Heerenveen had volgens mij 0-0 gespeeld tegen een Belgische club. Viel me ook wat tegen.quote:
1-1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heerenveen had volgens mij 0-0 gespeeld tegen een Belgische club. Viel me ook wat tegen.
bron: www.bsiderats.nlquote:NAC speelt knap gelijk op Ewood park
NAC heeft 1-1 gelijk gespeeld tegen de Blackburn Rovers. NAC speelde een goede pot in Blackburn, waar onze club werd gesteund door zo'n 200 meegereisde supporters.
Vlak voor het einde van het verstrijken van de eerste helft was het Feher die na een corner de afvallende bal hard binnen schoot. In de 2e helft was het Roberts die de gelijkmaker binnen kopte. De 1-1 was een terechte afspiegeling van de verhoudingen op het veld.
NAC speelde in een 3-4-3 systeem dat werd ingevuld door de volgende spelers: Ten Rouwelaar; Penders, Zwaanswijk, Kwakman; Feher, Stam, Reuser (82m. Valles), Mtiliga; Kolkka (88m. Gorter), Amoah (70m. Idabdelhay), Lurling (79m. Ammi).
Nee, ben er zelf niet geweest, was bij Dordt - Eindhoven. Twee vrienden van me waren wel bij Sparta, maar die ene (vrij fanatiek supporter) was in de rust al aardig depri. Het was dramatisch volgens hem, met name N'Galula. Middlesbrough was een paar klassen beter. Had wel een stukje verslag op Rijnmond gehoord, waarbij de verslaggever verbaasd was hoeveel ruimte Alves ("we kennen hem toch allemaal?") kreeg van de Sparta-defensie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben je er geweest MM en zo ja, hoe speelde Alves?
Van 2xGarcia verwacht ik een boel komend seizoen. Ik had 'm graag naar Twente zien komen vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef venomsnake het volgende:
VVOG - FC Groningen (1-9)
0-1 Berg 10'
0-2 Garcia 20'
0-3 Garcia 31'
0-4 Berg 41'
0-5 Garcia 50'
0-6 Berg 51'
0-7 Garcia 68'
1-7 Amir Zandi 72'
1-8 Powel 76'
1-9 Berg 82'
Toch nog een tegentreffer tegen een 1e klasserquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:39 schreef venomsnake het volgende:
VVOG - FC Groningen (1-9)
0-1 Berg 10'
0-2 Garcia 20'
0-3 Garcia 31'
0-4 Berg 41'
0-5 Garcia 50'
0-6 Berg 51'
0-7 Garcia 68'
1-7 Amir Zandi 72'
1-8 Powel 76'
1-9 Berg 82'
Was een leuke wedstrijd, natuurlijk erg eentonig maarja. Wel mooie goal van VVOG hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch nog een tegentreffer tegen een 1e klasser
Gelukkig niet, hij gaat vlammen bij de mooiste subtopper van NL, o.a. weer in doelpunt in Enske.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik had 'm graag naar Twente zien komen vorig seizoen.
Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Van 2xGarcia verwacht ik een boel komend seizoen. Ik had 'm graag naar Twente zien komen vorig seizoen.
quote:ACV stunt tegen Heracles: 4-4
Assen - ACV heeft dinsdagavond voor een grote verrassing gezorgd door tegen de eerste selectie van Heracles met 4-4 gelijk te spelen. Vooral de wijze waarop dat gebeurde was opvallend. De Assenaren maakten namelijk in de tweede helft een 0-4 achterstand goed. Martin Bloem scoorde een zuivere hattrick en uitblinker Jan Hooiveld nam vlak voor tijd de gelijkmaker voor zijn rekening.
Opstelling Feyenoord: Toonen, Buijs, Greene, Vlaar, Bahia, Landzaat, Hofs, Bruins, Wijnaldum, Mols, Biseswarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef kevin6188 het volgende:
Och, het kan erger. Als ik het goed begrijp tikt Barendrecht net de 2-1 binnen tegen Feyenoord.
quote:BVV Barendrecht – Feyenoord 2-1
Scoreverloop:
49' 1-0 Van Zanten
68' 1-1 Ramsteijn
90' 2-1 Koremans
Opstelling Feyenoord:
Eerste helft: Toonen; Greene, Vlaar, Bahia; Buijs, Landzaat, Bruins, Hofs, Wijnaldum; Mols en Biseswar.
Tweede helft: Toonen; Buijs, Ramsteijn, Kamo, Leerdam; Van Leeuwen, Breno, Hofs, Poldervaart; Pedro en Biseswar.
ja, Verbeek zal Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, Tomasson en De Cler wel op de tribune zetten komend seizoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef kevin6188 het volgende:
Dat is bijna het basisteam, afgezien van Timmer en De Guzman.
Dan nog.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je de 2de helft er ook nog ff bij vermeld
[..]
Mwa, ACV is zelfs een 1e klasser, Barendrecht speelt middenmoot Hoofdklassequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef kevin6188 het volgende:
Och, het kan erger. Als ik het goed begrijp tikt Barendrecht net de 2-1 binnen tegen Feyenoord.
Zullen dit seizoen misschien wel bovenin mee kunnen doen overigens.... Wel geinig, Remco Koremans die scoort tegen Feyenoord. Daar zal ie voorlopig wel even op teren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, ACV is zelfs een 1e klasser, Barendrecht speelt middenmoot Hoofdklasse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |