Zijn appartement is koop, zijn ouders hebben t blijkbaar voorhem gekocht en die komen ook afentoe poetsen, een buurvrouw heeft zijn vader erop aangesproken dat hij soms onhandelaar is en het woongenot vermindert, en hij zou met hem praten, maar ze mocht t vooral niet tegen zijn vrouw zeggen, dus blijkbaar is dat hetgene da nodig is om hem er weg te krijgen ofzo...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef Naamah het volgende:
Weet je trouwens of zijn appartement huur of koop is? Bij huur zou je eens contact op kunnen nemen met de verhuurder om zijn overlast te melden, niet dat dat direct effect zal hebben, maar kan geen kwaad.
Er zal iets staan dat als je een harde vloer hebt je een ondervloer moet gebruiken met 10 db demping. Als je onder je laminaat kan kijken kun je vaak wel zien of er een ondervloer (vaak van die groene platen) onder ligt dan heb zul je je demping wel hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Berzerker het volgende:
Is hier iets aan te doen? Kan ik dit zien als verborgen gebrek? In het regelement staat een artikel dat de vloer niet meer lawaai mag maken dan 10db en dit gemeten kan worden en de kosten dan zijn voor de in ongelijk gestelde partij, is dit dan op mij verhaalbaar? of is de verkopende partij hier nog voor verantwoordelijk?
sorry voor het lange verhaal...
Een vloer maakt sowieso geen lawaai, tenzij je er iets mee doet. Waarschijnlijk staat er dat de vloer 10 dB moet dempen o.i.d.quote:In het regelement staat een artikel dat de vloer niet meer lawaai mag maken dan 10db en dit gemeten kan worden
Dit klopt wel aardig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Berzerker het volgende:
dus eigenlijk heeft ie informatie achter gehouden, ik las dat je als verkoper niks mag achterhouden, soort van informatieplicht hebt.. Hij heeft bij laatste email aangegeven dat het beter zou zijn dit per telefoon te bespreken dus misschien komt er dan toch wat uit...
Ach gut, er reageren hier dus ook afentoe kleine kinderen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:36 schreef bug_me_not2 het volgende:
Je hebt dus een chagrijnige buurman en nu loop je te piepen als een klein vogeltje? Ben jij uberhaupt wel eens buiten geweest TS?
/On-topic: gewoon negeren die kerel. Blaffende honden bijten sowieso niet...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef Naamah het volgende:
Jah, maar verborgen gebreken hebben toch meer met het huis zelf te maken? Iets dat kapot of verouderd is en niet meteen opvalt? Ik denk niet dat een vervelende buur of geluidsoverlast een verborgen gebrek kan zijn, of wel?
Ohw, misschien wel dus, zie post hierboven...
Af en toe?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:
[..]
Ach gut, er reageren hier dus ook afentoe kleine kinderen?
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Af en toe?ik heb al een hele tijd geen topic meer gezien waarin zo serieus gereageerd werd als het jouwe. Wees blij
Klopt! Vandaar de bonusvraag op m'n geschiedenisproefwerk lang lang geleden, waarom een buitenlander met dezelfde baan en hetzelfde huis als z'n buurman toch beter af is... Bij verkoop levert z'n huis meer op!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:22 schreef Naamah het volgende:
Interessant, wist ik niet! Dan baal je ook behoorlijk als er ineens een tokkie naast je komt wonen als je je huis wil verkopen!
Hoe grof het ook mag klinken, denk wel dat het klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:36 schreef Naamah het volgende:
Dat meen je niet? Dat kan toch niet op een proefwerk? Vind het meer een slechte grap.. lekker generaliserend enzo.
Is dat alles wat je kan verzinnen? Geen wonder dat je zo snel onder de indruk bent van je buurman.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:
[..]
Maar even buiten beschouwing gelaten of het klopt of niet, je kan toch niet op zo'n manier zo'n vraag op een proefwerk stellen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe grof het ook mag klinken, denk wel dat het klopt.
De meeste mensen zullen liever naast een ''Nederlander'' wonen dan naast een of ander import product.
Het was een bonusvraag, en dat voor 2 punten! Toevallig kende ik hem als "grap"quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Naamah het volgende:
[..]
Maar even buiten beschouwing gelaten of het klopt of niet, je kan toch niet op zo'n manier zo'n vraag op een proefwerk stellen!
Het is inderdaad een onzinnige 'racistische' grap en heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor een vak zoals geschiedenisquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef Naamah het volgende:
Maar even buiten beschouwing gelaten of het klopt of niet, je kan toch niet op zo'n manier zo'n vraag op een proefwerk stellen!
Daarom zolang het bewezen is.... ik geloof niet dat er iemand een onderzoek na gedaan heeft dus is het pure speculatie. Als je dan toch zoiets wil behandelen lijkt maatschappijleer of C&M me daar geschikt voor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
Het is toch niet zozeer racistisch? Het is racistisch van die kopende partij, maar als het d.m.v. statistieken CBS of iets dergelijks bewezen is, kun je het nauwelijk racistisch noemen...
Dat doe je wel, want je loopt voorzichtig op sokken door je eigen huis uit angst voor je buurman.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:
[..]
Buurman is niet zozeer chagrijnig, en laat me ook zeker niet intimideren, maar ik heb zoiets ik heb genoeg geld betaald voor een mooi appartement en heb geen zin in zulk tokkie-achtig gedrag... Heel simpel...
misschien een idee om dit telefoongesprek op te nemen ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Berzerker het volgende:
Hij heeft bij laatste email aangegeven dat het beter zou zijn dit per telefoon te bespreken dus misschien komt er dan toch wat uit...
Hee, een vertegenwoordiger van Sony hier, dat treft!quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:41 schreef Diepvriez het volgende:
Als hij nu doorheeft dat hij zomaar over je heen kan lopen dan krijg je in de toekomst nog meer problemen. Ik zou de knietjes stevig houden. Compleet negeren, als hij problemen heeft moet hij het maar op een gepast manier hiervan melding doen.
Eikels, vooral buren, moet je negeren. Dan houden ze vanzelf wel op. Sony verkoopt goede koptelefoons.
Begon ze te kwispelen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Berzerker het volgende:
Ik liet mijn vriendin uit
dat is een onzinargument.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
Het is toch niet zozeer racistisch? Het is racistisch van die kopende partij, maar als het d.m.v. statistieken CBS of iets dergelijks bewezen is, kun je het nauwelijk racistisch noemen...
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:
[..]
Standaard verkooppraatje helaas, die gast wou zeker graag zijn huis verkopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Berzerker het volgende:
Deze confrontatie liet toch een beetje vraagtekens achter, en heb de verkopende partij gevraagd hoe de buren waren, en of er nooit klachten/ problemen waren. Hier werd op geantwoord dat hij er altijd heerlijk gewoond heeft en het echt genieten was, tijdens de sleuteloverdracht merkte mijn vader op die het overpositieve argwanend aanhoorde, dat als er zoveel positieve dingen waren er ook vast iets minder positiefs zou moeten zijn, maar dat was er niet... Hij noemde een aantal buren dat het zulke aardige oudere dames waren, en natuurlijk mijn onderbuurman (alleen bij naam noemende, er niks verder over zeggen).
Het is waar. Mijn appartement was goedkoop omdat 25% van de buurt niet westers allochtoon is. Een vergelijkend appartement in een blanke buurt levert 50.000 meer op.quote:
Nee hij maakt zelf geen lawaai, dat is eigenlijk net het rare, hij heeft last van mij en ik niet van hem (niet direct qua geluidsoverlast), hij zou hier zo een topic kunnen openen over zijn luidruchtige bovenbuurman...quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef Noax het volgende:
Knap balen voor je.
Ben zelf enige tijd terug verhuisd vanwege een flink irritante bovenbuurman.
Zat zelf ook te denken door het aan wat vrienden over te laten, maar waar houdt het dan op?!
Nu is het het 'lawaai' waar ie zich aan stoort een volgende keer is het iets anders.
Maakt hij ook lawaai op bepaalde tijden als een soort van 'wraak'?
Of staat hij je meer buiten 'te verwelkomen'?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Berzerker het volgende:
En dvd kijken of muziek luisteren allemaal geen probleem, blijkbaar is het alleen het lopen op de vloer dat erg doordreunt, tv hoor je niet echt....
Je begint zelf wel steeds zeurderiger te klinkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Berzerker het volgende:
Het is indd zoals jullie zeggen, je er niks van aantrekken en negeren, maar ik ben iemand die graag de confrontatie aangaat en dan ben je bij zulke figuren aan het verkeerde adres..
En toch trek je je er onbewust iets van aan, gewoon vanwege het geen zin hebben in zo'n tokkie die loopt te zeiken.. Achja maar eens kijken hoe t verder gaat,..
ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met mijn buurman... en ik kan je zeggen: blaffende honden bijten wel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:36 schreef bug_me_not2 het volgende:
Je hebt dus een chagrijnige buurman en nu loop je te piepen als een klein vogeltje? Ben jij uberhaupt wel eens buiten geweest TS?
/On-topic: gewoon negeren die kerel. Blaffende honden bijten sowieso niet...
Vertel....quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met mijn buurman... en ik kan je zeggen: blaffende honden bijten wel...
Het begon als niet wetend wat me te wachten stond met een nieuwe buurman (je deelt hier douche en toilet samen), na een paar dagen zag ik enorm smerige wc en douche (lagen pies op de vloer), begon hij te vragen om geld, vroeg hij geld voor de dingen die al aanwezig waren in de gezamelijke ruimtes, kwamen er vrienden van hem van het kamp langs, kwamen er opeens zwervers langs, werden er spullen gestolen van mij uit het gemeenschappelijke gedeelte, kwamen de nachtelijke scheldpartijen aan mijn deur terwijl hij dronken was en ik half lag te slapen, werd ik met de dood bedreigd aan mijn deur, vielen zjin kampvrienden binnen en sloegen me half in elkaar, werd water afgesloten omdat hij de rekeningen niet betaalde en uiteindelijk is hij er door de woningcorporatie uitgezet...quote:
Dit is volgens mij de oplossing. Tevens niet gaan negeren maar gewoon groeten als je hem tegenkomt. Voor de rest zou ik er weinig aandacht aan schenken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef Berzerker het volgende:
Misschien hier ook maar gewoon om lachen als hij zich irriteert en loopt te schelden..
Kraakt die vloer van je, woon je in een oud pand?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef Berzerker het volgende:
Ik kan sowieso gewoon lopen, alleen als het iets teveel voetstappen zijn, dan zeurt ie al snel...
Indd boeiuhhh laat hem lekker zeiken en zeuren, maar als je t dalijk bijna iedere dag krijgt, pff word je toch ook moe van, lijkt of ik weer bij mijn ouders woon, mijn pa kon ook daarover zeuren, maja daar kon ik dan wel weer om lachen... Misschien hier ook maar gewoon om lachen als hij zich irriteert en loopt te schelden..
Lees eerste verhaal nog eens daarin zeg ik dat als, de onderbuurman gaat zeuren over de vloer en er kosten aan verbonden zijn of ik die dan op de verkoper kan verhalen, verder vraag ik gewoon om ervaringen van anderen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
TS, wat wil je nu?
Als blijkt dat de vorige bewoners wel van die buurman wisten de koop ongedaan maken?
Dan moet je keihard BEWIJS hebben voor je vermoedens.
Telefoongesprekken afluisteren gaat imo wel erg ver.
Je moet het eerst proberen zelf op te lossen.
Dus ga praten met die man (probeer het in ieder geval)
als hij bij een beveiligingsbedrijf werkt zal hij vast ook wel weten dat als hij iets fout doet dat hij z'n legitimatiebewijs om beveiligingswerkzaamheden te mogen verrichten kwijt is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:05 schreef Berzerker het volgende:
@Fruityloop, dat is er indd, en heb ik de verkoper ook gevraagd maar hij zou o.a. daarover bellen..
@9darts hij werkt wel bij beveiligingsbedrijf, dus soort uitsmijter is ie, zo ziet ie dus ook uit en gedraagt zich er ook naar, wat mensen als Mirannie dus niet begrijpen of ff in kunnen zien is dat zulke mensen een kort lontje hebben en dalijk lekker agressief voor je deur staan en je kop willen inslaan en daar heb ik dus geen zin in...
Kerel kan niet normaal reageren begint keihard door de hele hoeve te godvere en te schelden alsof ie op t kamp staat... Ik zeg je dan ben je niet blij
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:36 schreef Poogie het volgende:
[..]
als hij bij een beveiligingsbedrijf werkt zal hij vast ook wel weten dat als hij iets fout doet dat hij z'n legitimatiebewijs om beveiligingswerkzaamheden te mogen verrichten kwijt is.
De koper heeft een informatieplicht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Berzerker het volgende:
dus eigenlijk heeft ie informatie achter gehouden, ik las dat je als verkoper niks mag achterhouden, soort van informatieplicht hebt..
bubba van beneden bij ons ziet er ook zo uit (en spreekt nauwelijks nederlands), dus? dan hoeftie toch niet noodzakelijk agro te wezen? de blowende kaalkopjes van hiernaast zijn ook best aardig, en willem van hiertegenover ook wel, en die zorgt jaarlijks voor groot vermaak hier in de buurt door als de politie komt op de loop te gaan door de wijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:05 schreef Berzerker het volgende:
@Fruityloop, dat is er indd, en heb ik de verkoper ook gevraagd maar hij zou o.a. daarover bellen..
@9darts hij werkt wel bij beveiligingsbedrijf, dus soort uitsmijter is ie, zo ziet ie dus ook uit en gedraagt zich er ook naar, wat mensen als Mirannie dus niet begrijpen of ff in kunnen zien is dat zulke mensen een kort lontje hebben en dalijk lekker agressief voor je deur staan en je kop willen inslaan en daar heb ik dus geen zin in...
Kerel kan niet normaal reageren begint keihard door de hele hoeve te godvere en te schelden alsof ie op t kamp staat... Ik zeg je dan ben je niet blij
Je gaat zelf graag de confrontatie aan toch? Dan moet je ook niet zeuren als hij terug hapt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:05 schreef Berzerker het volgende:
Op grond waarvan dan lieverd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zulke sociaal-idiote debielen zouden in een aparte flat gezet moeten worden.
Smeris bellen. Met een beetje mazzel ligt er genoeg dope om de hele handel in een keer in te kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef simmu het volgende:
pfff, ik kom terug o9p de mededeling "de kaalkopjes vallen reuze mee". die hebben met de voetbal het volgende geflikt:
1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......
dus TS: het valt nog best mee met jouw buurman, mag ik hem anders niet ff lenen?
Nee dat niet, alhoewel het er een beetje op lijkt, het is een oude carree boerderij/hoeve, die verdeeld is in appartementen, dus je hebt wel een gezamenlijke binnenplaats/tuin...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef DroogDok het volgende:
TS, woon je in een woongemeenschap ofzo?
Ik denk dat de TS geen kans maakt. Het is geen verborgen gebrek, want de verkoper zal het gewoon ontkennen zoals in de OP staat dat ze alleen maar positieve dingen melden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
De koper heeft een informatieplicht.
In het geval van je appartement, waar duidelijk zichtbaar laminaat op de vloer ligt, wordt je als koper dus geacht om na te vragen of dit toegestaan is qua geluidsisolatie.
Een verborgen gebrek kun je dit niet noemen.
Ik ga er van uit dat je dit niet op de verkoper kunt verhalen.
Het feit dat er een aso en zeurende buurman onder je woont, zou je daarentegen misschien wel kunnen zien als een verborgen gebrek (aantasting van je woongenot), vooral ook omdat je hier expliciet met de verkoper over hebt gesproken.
Het is niet nodig om me uit te leggen dat dit niet mogelijk is, 'lieverd'.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Op grond waarvan dan lieverd?
Wat een giller!
Wat mij betreft een reden om zonder waarschuwing per direct het huis uit te gooien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:15 schreef simmu het volgende:
pfff, ik kom terug o9p de mededeling "de kaalkopjes vallen reuze mee". die hebben met de voetbal het volgende geflikt:
1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......
dus TS: het valt nog best mee met jouw buurman, mag ik hem anders niet ff lenen?
Buitensporig lawaai mag nooit. Soms klussen is uiteraard niet buitensporig, maar door muziek het huis uit getrild worden wel. Vreemd dat van 8 tot 22 uur 's avonds lawaai maken als recht wordt beschouwd.. stel dat je die 14 uur per dag steeds muziek van buren hoort, dan is je woning voor de meeste mensen totaal onleefbaar. Slappe woningcorporaties hanteren echter deze norm. Wat mij betreft moet je altijd rekening houden met de buren, en wil je lawaai maken (zoals af en toe oefenen op je muziekinstrument of een feestje) dan maak je daar nette afspraken over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:54 schreef Ninedarts het volgende:
Gewoon genieten van je appartement en je mag lawaai maken van 8 tot 10 uur s'avonds...hierna mag je geen buitensporige lawaai maken..
Zoals het nu overkomt lijkt de buurman inderdaad niet te sporen, maar dit is wel maar 1 kant van het verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef Flashwin het volgende:
wow...die gast moet gewoon doodgaan ofzo. wat een onmens
Wellicht is z'n appartement verkocht?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef Berzerker het volgende:
en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:20 schreef Berzerker het volgende:
Buurman is niet zozeer chagrijnig, en laat me ook zeker niet intimideren, maar ik heb zoiets ik heb genoeg geld betaald voor een mooi appartement en heb geen zin in zulk tokkie-achtig gedrag... Heel simpel...
JIJ maakt meer lawaai dan nodig (expres dus) en bent dan van mening dat je buurman een tokkie is?quote:was was aan het inruimen en maakte misschien iets meer lawaai dan nodig
Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat? Is dit ook weer een lemming?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:57 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij: Lastige bovenbuurman!
Joh! Hey kijk nou dat wist ik nog niet zeg. Viel me alleen op dat niemand 't hier doorhad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Dat is een lemming van dit topic. SNAP JE NOU HELEMAAL NIETS
als het door statistieken bewezen wordt maakt dat alleen maar meer mensen racistisch. zoiets vervalt niet als iedereen het doet hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Berzerker het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Klinkt als een vervelend mannetje waar we in deze maatschappij meer dan genoeg van hebben. Praten met zulke types heeft vaak ook geen enkele zin.
Knokploeg nodig, TS?
Dit zal er vast ook niet doorkomen, zijn buurvrouw zei toen hij hiermee kwam, ja dat vind ik een goed id ik hoor ook alles wat boven me gebeurd, alleen reageert die vrouw er normaal op en snapt die dat haar bovenburen er niks aan kunnen doen, en die oelewapper onder me niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Technoviking het volgende:
Dus je laat je intimideren en dus gaat hij door.
Jullie zijn zelfs al zover dat er binnen de VVE een verbouwing van 11k besproken wordt. De verbouwing is er nog niet door, maar het staat wel op de agenda. En waarom? Omdat één persoon last heeft van geluidoverlast en net zolang druk uitoefent tot hij zijn zin krijgt.
slaat op het feit dat hij zijn papieren als beveiliger (en dus zijn baan) kwijt is als hij uithaalt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef Berzerker het volgende:
en toen zei ie iets van: als ik de boel niet kwijt was had ik je allang geslagen??? snapte t niet echt..
Mensen in heerlen op een over-limburgse laaaaaaangzzzzzzaaaaaaammmeeeee manier ouwhoerniethey zeggen.quote:
Weet je zeker dat het Heerlen is dan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef Berzerker het volgende:
Ik woon zo'n beetje in de duurste en netste (bekakste) buurt van Heerlen.. Denk je geen last van zulke lui te hebben, heb je weer pech..
Welten? Benzenrade? Douve-Weien? Caumerveld?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef Berzerker het volgende:
Hahaha nee, ik woon indd in Heerlen, denk eerder dat jullie dat ergens anders van hebben afgeleid dan van dat ene wooordje, want de onderbuurman komt niet uit Heerlen, maar praat wel alleen maar dialect..
Ik woon zo'n beetje in de duurste en netste (bekakste) buurt van Heerlen.. Denk je geen last van zulke lui te hebben, heb je weer pech..
Dacht het toch echt pas bij dat woord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef Berzerker het volgende:
Hahaha nee, ik woon indd in Heerlen, denk eerder dat jullie dat ergens anders van hebben afgeleid dan van dat ene wooordje, want de onderbuurman komt niet uit Heerlen, maar praat wel alleen maar dialect..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |