wat zijn al die thermarest matjes klein zeg! de langste is 1.93, en als ik op m'n buik lig ben ik nog wel een stukje langer, geloof ik..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Daar ga ik ook over bellen morgen. Even verder praten over die functie.En over de andere dingen die ze hebben.
![]()
En ik heb een ape relaxed thermarest matje, maar die zijn ook on-ape-relaxed duur. Wel heel goed.![]()
Om op te kamperen is een smal matje uitstekend. Als je bij iemand in huis slaapt is het prettiger om een wat dikkere en bredere te hebben. Op je zij slapen werkt namelijk niet echt met zo'n dun matje.
Maar het is een geweldig handig matje.En ik kan er uitstekend op slapen.
het dieet-topicquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
SHE, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw eet-lijstje! Mag ik het ook van je hebben?
Een vriend van mij had een matje wat tot net onder zijn heupen kwam. Je benen hebben eigenlijk ook helemaal geen ondersteuning nodig. Maar op je buik slapen op een thermarest is volgens mij helemaal niet zo comfortabel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat zijn al die thermarest matjes klein zeg! de langste is 1.93, en als ik op m'n buik lig ben ik nog wel een stukje langer, geloof ik..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Vork het volgende:
Er ligt iemand in m'n woonkamer te slapen, omdat de zolder te warm is. Ja nu al en die persoon is ook nog eens van plan om uit te slapen. Ik word zo verdorie nog verbannen uit m'n eigen woonkamer.
als het koud is vind ik het toch fijn om iets onder me te hebben. Ook onder m'n benen, de kou trekt anders helemaal op.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een matje wat tot net onder zijn heupen kwam. Je benen hebben eigenlijk ook helemaal geen ondersteuning nodig. Maar op je buik slapen op een thermarest is volgens mij helemaal niet zo comfortabel.
Graag, dan hebben we iets meer leesvoer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O no, moet ik daar echt naartoe? [ afbeelding ]
Truste DarkElf!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef DarkElf het volgende:
zo gaat weer snel
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in...
blijkbaar welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O no, moet ik daar echt naartoe? [ afbeelding ]
Nouja, soortvan. Het was meer een mededeling.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:51 schreef Oblivion het volgende:![]()
Toch moet je zelf ergens: "Ja" gezegd hebben...
En nee zeggen was geen optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, soortvan. Het was meer een mededeling.
Schopje naar KLB.
Klacht: Ik heb een heel erg mooi huisje nu, maar daar kan ik niet in alle volledigheid van genieten door een eigenwijze zichzelf uitnodigende logee.
Staan ze al online?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef PeRi het volgende:
Foto's gemaakt bij Xilantof, lang geleden dat ik echt voor de camera stond.
Isolatiedekens onder je matje!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als het koud is vind ik het toch fijn om iets onder me te hebben. Ook onder m'n benen, de kou trekt anders helemaal op.
En ik slaap altijd op m'n buik op een matje! of op m'n zij.
Xilantof is tof! T staat al in z'n naam!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef PeRi het volgende:
Foto's gemaakt bij Xilantof, lang geleden dat ik echt voor de camera stond.
Nee! Weet niet of ze ook wel online komen, misschien een paar. Was een testshoot voor een idee om te kijken welke standen en posities e.d het beste zijn om als uitgangspositie te nemen voor de uitwerking. Sowieso ga ik 'm nog eens over doen, want ik zie er momenteel uit als een lijk en dat was ook wel te zien op de foto's.quote:
Nou eh, daar ben ik niet zo goed in. En ik kan wel lekker op de bank gaan zitten, tv kijken, bier drinken en kut roepen, maar dat is maar 10 minuten leuk als iemand dan stug zal proberen om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:56 schreef Oblivion het volgende:
En nee zeggen was geen optie?
Of zeggen, prima, maar ik blijf mijn ding doen?
Is het een vrouw?
Toefmans is een van mijn beste vriendjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Xilantof is tof! T staat al in z'n naam!
Jeetje Vork!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou eh, daar ben ik niet zo goed in. En ik kan wel lekker op de bank gaan zitten, tv kijken, bier drinken en kut roepen, maar dat is maar 10 minuten leuk als iemand dan stug zal proberen om te gaan slapen.
En ja het is een vrouw de kenners weten om wie het gaat en dan is verbannen naar m'n eigen slaapkamer geen optie. Daar zit ik dan nu trouwens, met de laptop. Als ik me maar lang genoeg verveel, dan duik ik de kroeg in.
Wat voor uitwerking?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! Weet niet of ze ook wel online komen, misschien een paar. Was een testshoot voor een idee om te kijken welke standen en posities e.d het beste zijn om als uitgangspositie te nemen voor de uitwerking. Sowieso ga ik 'm nog eens over doen, want ik zie er momenteel uit als een lijk en dat was ook wel te zien op de foto's.. Maar als ik wat ga posten, hoor je het wel
.
K ben erg jalours op z'n uitzicht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Toefmans is een van mijn beste vriendjes.
Uitwerking van een idee en duidelijker wil/mag ik niet zijn, de eer is aan hem om het een keer openbaar te maken, het projectje is zijn kindjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat voor uitwerking?
Doe eens wat duidelijker zijn?
Ah, okay.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uitwerking van een idee en duidelijker wil/mag ik niet zijn, de eer is aan hem om het een keer openbaar te maken, het projectje is zijn kindje.
Ze heeft de sleutel en normaal gesproken heb ik gewoon een zolder (waar nota bene standaard drie schone en opgemaakte bedden staan). Alleen dat die met dit weer te warm wordt bevonden, sja. Het ook wel warm, maar moet ik daar dan nog rekening mee gaan houden. (Als iemand een idee heeft om een bergzolder zonder ramen met dit weer wat koeler te maken, dan mag die persoon vrijuit spreken, het is namelijk ook m'n hobbyzolder, dus belangrijk).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Jeetje Vork!
Dat je het toelaat.
Kijk als iemand het netjes vraagt...vind ik het nog iets anders.
Maar dit?
Mijn huis is me heilig, zit me nu al op te vreten...
Het gaat nu om meerdere dagen, maar buiten vanavond heb ik er geen last van, omdat ik dan veelmeer buitenshuis ben. Ik heb nu geen zin om daar moeilijk over te gaan doen. Als het goed is blijft het qua zo'n situatie ook gewoon bij vanavond (ja laf hé?). Qua zichzelf uitnodigen ligt het wat ingewikkelder, het meest storende is misschien wel het gegeven dat die persoon hier is, niet om mij te zien, maar omdat ik veel dichter bij haar school woon, ze niet thuis wil zijn of andere soortgelijke redenen. Dat is als het goed is na deze week wel over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:07 schreef Pandorah het volgende:
Nou, Vork, ik zou toch echt er wat van zeggen als iemand zichzelf zou uitnodigen. Als je je gaat ergeren is er ergens iets niet goed. Maar goed, ik heb een feedback cursus gehad onlangs![]()
dat klinkt best rot zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Vork het volgende:
Het klinkt erger en vager dan het is. Het is alleen nu vervelend, verder ben ik toch amper thuis (de rest van de week dus).
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:11 schreef Oblivion het volgende:
Mail niet gehad, SHE?
Lig nu al een hele dag voor de mailbox, maar niks, nada...
Volgende keer als ik bij je ben, RAM ik die gmail notifier op je pc.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag maar 1 browser open gehad...duizendmaal sorry.
Ga nu checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |