Nou dat van die spelfouten kan kloppen, ik had een heel verhaal getypt, maar toen kwam mijn baas binnen, dus snel moeten afsluiten. Dus heb ik maar een email gekopieerd en aangepast vandaar dus die spelfouten,
Die uitspraak kan zijn: hij heeft de boel verkocht en wilt zonder problemen weg? maja lijkt me sterk.
of dat als hij mij zou slaan hij dan alles kwijt zou zijn, en daarom het niet doet.
Afgelopen maanden stil geweest, vanwege nieuwe detacheringsopdracht bij andere werkgever en het internet in mijn appartement wat vertraging had opgelopen, en dan nog de vakantie.
Het is de laatste tijd ook wel meegevallen het enige noemenswaardige eigenlijk was toen mijn broer en zijn vriendin langskwamen, zij op hakkenschoenen liep, en ik zoiets had van: laat maar eens gaan. Want die vriendin zei steeds ach het zal wel meevallen, je zult ook wel herrie maken, blabla...
Dusja zij liep door de huiskamer, en opeens heel hard gestommel en gegodver, zij schrok en dacht dat ie uit bed viel ofzo, en vroeg dus wat is dat? Ik zo nou de buurman, omdat je hakkenschoenen aanhebt, maar ik loop toch gewoon? Ik zo ja dat mag niet van hem

..
Ik dus ook gezegd dalijk als we naar buiten lopen dan komt ie naar buiten en begint ie weer te schelden, ohw zegt mijn broer (die tegen de 2 meter is en nogal breed, maar verder zo'n hele brave jongen is) dan lopen we dalijk eens zolang rondjes op de binnenplaats totdat hij naar buitenkomt, nou wij naar beneden, had ie zijn deur al opengezet, en wij de binnenplaats bekijken, maar hij kwam maar niet.. En uiteindelijk na 10 minuten ofzo kwam hij naar buiten en vroeg heel netjes:"Zouden jullie alsjeblieft misschien iets zachter kunnen lopen" Ik stond perplex, ik gezegd nou ze heeft hakkenschoenen aan dan hoor je dat nog wel eens..Ohwja dan is het goed, ik denk dat dat een breekpunt voor me was, dat ik dacht pff mietje nu durf je opeens niet meer..
Dusja erna ff met een andere buurman erover gepraat (die had t meegekregen) en die vertelde nog meer dingen, hij zou verliefd zijn geweest op een 20 jarige dochter van een gezin wat er woont. En die zou hij gestalked hebben, en haar vriendje bedreigd enzo... Dus geen frisse gast..
Ben benieuwd als de politie is langsgeweest hoe hij dan reageert, **trekt steekveilig vest aan**