En Huub luistert mee,dus sla je slagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NL
10 kleine visjes of zo![]()
edit: kijk Mazaru heeft de tekst al voor je neergezet![]()
ik vind het leukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Huisvrouwen radio ten top?
de NL-terror is totaal.... arme jij en Smash-it is er ook al nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik niet
Tis toch fucking niet normaal dit?
Ik heb geen intruducing meer nodig, na anderhalf jaar nog genoeg fansquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NL
10 kleine visjes of zo![]()
edit: kijk Mazaru heeft de tekst al voor je neergezet![]()
Zo ziet ze eruit helemaal op de tweede fotoquote:
Klopt.Ze gingen de dag erna toch naar het gemeentenhuis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Grappig die foto's van van Tellingen, vooral die van het trouwboekje... was het huwelijk in DGK dus toch niet echt want de datum in het trouwboekje is de 24ste...... een dag na "het grote DGK huwelijk"
Ja ik mis haar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:02 schreef Desii het volgende:
[..]
de NL-terror is totaal.... arme jij en Smash-it is er ook al niet
klopt wel hoor, want de dag daarna zijn ze naar het gemeentehuis geweest voor het officiele huwelijkssluitingquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Grappig die foto's van van Tellingen, vooral die van het trouwboekje... was het huwelijk in DGK dus toch niet echt want de datum in het trouwboekje is de 24ste...... een dag na "het grote DGK huwelijk"
En jij bent de joke of dgkquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het meer Claire en af en toe een duetquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef chelsepels het volgende:
Huub nu op Nowlive Radio
ja he, leuke knul ... Clairtje ook trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt oke.Mis de kooi nu nog meer.
Zou uren kunnen luisteren.Maar hij is weer weg.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
[..]
ja he, leuke knul ... Clairtje ook trouwens
Palma is ook vet grappig op het topic
Ja vind het ook erg leuk, jammer, hoop dat ze dadelijk weer verbinding hebben..'k wil niet dat DGKgedeelte dicht gaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou uren kunnen luisteren.Maar hij is weer weg.
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:22 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg leuk, jammer, hoop dat ze dadelijk weer verbinding hebben..'k wil niet dat DGKgedeelte dicht gaat
Ja kan hij de hele uitzending blijven hangenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.
zit jij ook bij NL???quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub moet dat ding downloaden,dan kan hij uren blijven hangen.
Ik zit er wel,maar heb daar pas 9 berichten geplaatst.Vind het een ingewikkeld forum.Hier heb je alles in een topic,dat leest prettiger.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
zit jij ook bij NL???
hoe heet jij daar ??
Mazaru zie ik wel al voorbij komen.... die blijft maar roepen 3-0
helemaal met je eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik zit er wel,maar heb daar pas 9 berichten geplaatst.Vind het een ingewikkeld forum.Hier heb je alles in een topic,dat leest prettiger.
Kan je via internet bellen.Dus Huub hoppa downloaden en bellen maar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:34 schreef Desii het volgende:
Huub gaat voip buster installeren (wat dat ook wezen mag)
Maar dan zou hij gratis met Sly kunnen bellen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
[..]
zit jij ook bij NL???
hoe heet jij daar ??
Mazaru zie ik wel al voorbij komen.... die blijft maar roepen 3-0
gooi het maar in heur...... vind het wel gezelliequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben nog steeds helemaal blij daarvan
![]()
Zo, er staat er weer 1quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gooi het maar in heur...... vind het wel gezellie
zullen we saampies ff 3-nullen
Die Sly gaat stoppen.Is hij nu helemaal gek gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
Huub heeft nu voip geinstalleerd en komt weer in de uitzending
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag het.... lees nog eens verder daaro
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag het.... lees nog eens verder daaro
Tja dat krijg je he als je niet wintquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft nog steeds de kleren van de kooi aan
En we gaan weer.Nooit meer naar huisquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:53 schreef chelsepels het volgende:
Huub wenst zijn moeder weltrusten via de radio, die zit nu ook op NL, hij heeft haar nog maar amper gesproken de laatste dagen.
nooit meer naar huis, nooit meer naar huis, nooit meer, nooit meer naar huisquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
nooit meer naar huis, nooit meer naar huis, nooit meer, nooit meer naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
deze plek, dat is mijn stek(FOK-DGK mag niet dicht)
Truste lieve fokkies
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
nooit meer naar huis, nooit meer naar huis, nooit meer, nooit meer naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
deze plek, dat is mijn stek(FOK-DGK mag niet dicht)
Truste lieve fokkies
?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
van rinsum,Klappen of hooikoorts?
ik heb een weddenschap ja?!
Graag?quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:04 schreef kissa het volgende:
Zou iemand mij een pm kunnen sturen als het DGK-topic verhuist? Mijn dank is bij voorbaat groot![]()
![]()
maar ze willen hem niet verhuizen, maar helemaal sluitenquote:
ga je toch naarquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar ze willen hem niet verhuizen, maar helemaal sluiten
No way dat systeem is echt crap.quote:
Oops ik heb heul geen caps gemaakt vannachtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Desii het volgende:
Vervolg op DGK [ COS # 3842 ] De derde helft!
De uilenkooi
Inmiddels hebben zowel Huub als Amanda het loodje gelegd en zijn opgepeuzeld door hun 2 brothers Brian & Japie.
Voor zover onze nachtreporter "Prospera" het nu kan bekijken gaat het met hun 2 wel goed komen. Ze heeft beloofd ons op de hoogte houden door oa. het plaatsen van caps, over het wel en wee van deze 2 kooibewoners
[ afbeelding ]
cap: Prospera
quote:Dubai en Kickboxen
Heerlijke fans,
Hier ben ik weer. Amanda en ik zijn eventjes ertussen uitgegaan naar Dubai. Donderdagnacht kregen we een telefoontje van DJ Chuckie met de mededeling dat er 2 plaatsen (vlucht en hotel) vrij zijn gekomen van een stel dat niet meer meeging. Na een kort overleg met Amanda hebben we beslist om op vakantie te gaan die vrijdagochtend. DJ Chuckie moest vrijdag draaien dus daar waren we ook voor uitgenodigd.
Toevallig was Patrick Kluivert samen met Rosanne ook in Dubai op het feest en zij hadden ons uitgenodigd bij hun tafel. Amanda en ik zijn helemaal los gegaan met dansen en shaken. Het was een super leuk en gezellig feestje met hun samen en dat helemaal in Dubai waar het ook nog eens 40 graden was. Gelukkig hebben ze daar overal airconditioning in de gebouwen, want buiten smelt je als een ijsje in de zon.
De dag daarna zijn we ook nog met Patrick en Rosanna gaan zwemmen en als icing on the cake zijn we uit eten gegaan in het enige 7 sterren hotel in de wereld de Burj Al Arab http://www.burj-al-arab.com/
Nou 1 ding kan ik je vertellen bedenk het meest luxe wat je maar kan.....en dat maal 100!!! We hebben in ieder geval veel foto´s gemaakt en deze zullen binnenkort ook op onze site te zien zijn.
Over het gevecht van 15 juni kan ik heel kort zijn. Ik ga _niet_ vechten en er is geen enkele afspraak gemaakt dat ik daar zou vechten. Communicatie schijnt bij sommige nog heel moeilijk te gaan
Amanda en ik zijn druk bezig met onze site en ook ieders eigen hyves pagina. Dus nee er zijn nog geen officiele van ons, maar zodra ze er zijn maken we het bekend op onze bekende fansites.
Liefde is...de fans van Brian en Amanda!
quote:Kickboxen
Tipje van de sluier...ik ga wel vechten in de nabije toekomst, maar dus niet op 15 juni 2008!
Muahahahhaha
Brian
ONE.
Dat klinkt niet echt vrolijk.quote:
Mogguh Cc, ik denk dat Dementor boos is omdat ze dit subforum eind van de week gaan sluiten en hij is niet de enige.quote:
Hier de link, als hij niet direct opstart klik recht op: Marter pikt muisjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zielig voor Gompie, Prospera. Hij heeft het zo lang volgehouden en dan komt een marter de prooien weghalen.Over Brian en Amanda heb ik niks te zeggen, dineren met die verkrachter van een Kluivert......
Ik heb het filmpje gezien Prospera, toch bedankt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:16 schreef Prospera het volgende:
Hier de link, als hij niet direct opstart klik recht op: Marter pikt muisjes.
http://www.beleefdelente.nl/steenuil#commentform
En Kluivert, die heeft volgens mij iemand doodgereden in een dronken bui
Yep, zondag of maandag gaat dit subforum dicht, balen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:07 schreef blomst het volgende:
Het afkicken van degoudenkooi streams is achter de rug, nu dus het afkicken van de COS e.d.
Het gaat mij niet eens zo zeer om de COS, we kunnen in elk willekeurig subforum een dingetje starten! Maar ik ga gewoon de mensen van hier missen! Want als iedereen gaat uitzwerven is het lastig elkaar te vinden!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, zondag of maandag gaat dit subforum dicht, balen.![]()
En het advies van Cc is ook maar zo zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |