wat zijn al die thermarest matjes klein zeg! de langste is 1.93, en als ik op m'n buik lig ben ik nog wel een stukje langer, geloof ik..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Daar ga ik ook over bellen morgen. Even verder praten over die functie.En over de andere dingen die ze hebben.
![]()
En ik heb een ape relaxed thermarest matje, maar die zijn ook on-ape-relaxed duur. Wel heel goed.![]()
Om op te kamperen is een smal matje uitstekend. Als je bij iemand in huis slaapt is het prettiger om een wat dikkere en bredere te hebben. Op je zij slapen werkt namelijk niet echt met zo'n dun matje.
Maar het is een geweldig handig matje.En ik kan er uitstekend op slapen.
het dieet-topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
SHE, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw eet-lijstje! Mag ik het ook van je hebben?
Een vriend van mij had een matje wat tot net onder zijn heupen kwam. Je benen hebben eigenlijk ook helemaal geen ondersteuning nodig. Maar op je buik slapen op een thermarest is volgens mij helemaal niet zo comfortabel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat zijn al die thermarest matjes klein zeg! de langste is 1.93, en als ik op m'n buik lig ben ik nog wel een stukje langer, geloof ik..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Vork het volgende:
Er ligt iemand in m'n woonkamer te slapen, omdat de zolder te warm is. Ja nu al en die persoon is ook nog eens van plan om uit te slapen. Ik word zo verdorie nog verbannen uit m'n eigen woonkamer.
als het koud is vind ik het toch fijn om iets onder me te hebben. Ook onder m'n benen, de kou trekt anders helemaal op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een matje wat tot net onder zijn heupen kwam. Je benen hebben eigenlijk ook helemaal geen ondersteuning nodig. Maar op je buik slapen op een thermarest is volgens mij helemaal niet zo comfortabel.
Graag, dan hebben we iets meer leesvoer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O no, moet ik daar echt naartoe? [ afbeelding ]
Truste DarkElf!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef DarkElf het volgende:
zo gaat weer snel
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in...
blijkbaar welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O no, moet ik daar echt naartoe? [ afbeelding ]
Nouja, soortvan. Het was meer een mededeling.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:51 schreef Oblivion het volgende:![]()
Toch moet je zelf ergens: "Ja" gezegd hebben...
En nee zeggen was geen optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, soortvan. Het was meer een mededeling.
Schopje naar KLB.
Klacht: Ik heb een heel erg mooi huisje nu, maar daar kan ik niet in alle volledigheid van genieten door een eigenwijze zichzelf uitnodigende logee.
Staan ze al online?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef PeRi het volgende:
Foto's gemaakt bij Xilantof, lang geleden dat ik echt voor de camera stond.
Isolatiedekens onder je matje!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als het koud is vind ik het toch fijn om iets onder me te hebben. Ook onder m'n benen, de kou trekt anders helemaal op.
En ik slaap altijd op m'n buik op een matje! of op m'n zij.
Xilantof is tof! T staat al in z'n naam!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef PeRi het volgende:
Foto's gemaakt bij Xilantof, lang geleden dat ik echt voor de camera stond.
Nee! Weet niet of ze ook wel online komen, misschien een paar. Was een testshoot voor een idee om te kijken welke standen en posities e.d het beste zijn om als uitgangspositie te nemen voor de uitwerking. Sowieso ga ik 'm nog eens over doen, want ik zie er momenteel uit als een lijk en dat was ook wel te zien op de foto's.quote:
Nou eh, daar ben ik niet zo goed in. En ik kan wel lekker op de bank gaan zitten, tv kijken, bier drinken en kut roepen, maar dat is maar 10 minuten leuk als iemand dan stug zal proberen om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:56 schreef Oblivion het volgende:
En nee zeggen was geen optie?
Of zeggen, prima, maar ik blijf mijn ding doen?
Is het een vrouw?
Toefmans is een van mijn beste vriendjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Xilantof is tof! T staat al in z'n naam!
Jeetje Vork!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou eh, daar ben ik niet zo goed in. En ik kan wel lekker op de bank gaan zitten, tv kijken, bier drinken en kut roepen, maar dat is maar 10 minuten leuk als iemand dan stug zal proberen om te gaan slapen.
En ja het is een vrouw de kenners weten om wie het gaat en dan is verbannen naar m'n eigen slaapkamer geen optie. Daar zit ik dan nu trouwens, met de laptop. Als ik me maar lang genoeg verveel, dan duik ik de kroeg in.
Wat voor uitwerking?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! Weet niet of ze ook wel online komen, misschien een paar. Was een testshoot voor een idee om te kijken welke standen en posities e.d het beste zijn om als uitgangspositie te nemen voor de uitwerking. Sowieso ga ik 'm nog eens over doen, want ik zie er momenteel uit als een lijk en dat was ook wel te zien op de foto's.. Maar als ik wat ga posten, hoor je het wel
.
K ben erg jalours op z'n uitzicht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Toefmans is een van mijn beste vriendjes.
Uitwerking van een idee en duidelijker wil/mag ik niet zijn, de eer is aan hem om het een keer openbaar te maken, het projectje is zijn kindjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat voor uitwerking?
Doe eens wat duidelijker zijn?
Ah, okay.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uitwerking van een idee en duidelijker wil/mag ik niet zijn, de eer is aan hem om het een keer openbaar te maken, het projectje is zijn kindje.
Ze heeft de sleutel en normaal gesproken heb ik gewoon een zolder (waar nota bene standaard drie schone en opgemaakte bedden staan). Alleen dat die met dit weer te warm wordt bevonden, sja. Het ook wel warm, maar moet ik daar dan nog rekening mee gaan houden. (Als iemand een idee heeft om een bergzolder zonder ramen met dit weer wat koeler te maken, dan mag die persoon vrijuit spreken, het is namelijk ook m'n hobbyzolder, dus belangrijk).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Jeetje Vork!
Dat je het toelaat.
Kijk als iemand het netjes vraagt...vind ik het nog iets anders.
Maar dit?
Mijn huis is me heilig, zit me nu al op te vreten...
Het gaat nu om meerdere dagen, maar buiten vanavond heb ik er geen last van, omdat ik dan veelmeer buitenshuis ben. Ik heb nu geen zin om daar moeilijk over te gaan doen. Als het goed is blijft het qua zo'n situatie ook gewoon bij vanavond (ja laf hé?). Qua zichzelf uitnodigen ligt het wat ingewikkelder, het meest storende is misschien wel het gegeven dat die persoon hier is, niet om mij te zien, maar omdat ik veel dichter bij haar school woon, ze niet thuis wil zijn of andere soortgelijke redenen. Dat is als het goed is na deze week wel over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:07 schreef Pandorah het volgende:
Nou, Vork, ik zou toch echt er wat van zeggen als iemand zichzelf zou uitnodigen. Als je je gaat ergeren is er ergens iets niet goed. Maar goed, ik heb een feedback cursus gehad onlangs![]()
dat klinkt best rot zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Vork het volgende:
Het klinkt erger en vager dan het is. Het is alleen nu vervelend, verder ben ik toch amper thuis (de rest van de week dus).
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Mail niet gehad, SHE?
Lig nu al een hele dag voor de mailbox, maar niks, nada...
Volgende keer als ik bij je ben, RAM ik die gmail notifier op je pc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag maar 1 browser open gehad...duizendmaal sorry.
Ga nu checken.
Nouquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef latislos het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was dat we PF hebben geleerd hoe ze een ei moet koken
Eindeloos!quote:
Nee! Nee! Dan krijg ik zo de neiging om me er mee te bemoeien daar en dat is gewoon niet goed voor mijn hahart!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
blijkbaar wel![]()
*SOL haar handen even in het wij-water dompelt en Dude ermee besprenkelt om deze zware tocht te overleven.
Wij van CUL zijn zo erg tegen de dieetsekreten bestand
ja maar dat komt omdat je zelfs te jong bent voor Steerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat ik sowieso wel die halve death by chocolate taart in m'n eentje weg krijg
[..]quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]quote:
Jullie doen net of ik jong benquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat je zelfs te jong bent voor SteerOokal heb je een stippeltjesjurk aan
Ik ben bang dat ik voor wel meer dingen slaag ga krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgende keer als ik bij je ben, RAM ik die gmail notifier op je pc.
Hoor je me!
en de mascara-klodders opvegenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jullie doen net of ik jong ben
Ik ga even eten zoeken
Ik verneuk alles wat los en vast zit!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:20 schreef Oblivion het volgende:
Godver dude, verneuk jij even de quote...
geef dan je mailadres, stom loederquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
[..]
[..]
Nee! Nee! Dan krijg ik zo de neiging om me er mee te bemoeien daar en dat is gewoon niet goed voor mijn hahart!![]()
Ik wil gewoon dat SHE mij haar gezonde lijstje mailt!Ik wil geen dieetsekreten.
Toe nou.
Die voelt het goed aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:18 schreef Vork het volgende:
Ha, de kat is aan het irriteren en maakt herrie. Net goed.
Maar in het echt ben je Henk van 56, werkend bij een willekeurig transportbedrijf ergens in de Randstad, die bij gebrek aan andere hobby's, tussen de blikken Export bier en het voetbal door, zich graag voordoet als een ietwat jong grietje op diverse internetfora?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie doen net of ik jong ben
Ik ga even eten zoeken
Jemig Dude je hormonenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neuk alles wat los en vast zit!
Als je niet uitkijkt ga ik je nog uitdagen om die 20 kiloos die hier muurvast zitten eraf te rossenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef SHE het volgende:
Ik vind het gewoon fijn als ik mensen op weg kan helpen; er kan zoveel met een lichaam, dat ik er nog steeds verwonderd over kan zijn. Die verwondering wil ik graag delen.
quote:
Lief van je, en als SHE haar belofte verzaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef Pandorah het volgende:
Dude: Ik heb het lijstje van SHE wel ergens op de mail maar da's de mail van mijn werk. Mocht je het nog niet hebben morgen, dan post ik het hier wel
.
Enne... dieetsecreten?Zijn die er weer? Dan kan ik begrijpen dat je liever niet gaat zoeken daar
Ik wil jou niet opvegen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en de mascara-klodders opvegen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je Henk van 56, werkend bij een willekeurig transportbedrijf ergens in de Randstad, die bij gebrek aan andere hobby's, tussen de blikken Export bier en het voetbal door, zich graag voordoet als een ietwat jong grietje op diverse internetfora?
Je hebt me door! Maar ik ben ouder dan Euc!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je Henk van 56, werkend bij een willekeurig transportbedrijf ergens in de Randstad, die bij gebrek aan andere hobby's, tussen de blikken Export bier en het voetbal door, zich graag voordoet als een ietwat jong grietje op diverse internetfora?
Ik kan me niet voorstellen dat SHE haar belofte verzaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Lief van je, en als SHE haar belofte verzaakt, wil ik graag het lijstje via jou.
En ik weet dat ik at random dubbel quote, maar ik wil even laten zien dat er gewoon iets geks aan de hand is met mijn quote-knop.![]()
Vieze vent.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je hebt me door! Maar ik ben ouder dan Euc!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohjee alle 30+-ers zijn wakker behalve bluez en golfer
Een dieet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:31 schreef Vork het volgende:
Wat is nou toch dat hele gedoe met dat lijstje? Welk lijstje en waarom willen mensen het, maar wordt het niet gepost/gepmt/gefaxt/gepostduift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je hebt me door! Maar ik ben Euc!!!
Zelfs Euc- schatten we hoger inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je hebt me door! Maar ik ben ouder dan Euc!!!
Ik kan dingen met je doen die je niet eens met Golfer durft te doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt ga ik je nog uitdagen om die 20 kiloos die hier muurvast zitten eraf te rossen
Maar ik doe het niet, want dan pas ik niet meer in mijn vel kleren
We zitten hier in CULquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Een dieet!
Ik kan het nu wel posten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een dieet!
Ik kan het nu wel postenOh is dat alles? En dat zorgde voor een hoop fuzz in zo'n dieetdanwelslankdanwelkomaantopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die ik echt alles vertel, vallen niet terug..maar ik heb nog geen manier gevonden om 56 mensen tegelijkertijd 24/7 bij te staan. Dat gaat niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Dus ik mag wel wijn van SHE
Verder lijkt het me weer net zo'n crashdieet waar je flink van gaat jojo-en, omdat het nu eenmaal zo gaat dat je na verloop van kiloos/tijd weer anders gaat eten, of terugvalt in je oude patroon.
Sorry no offense.
Lieve schat, Bloes eet juist te weinig, ze lijkt bourgondisch, maar is het niet, ik sta na alle dieeten die god verboden heeft maar van bakker wel moest op de laagst metaboliserende slaapstand waar je nooit meer uit komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan dingen met je doen die je niet eens met Golfer durft te doen![]()
Toch Bloes, grote bonbonella's zijn leuk..maar aan het eind van de rit moet je ze alsnog van de grond rapen.
Ook voor jou is er vast wel iets waar je lekker vrij en bourgondisch in kunt zijn. Want dat is Bloes.
jouw dieet is absoluut niet wereldschokkend als je maar weet wat gezond en lekker eten isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Mensen die ik echt alles vertel, vallen niet terug..maar ik heb nog geen manier gevonden om 56 mensen tegelijkertijd 24/7 bij te staan. Dat gaat niet.
Maar mijn ervaring is, dat het intelligentere soort..dit moeiteloos destilleert en er een way of life van maakt.
Gewoon omdat het niet zo heel wereldschokkend is.
Zeg klodder me niet zo onder wil jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en Bluezz mag niet zeuren, ze is prachtig zoals ze is
En het lekkerste voedsel werkt alleen maar voor jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Het mooie van voedsel is dat het voor je kan werken, in plaats van tegen...
Hartig = zout, dus pas maar opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het gewoon wel leuk om mee te doen met het "dieet". Al heeft m'n lichaam nu nog wel liever pakken koekjes en chocolade en snoep etc. Maar daar komt het wel weer overheen en dan kan mijn smaak zich wat beter ontwikkelen zodat ik meer van hartige, gezonde dingen ga houden!
Recalsidinges als ik wéér dieetsekreet posts zie, van wie dan ook, dus NIET persoonlijk opvattenquote:
sorry jij en golfer blijven op mijn favo-lijstjequote:
Mens, ik ken je toch...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Recalsidinges als ik wéér dieetsekreet posts zie, van wie dan ook, dus NIET persoonlijk opvatten
Eeeh wat is feisty![]()
Kijk maar naar de franse dames!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor het posten! Ziet er prima en gezond uit om wat kilo's kwijt te raken. Ook in CUL mag dat hopelijkOf is lekker eten per se verbonden met vet en enorme hoeveelheden en ongezond leven?
Toch niets mis mee om zo nu en dan eens een tijdje te letten op wat je eet? Daarna kun je met sporten heel goed op gewicht blijven, en toch bourgondisch leven hoor. Zo doe ik dat.
Wat snaai jij weg onder een wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
Ik meld mij ook weer even.
Bemerk de laatste dagen dat ik toch iets meer met voetballen dan met lekker eten bezig ben.![]()
O, helaas.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zelfs Euc- schatten we hoger in
Intern, extern, verhuizen, whatever.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:01 schreef Oblivion het volgende:
Liejannuh? En die interne job dan?
Was jij toch?
Eigenlijk vrij weinig. Ik rook daarentegen wel weer veel te veel als het spannend is.quote:
Ah, the good life dus..quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij weinig. Ik rook daarentegen wel weer veel te veel als het spannend is.![]()
Snaaien begint meestal pas na afloop van een wedstrijd.
En natuurlijk vanaf half elf een glaasje whisky erbij.
Hazelnoten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snaai op dit moment fuet (worst). Ik ben worst addict. Zowel in het Nederlands, als in het Engels.
Wat snaai jij het liefste, Obli?
En wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:59 schreef golfer het volgende:
Ik meld mij ook weer even.
De man die elke avond om half 11 een whisky tot zich neemt...quote:
Die zin wilde ik nou net niet gebruiken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Als ie het vlees ook nog maar blijft snijden op zondagen
Vandaag niks kunnen doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Hoest met je kassie Obli?
Ff naar je topic.
ja maar er is méér dan de cul sc op internetquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:56 schreef Oblivion het volgende:
Dames dit is wel erg slow-chatten...![]()
Ik ga tukken!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:08 schreef motorbloempje het volgende:
meteen toen ik net even wakker werd aangevraagd hoe het zat als er in 1 bewering twee verschillende quantoren zaten.. had zelfs over het tentamen gedroomd
nu verder slapen
Sta jij al rijst te bakken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin in slapen.
Met een wasknijper op je neus opeten dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
De cruesli zomerzin met kiwi en watermeloensmaak, stinkt zo verschrikkelijk naar watermeloen dat je er gewoon misselijk van wordt.
Dat jullie het weten. Niet kopen dus. En als je het wel hebt gekocht en nog op moet eten: niet aan ruiken.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb eitjes gekookt en ze zijn alweer gelukt
op welke site zou ik dat moeten bekijken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga nooit meer zeggen dat mijn internetverbinding niet al te belachelijk traag is.
Kan iemand kijken wat een ticket naar Bangkok kost met China Airlines, vertrek 11 oktober, terug 26 oktober, geen flexibele data. Inclusief tax natuurlijk.
Ik krijg alleen maar een scherm met lege vakjes te zien.
Nee! Niet eens!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je naar Bangkok, Lianne? Op vakantie?
MB, succes
Nee, die was via cheaptickets. China Arlines zegt: 958,59. Zelfde vlucht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Nee! Niet eens!Werk enzo. Prijzen vergelijken binnen Europa enzo.
Maar je hebt dat gevonden op www.china-airlines.nl Vork? Dan klopt het namelijk vast!
Oew, goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, die was via cheaptickets. China Arlines zegt: 958,59. Zelfde vlucht.
Hmm, klinkt als een ontsteking.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef AKnynke het volgende:
's morgens allemaal..
hier al een tijdje weer aan het werk. ipodje in de oren, en gaan met die banaan.
Ik heb zo'n ontzettende last van m'n schouder sinds maandag, kan m'n arm niet boven m'n hoofd krijgen...K vraag me af of het spierpijn is, of dat er echt iets mis is. Ik hoop het eerste..maar zo voelt het eigenlijk niet.
Waarom tot zover?quote:
http://www.dekooktips.com/recepten/rab-ijslimo.htmquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rabarber limonade???
Tell me more.
Nynke, heb je iets gedaan waar je spierpijn van kan hebben?
Kun je niet een dagje bij mij langs komen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een wasknijper op je neus opeten dus
Goeiemorgen allemaal, veel succes voor MoBlo, geloof in jezelf
Ik was er om 6 uur al uit want mijn moeder zei dat dat moest. Met als resultaat dat we om half 8 al helemaal kant & klaar waren voor vertrek, maar het busje komt pas om half 9Ze zei dat Alena toch echt véél trager was en om iets voor half negen nog heel gehaast allerlei dingen doen moest. Maar goed, morgenvroeg blijf ik dus sowieso tot half 7 - 7 uur liggen. Hier de badkamer alweer schoongemaakt, afwas gedaan, was erin gestopt en zo maar even voor mezelf aan de slag.
Allemaal een fijne dag, het is hier in het noorden best frisjes!
ik heb gevolleybald. Maar dat is vrij normaal. En het was ook niet zo'n intensieve training om zo'n spierpijn van te krijgen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Rabarber limonade???
Tell me more.
Nynke, heb je iets gedaan waar je spierpijn van kan hebben?
Succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
zooooooooooow, nu écht goedemorgen![]()
heerlijk gedouched net, leuke zomerkleren aan, ondanks dat de zon weg is, en lekker ontbijtende met mn yoghurt/cruesli..
vandaag wordt mijn dag! Mijn docent zei maandag: als je voor tentamen 3 een 2,5 (:Xhad niet geleerd
) had, ga je dit ook never nooit halen
want dit is nog veel moeilijker.
En ik gá het toch halen! Mèn! Ik ga voor de 8!Zal ik eens een keer ergens naar kijken, wedden dat ik het dan wél haal!
en dát door jullie succeswensen!
tot zover het positieve gedoe!
was vooral omdat de zon het blijkbaar heeft opgegeven, het weer 'kouder' wordt, enquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waarom tot zover?
Positief zijn is fijn!
Succes vandaag!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was vooral omdat de zon het blijkbaar heeft opgegeven, het weer 'kouder' wordt, enikwilde zo graag lekker bruin worden
denk het wel, aangezien je normaal ook alleen de rabarber gebruikt en niet het vochtquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, Zou er aan die smurrie dan nog veel smaak zitten?
uitwrijven met een watje met gekookt water, maar dat heb je al gedaan, neem ik aan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou inderdaad even een afspraak maken Nynke. Pijnlijk.![]()
Nu we toch digitaal spreekuur houden... heeft er iemand huis-tuin-en-keuken-middeltjes tegen een ontsteking in het oog?![]()
Ik had iets wat volgens mij een puisje was onder mijn ooglid en dat is geknapten nu drie dagen later heb ik een mega-oog-lid.
gewoon met rust laten en geen oogpotlood/mascara gebruiken, wordt het erger dan even naar de huisartsquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had iets wat volgens mij een puisje was onder mijn ooglid en dat is geknapten nu drie dagen later heb ik een mega-oog-lid.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
uitwrijven met een watje met gekookt water, maar dat heb je al gedaan, neem ik aan?
wat zij zeidenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon met rust laten en geen oogpotlood/mascara gebruiken, wordt het erger dan even naar de huisarts
edit: en wat nynke zegt natuurlijk, deppen met een watje met gekookt water
Wat Nynke zegt. Niet teveel mee prutsen, water gebruiken. Beetje lauw water maakt het wat eenvoudiger schoon dan koud water.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef AKnynke het volgende:
uitwrijven met een watje met gekookt water, maar dat heb je al gedaan, neem ik aan?
heb je ontslag genomen? of ben je gewoon vrij?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:42 schreef SHE het volgende:
Laat je arm nakijken Nynke, voor hetzelfde geld is het een ontsteking.
Ik ben de dag positief begonnen, maar ik word zo langzamerhand GEK.
Ikea kwam net de kast brengen...volgens mij waren we dronken toen we'm kochten, want dat kreng is 3 meter lang en 3 meter hoog![]()
Maar goed, hij ligt in stukjes, dus wat we niet zien..deert ook niet.
Komt zo een dokter onze lockers ophalen voor zijn praktijk ; dus die zijn dan ook mooi opgerot en dan moet ik met lichtsnelheid naar mama voor mijn stoom apparaat; door naar de Gamma om de kristal mozaik tegels terug te brengen; dan weer naar Ikea voor opbergdozen en beddegoed en dan kan ik thuis weer aan de schoonmaak.
Gelukkig ga ik niet werken vandaag
en morgen
en overmorgen
Als je op mijn FOBO, of mijn profiel klikkerdeklikt zie je mijn echte naam.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Succes vandaag!![]()
@ Karrel: Nee, dankje, gewoon aanraken is al gevoelig...
Heet jij trouwens in het echie ook Karrel, of is t gewoon Karel?
ook een hele goedemorgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:42 schreef SHE het volgende:
dan weer naar Ikea voor opbergdozen en beddegoed en de rest waar je mee thuiskomt wat je eigenlijk niet nodig hebt en dan kan ik thuis weer aan de schoonmaak.
Ik werk officieel als sales executive voor neerlands meest beruchte filmmaker..maar ik denk dat ik de handdoek in de ring ga gooien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor baan heb jij in hemelsnaam, SHE?
Ik ga morgenmiddag en vrijdag in Den Haag werken. Of in Delft.
je hebt krulletjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als je op mijn FOBO, of mijn profiel klikkerdeklikt zie je mijn echte naam.
9 euro per uur plus een lekkere maaltijd?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
DH, voor een artsensalaris maak ik met liefde overal schoon
Ik heb mijn dagen van vorig jaar ( 15 ) en die van dit jaar opgenomen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Wat let je, SHE?
Maar werk jij zo weinig dagen, of heb je gewoon vrije dagen opgenomen?
Bweuh, ik heb er echt maar 15 ofzo dit jaar. En ik wil nota bene grootsch en meeslepend op vakantie
zit nog wel wat vocht bij, maar de moes moet ook niet te drabberig worden, moet meer een compote-structuur krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, wel uitkijken!
Bij rabarbermoes goet je toch niet al het vocht weg, anyways ben benieuwd.
En dat is?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik werk officieel als sales executive voor neerlands meest beruchte filmmaker..maar ik denk dat ik de handdoek in de ring ga gooien.
Ik ben moe; uitgsjeesd en wil verandering.
Mijn contract loopt af eind aug en ik wil 'm eigenlijk niet verlengen
volgens mij doet haar werkgever niet aan pornoquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En dat is?
Ik heb een idee voor een film!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wadden zijn puur jeugdsentiment![]()
Ik zag net dat de belastingteruggave is bijgeschreven op mijn rekening; hatsa, twee tickets naar JohannesburgEn, met een beetje mazzel, de dure zonnebril
Ja, als ik niet op vakantie ga, deze zomer, moet ik toch met enige glamour op een van de vele terrasjes hier kunnen zitten, nietwaarquote:
K heb een beetje zelfdiagnose gedaan op internet, en ik denk een ontsteking van de bovendoornspier te hebben. Komt vaak voor bij mensen die balsporten spelen. Ik kan m'n arm tot schouderhoogte liften, omdat dat door de deltoideus gedaan wordt, maar andere bewegingen gebeuren door die spier, en die doen ook zeer. Morgenochtend maar even naar het inloopspreek uur.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, huisartsAlhoewel snel niet echt belangrijk is
Want als je een ontsteking bij je schouder hebt dan wordt dat sowieso een maandentraject, maar het is misschien fijn om te weten waar je aan toe bent.
[
done!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
@MB, PM mijn echtgenoot even voor de perfecte marinade!
Die ideen kan ik hier gewoon kwijt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij doet haar werkgever niet aan porno
Volgens mij heb je aan bezoek geen gebrekquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, als ik niet op vakantie ga, deze zomer, moet ik toch met enige glamour op een van de vele terrasjes hier kunnen zitten, nietwaar
PeRi, helemaal leuk. Ik probeer mensen te enthousiasmeren om hierheen te komen; dit om te voorkomen dat ik straks ieder weekend naar NL moet om mijn vrienden op te zoeken
rotatorcuff-blessure is ook mogelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb een beetje zelfdiagnose gedaan op internet, en ik denk een ontsteking van de bovendoornspier te hebben. Komt vaak voor bij mensen die balsporten spelen. Ik kan m'n arm tot schouderhoogte liften, omdat dat door de deltoideus gedaan wordt, maar andere bewegingen gebeuren door die spier, en die doen ook zeer. Morgenochtend maar even naar het inloopspreek uur.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die ideen kan ik hier gewoon kwijt.
Overigens moet ik regelmatig synopsisjes schrijven. Voor zover dat nodig is.
En dan komt hij klaar in haar gezicht, Fade out
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bah. Facialsquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broekquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kut, ik bedoel ACHTERquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek
Maarre; heeft jouw werkgever nog vacatures?
VOOR de schermen dan he
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
VOOR de schermen dan he
dan toch maar eens zo'n film kopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek
VOOR de schermen dan he
Dan komt hij klaar in haar vagina. Hierna laat zij het vocht uit haar vagina druipen op een cakje. Dit cakje eet ze met smaak op. Fade outquote:
Ja hoor. Waar heb je interesse in?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek
VOOR de schermen dan he
Jij of tien anderen, samen, voor datzelfde salaris.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
DH, voor een artsensalaris maak ik met liefde overal schoon
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan komt hij klaar in haar vagina. Hierna laat zij het vocht uit haar vagina druipen op een cakje. Dit cakje eet ze met smaak op. Fade out
Beter?
Overigens vind ik facials beter dan deze optie....
Cool!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je die films ook allemaal kijken dan?'s Ochtends om 9 uur bij de koffie enzo?!
Isa, Lein, Octo, Pandorah en ik gaan zaterdag lekker Djembee'en in Hoogeveen.
Ik ken de filmwereld op mijn broekzak; dus ik heb ervaring als productieleider, ruim 10 jr sales ervaring en ik kan goed kokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja hoor. Waar heb je interesse in?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef octopussy het volgende:
OK, ik ben weer aan het SOGgen...![]()
ik log uit en ik mag om 15.00 uur van mezelf weer even fokken.
Ik SOG ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:03 schreef octopussy het volgende:
OK, ik ben weer aan het SOGgen...![]()
ik log uit en ik mag om 15.00 uur van mezelf weer even fokken.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Met jouw reputatie denk ik dat je gewoon beter een handycam kunt kopen
SHE is EVILquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Je solliciteert dus naar een functie als cateringmanager bij b-filmsets?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:04 schreef SHE het volgende:
Ik ken de filmwereld op mijn broekzak; dus ik heb ervaring als productieleider, ruim 10 jr sales ervaring en ik kan goed koken
Yups, including piss en shitfilms.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Moet je die films ook allemaal kijken dan?'s Ochtends om 9 uur bij de koffie enzo?!
Isa, Lein, Octo, Pandorah en ik gaan zaterdag lekker Djembee'en in Hoogeveen.
Wanna be the star in my new movie?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Pieter gaat daar weinig mee doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Yups, including piss en shitfilms.
Die zijn overigens meestal nep, een hoop water en maispap.Dat kan SHE dan weer mooi koken!
SHE even serieus: Wat moet ik doen als ik een idee voor een film heb? Gewoon Synopsis opsturen naar Pieter Kuijpers?
quote:
ik wil meequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wil met SHE naar de IKEA, dingetjes kopen die ik eigenlijk niet nodig heb
Ik wil geen sexfilm maken, dus ik weet niet wat je bedoelt met dit soort scripts...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Pieter gaat daar weinig mee doen.
Ik werk voor San Fu Maltha, we hebben overigens al eens pogingen gedaan om met BNN een sexfilm te maken, maar dat stagneerde steeds.
Zulke scripts moet je OF naar fu sturen; of naar Insoo Radstake; die wil ook iets in die richting doen.
Jammer dat Pim de la Parra in Suriname zit...hij was DE man voor dit soort scripts.
Maar eerst ga jij je baas eens vragen wat voor vacatures hij heeft
en dan mogen de mannen ook meequote:
Oh ja daar ging ik al vanuit eigenlijk...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en dan mogen de mannen ook mee![]()
Je denkt toch niet dat wij iets zullen sjouwen met onze tere lijfjes
that's my girlquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja daar ging ik al vanuit eigenlijk...
ja ik ben wel geen teer maatje 32 ofzo maar sjouwen is voor mannen en manwijven.. en dat ben ik allebei helemaal nietquote:
of gewoon bang dat je moet sjouwen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:46 schreef Vork het volgende:
Ik ga niet mee naar Ikea. Ik heb alles al.
Ik een au-bain-marie pannetje van 3 euro ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef PeRi het volgende:
Feli Nynke!!
Ik wil ook naar Ikea, maar die is hier veel te ver vandaan. Ik heb alleen een doucherekje van 2 euro nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |