Heerenveen had volgens mij 0-0 gespeeld tegen een Belgische club. Viel me ook wat tegen.quote:
1-1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heerenveen had volgens mij 0-0 gespeeld tegen een Belgische club. Viel me ook wat tegen.
bron: www.bsiderats.nlquote:NAC speelt knap gelijk op Ewood park
NAC heeft 1-1 gelijk gespeeld tegen de Blackburn Rovers. NAC speelde een goede pot in Blackburn, waar onze club werd gesteund door zo'n 200 meegereisde supporters.
Vlak voor het einde van het verstrijken van de eerste helft was het Feher die na een corner de afvallende bal hard binnen schoot. In de 2e helft was het Roberts die de gelijkmaker binnen kopte. De 1-1 was een terechte afspiegeling van de verhoudingen op het veld.
NAC speelde in een 3-4-3 systeem dat werd ingevuld door de volgende spelers: Ten Rouwelaar; Penders, Zwaanswijk, Kwakman; Feher, Stam, Reuser (82m. Valles), Mtiliga; Kolkka (88m. Gorter), Amoah (70m. Idabdelhay), Lurling (79m. Ammi).
Nee, ben er zelf niet geweest, was bij Dordt - Eindhoven. Twee vrienden van me waren wel bij Sparta, maar die ene (vrij fanatiek supporter) was in de rust al aardig depri. Het was dramatisch volgens hem, met name N'Galula. Middlesbrough was een paar klassen beter. Had wel een stukje verslag op Rijnmond gehoord, waarbij de verslaggever verbaasd was hoeveel ruimte Alves ("we kennen hem toch allemaal?") kreeg van de Sparta-defensie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben je er geweest MM en zo ja, hoe speelde Alves?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |