Nee joh, dat was niet serieus. Ik heb advies van jou nodig.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
In het buitenland kan ik er meer accessoires bij krijgen en is het een stuk goedkoper, maar dit is eigenlijk ook wel een goede deal:quote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met spullen kopen in het buitenland en de douane?
Zit nu toch te twijfelen over een camera kopen. Als ik het hier koop heb ik wel garantie en in het buitenland niet, en loop ik kans om invoerrechten te moeten betalen.
voor ¤ 648,53quote:CANON EOS 400D + EF-S 18-55 mm objectief + Etui Pix reflex 15 x 11 x 14,5 cm + CompactFlash Extreme III 4 GB + NB2LH compatible accu
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg WA, als jij nog wakker bent, kun je dan even raad geven?? Of gewoon zeggen welke??
Je hebt groot gelijk!! En als het fotograferen goed bevalt, dan gaat het vanzelf op den duur kriebelen om 'meer te kunnen', en dus een andere lens aan te schaffen. En dan is het nog tijd genoeg om eens rond te neuzen en een keus te maken. En als ik niet zo moe was dan schreef ik je daar nu al een PM over, maar dat komt van de week wel. en dan heb ik een prima webwinkel in Nederland die goed levert en beslist niet duur!! Maar ik kan het nu zo gauw niet vinden. Ik kijk morgen even voor je, is dat goed??quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Dank je, ER.
Scheelt me weer zeker twee honderd euro. Ik houd het gewoon hierbij.
Je PM staat niet aanquote:Op maandag 7 juli 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Maar ik had al bedacht om de camera in het buitenland te gaan kopen als ik op vakantie ga. Flink afdingen en accessoires erbij.![]()
Wel lief van je.
Ik ga nu ook maar slapen. Morgen werken en leren voor een her.![]()
Welterusten
Ja, dat mocht nog net. Maar daar moest het ook wel mee ophouden, zeiden ze.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Mocht dat wel van de FBI, broer?
Dat mag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef Marble het volgende:
Ik zal het dus maar als een compliment opvatten.
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:42 schreef Marble het volgende:
Hey hey hey, als er een hier THE man is in deze reeks dan ben ik dat nog altijd he.
quote:Broer is meer dat gezellige ondeugende neefje dat op verjaardagen stiekem wat slagroom van de taart afsnoept als de rest even niet kijkt.
Ligt eraan waarin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat geloof!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Ga je mond spoelen kneus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Optiefen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef slindenau het volgende:
Aha, hier is het nachtbagger topic dus al die tijd
Dat optiefen moet je niet te letterlijk nemen, de mond spoelen wel.quote:
Kijk je maakt al vorderingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:51 schreef slindenau het volgende:
Oh sorry, zei ik nachtbagger?
Ik bedoel natuurlijk bikkels, bagger zit in KLB
Maarre, ik zou graag nog langer blijven bikkelen met jullie, maar Vista meldt mij net dat ik nog 10% accu over heb. Dus ik ga er zo uitknallen
.
Daarom loop ik ook bij PsyQ, Tong. Ik ben echt mijn best aan het doen om het vol te houden. Ik wil nog niet weg. Maar mijn vader kan nauwelijks meer zien en horen, heeft een catheter, en kan bijna zijn eten niet binnen meer krijgen en nooit meer lopen, en mijn moeder zit aan de Oxazepam en huilt alleen nog maar, dat ze niet verder wil als hij dood is, en ik heb zelf ook zware psychologische problemen, BDD, en intimiteitsproblemen. Ik heb hulp gezocht , dus ik ben voor mijn gevoel mijn best aan het doen om het te redden. Het is gewoon heel zwaar, maar ik doe echt mijn uiterste best om er doorheen te komen. Ik hoop dus gewoon dat ik er overheen kan komen. Zo raar is het dus echt niet, mijn gevoelens, maar van me af schrijven helpt soms een beetje, vandaar .quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Doe effe normaal Lamon.
Geen gekke dingen doen
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, als het in aliens is is het okay maar als het in Jezus, Lord Xenu of Allah is wat minder.
Klote.... daar ga ik weer wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:12 schreef broer het volgende:
Waar heb je een neutrale smiley voor nodig, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |