz enz
ik denk dat dat door de koorts komtquote:
Ik was ook best kwaad. En vond en vind het raar dat ze dat zo zegt. Djeez gelukkig ook. Wat maakt het nou uit wie er voor het drinken zorgt. De ene keer ik, de andere keer hij. Dat hebben we ook gezegd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:31 schreef Stiemie het volgende:
Ingrid ik vind het ook wel een rare opmerking van je schoonmoeder hoor. Ik zou me er best kwaad over kunnen maken denk ikJe bent huisvrouw maar geen butler. En 'savonds en in het weekend zijn jullie toch gewoon allebei vrij. Waarom zou jij dan perse de drankjes moeten regelen zeg!
Ik denk dat er TILLEN had moeten staanquote:
Ja, nouja. Zo erg is het nou ook allemaal weer niet. Ik vind gewoon dat ze zich niet zo moet aanstellen met haar "ik heb Lilah al zolang niet meer gezien" als er potdorie 3 dagen tussen zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik denk dat er TILLEN had moeten staan
Maar Troel, wat is er dat je Ruben niet meer kon tillen?Edit: beterschap, nogmaals
k_i_m, wat ik me nog bedacht, je kan natuurlijk ook als je moeder belt, zeggen: "Ma, ik ben nu boodschappen aan het doen, dus hetkomt niet uit, maar je bent van harte uitgenodigd om zaterdagmiddag te komen." dan weeet zij dat ze zaterdag kan komen, en heeft ze meer rust, en jij kan je voorbereiden dat je moeder dan komt.
En Stiemie, alvast van harte gefeliciteerd!
Ja, of andersom, dat hij allang wist dat er een afstrijkdingetje aan een pak voeding zat en ik daar anderhalve maand later een keer achter kwam. Hij had dat van de kraamverzorgster gezien en ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef Stiemie het volgende:
Ja dat scheelt natuurlijk ook k_i_m dat wij moeders tijdens ons verlof met de baby al heel veel ervaring opdoen. Onze mannen zijn dan toch vaak minder thuis i.v.m. werk en dan is het soms toch nog wat onzekerder als je het ineens alleen moet gaan doen.
Daar had ik nou weer helemaal geen last van. Logisch ook, ik word ten slotte over een paar weken al weer 33 en F. heeft de 30 gelukkig ook gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:31 schreef Stiemie het volgende:
Macka inderdaad ik vond het bijvoorbeeld in het begin erg moeilijk als Linde ging logeren bij opa en oma. Maar allebei de opa's en oma's hebben 2 kinderen grootgebracht en daarvan is echt wel wat blijven hangen hoorPas toen ik ging denken van 'Is het echt zo'n vre-se-lij-ke- ramp als ze eens eerst brood eet en dan pas fruit of als ze eens iets meer/minder slaapt etc' kreeg ik weer meer rust. Ik zie gewoon dat opa's, oma's en Linde enorm genieten van zo'n oppasdagje en dat is toch het belangrijkste
Staat ook gewoon op de verpakking hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of andersom, dat hij allang wist dat er een afstrijkdingetje aan een pak voeding zat en ik daar anderhalve maand later een keer achter kwam. Hij had dat van de kraamverzorgster gezien en ik niet.
Pssst BE ik ben ook al 32 hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar had ik nou weer helemaal geen last van. Logisch ook, ik word ten slotte over een paar weken al weer 33 en F. heeft de 30 gelukkig ook gehaald.
Ik bedoelde dat ik mijn en zijn ouders die zich al bewezen hadden eerder zou vertrouwen dan hemzelf.quote:
Ik ben wel zo'n type die eerst de verpakking leest voor ik mijn kind de inhoud voer...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:41 schreef k_i_m het volgende:
Jij denkt dat ik de verpakking ga lezen terwijl een bus met een schepje voor zich spreekt.
Ah zo ik begreep 'm al niet helemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik mijn en zijn ouders die zich al bewezen hadden eerder zou vertrouwen dan hemzelf.
En dat dan dus met een hele dikke vette knipoog he.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef Troel het volgende:
Pfff, wat een ouwe wijven zijn jullie zeg
'k ben net 26
Nou, dan was het jou dus nooit overkomen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n type die eerst de verpakking leest voor ik mijn kind de inhoud voer...
Kinders, stop met ruzie maken!quote:
* DaviniaHR schudt Tex de hand.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef texelonia het volgende:
Ik ben net 27 en ik vind mezelf ook oudBijna 30
Ik heb tegenwoordig ook af en toe steunkousen aan, door dat soort dingen voel ik me af en toe ook zo'n oud wijfEn dingen die voor je gevoel 2 jaar geleden gebeurden en wat gewoon al meer dan 10 jaar geleden is...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:59 schreef texelonia het volgende:
Ik ben net 27 en ik vind mezelf ook oudBijna 30
Ik heb tegenwoordig ook af en toe steunkousen aan
ik ben 30 en mij schatten ze bijna altijd jongerquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:34 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben 28 maar word meestal (veel) jonger geschat![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef pinquit het volgende:
HEY waarom gaat het altijd over leeftijd op OUD'
Mijne draagt m als stropdas met kerst...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:57 schreef Moonah het volgende:
Schoenmaat.
Neuslengte.
Aantal vingers
Lengte van de piemel van je man.
Dan win ik!![]()
.
Nou, dat zou ik niet te hard roepen Suug!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Sugar het volgende:
Mooiste piemel van je man. Dan win ik.![]()
En grootste piemel des zoons, dan win ik zeker! Storm heeft echt een behoorlijk apparaat.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te hard roepen Suug!
Die van Thies mag er ook zijn.
Zéker in erectie.
Ik heb nog nooit een mooie gezien anders...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef Sugar het volgende:
Mooiste piemel van je man. Dan win ik.![]()
En grootste piemel des zoons, dan win ik zeker! Storm heeft echt een behoorlijk apparaat.
Eerstvolgende zomermeet met rondlopende blote kindjes die met water spelen zullen we zien wie wint.quote:
Pics or....quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan ken je dus die van mijn man niet.
Dat hoop ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan ken je dus die van mijn man niet.
Nee, daar let je niet op, dat zíe je toch?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:03 schreef Troel het volgende:
Ik weet nog dat mijn schoonzusje Ruben verschoonde en het haar meteen opviel dat dat er compleet anders uit zag dan bij haar eigen zoontje. 't Is maar waar je op let.
Echt waar!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Igraine het volgende:
BE, dat kán toch niet! Serieus?
Ja ik ook. Ik had echt zoiets van dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Moonah het volgende:
Gadver, ik krijg daar toch een naar gevoel bij zeg.
Ik snap je heel goed hoor Ypsel. Het is niet egoïstisch. Het is verstandig. En het gaat mensen geen zak aan. Klaar! Overigens vind ik de manier waarop je het blijkbaar vertelde "dat kan niet meer" wel een beetje cru.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef YPPY het volgende:
Ik krijg nu steeds vaker de vraag wanneer de tweede komt. Een paar keer heb ik gereageerd met "Dat kan niet meer." en toen kreeg ik echt een geschokte reactie. Uitgelegd dat het biologisch wel kan, maar dat ik het niet kan. En dan te horen krijgen het het zielig is voor Anna om enigskind te zijn.Dat hoorde ik niet voor het eerst. In het begin wist ik niet wat ik daarop moest zeggen. Nu is het "liever enigskind dan geen moeder meer" en dan houden mensen hun mond. Het is niet helemaal eerlijk van me misschien, maar ik vind het zo bemoeierig en gemeen als mensen doen alsof ik egoistisch ben en het Anna niet gun om een broertje/zusje te krijgen. Blijkbaar is het niet te snappen, dat ik het gewoon niet meer durf. De kans is zo groot dat ik weer ziek word en dat kan ik niet. Niet nog eens. Maar dan ben je blijkbaar egoistisch.
De laatste tijd is Ruben de enige die ik verschoond heb, dus ik weet het nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, daar let je niet op, dat zíe je toch?!
Zoon van een goede vriend werd bij ons verschoond, ik zag ook meteen dat die een klein schuimpje heeft. Ik zei er wijselijk niets van ("Whhaaaaah! Die van jou heeft een kleintje!!!"). Maar toen ik Thies verschoonde viel hem wél op dat Thies groot geschapen is.
Dat vind ik ook hoor, het is niet goed als ik dat zo zeg. En toch doe ik het. Misschien wil ik anderen shockeren omdat zij mij zo in mijn hart raken? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Moonah het volgende:
Overigens vind ik de manier waarop je het blijkbaar vertelde "dat kan niet meer" wel een beetje cru.![]()
Daar verschillen onze meningen dan overquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:15 schreef snoopy het volgende:
En enig kind zijn is helemaal niet zielig, ik kan het weten![]()
Checkt moeder ook na de tijd of er veranderingen zijn opgetreden?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
even checken?![]()
Zo'n jongen kan toch nooit meer wat met wat voor meisje dan ook![]()
En even vragen of het naar ieders wens was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Checkt moeder ook na de tijd of er veranderingen zijn opgetreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |