quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef blomst het volgende:
net heerlijke kersen geplukt, ze smaken goed, jammer dat jullie niet mee kunnen genieten
Die gebruik ik nooit want een magnetron vernietigd de structuur van voedsel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
15 33 21 16 2 39
De magnetron is voor jou
Dan verkoop hem maar, prijzen worden niet teruggenomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die gebruik ik nooit want een magnetron vernietigd de structuur van voedsel.
[TK] Goude magnetron, nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan verkoop hem maar, prijzen worden niet teruggenomen
Oh gewoon bingo als in topic gevonden en present.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Dementor, verklaar je "bingo", I was just kidding.
Wie zich niet ergert maar verwondert, wordt in plaats van tachtig misschien wel honderd!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
(K)leuterjuf Noekje. was een betere TT geweest.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh gewoon bingo als in topic gevonden en present.
Wat dacht je dan?
Een date?
Haha ik deed precies dezelfde postquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef chelsepels het volgende:
Op de site van Joop van Tellingen staan foto's van Huub, Claire en hun huisje, weet niet of ze al ergens staan maar kon ze niet vinden dus bij deze:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=home
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef chelsepels het volgende:
Op de site van Joop van Tellingen staan foto's van Huub, Claire en hun huisje, weet niet of ze al ergens staan maar kon ze niet vinden dus bij deze:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=home
Leuk dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef rooie3 het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=1
Leuke foto,s van het appartement van Huub en Claire.
Hoe zou jij kijken als je gedwongen bent om te trouwen door JdMquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:28 schreef T-lex het volgende:
Leuke foto's maar waarom trekt Huub altijd zo'n triest hoofd op foto's...net of ome Twan met een kalashnikov in de hoek van de kamer staat!
Wie weet T-Lex, misschien stáát hij er welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:28 schreef T-lex het volgende:
Leuke foto's maar waarom trekt Huub altijd zo'n triest hoofd op foto's...net of ome Twan met een kalashnikov in de hoek van de kamer staat!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
(K)leuterjuf Noekje. was een betere TT geweest.
Ja, het komt niet echt heel mooi over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Best sneu voor H en C ze zijn er gezien de inrichting van hun woning niet al te best vanaf gekomen.
Natuurlijk houden ze veel geld in hun zak maar om nou in een nieuw huis direct te starten met verschillende stijlen is best wacko.
Dit was toch ook een noodoplossing voor tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het komt niet echt heel mooi over.
Maar ja, ze maken er wel wat van samen denk ik.
Komt goed
Oh dat zal vast wel lukken, maar het is best sneu voor Huub die zijn imago verkocht heeft aan JdM.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het komt niet echt heel mooi over.
Maar ja, ze maken er wel wat van samen denk ik.
Komt goed
Ach hoe gaat Huub de kost verdienen straks denk je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit was toch ook een noodoplossing voor tijdelijk.
Maar Huub moet toch zat hebben overgehouden aan die kooi.Elke maand geld verdienen en je hoefde nog geen peuk te kopen.Alleen zijn ziektekosten moest hij betalen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach hoe gaat Huub de kost verdienen straks denk je?
Terug naar de telefoonwinkel?
Dan kom je ook niet echt veel verder dan dit.
Dan moeten we maar niet dicht gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Claire hebben eindelijk internet,maar waar moet Huub nou heen als het hier dichtgaat.
Waar wij naartoe gaan, daar kan Huub toch ook gewoon heen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Claire hebben eindelijk internet,maar waar moet Huub nou heen als het hier dichtgaat.
Maar waar moeten wij dan naar toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar wij naartoe gaan, daar kan Huub toch ook gewoon heen?![]()
Hallootjes
Hoop het wel.Van mij mag die morgen nog beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten we maar niet dicht gaan.
Er komt toch een gouden kooi 2?
Tja ik snap ook niet waarom dit subforum dicht zou moeten gaan, als het de mods teveel word dan kunnen ze er altijd nog eentje extra aanstellen tot DGK2 of een nieuwe BB en dat is al in september.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten we maar niet dicht gaan.
Er komt toch een gouden kooi 2?
Ja dat weet ik ook nietquote:
Ik was van de week heel even in SC aan het lezen en begreep dat zondagavond de deuren van dit DGK-forum sluiten. Klopt dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet waarom dit subforum dicht zou moeten gaan, als het de mods teveel word dan kunnen ze er altijd nog eentje extra aanstellen tot DGK2 of een nieuwe BB en dat is al in september.
Ik lees de SC niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was van de week heel even in SC aan het lezen en begreep dat zondagavond de deuren van dit DGK-forum sluiten. Klopt dat?
Lijkt me wel raar,na bijna twee jaar is het dan weg.Moet ik weer een andere startpagina nemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nietdan zijn we gewoon homeless
Ik ben niet zo close met de admins en mods zoals een aantal andere usersquote:
weet je ik ga eens gek doen.... lekker ff NL radio aanzetten en dombo (BB Engeland) uitzettenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:52 schreef chelsepels het volgende:
Claire is nu op NowLive, in de topic van NL radio, vraagt ze of Sly Huub wilt bellen namens haar om te vragen of zijn biertje lekker is.
Huub was er maar even.Was er denk niet zo blij mee dat hij werd gebeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je ik ga eens gek doen.... lekker ff NL radio aanzetten en dombo (BB Engeland) uitzetten
pfffff wat heerlijk.. nederlands is een mooi taaltje
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close met de admins en mods zoals een aantal andere users
Ik zal het wel even navragen...
Waar kan je dat luisteren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je ik ga eens gek doen.... lekker ff NL radio aanzetten en dombo (BB Engeland) uitzetten
pfffff wat heerlijk.. nederlands is een mooi taaltje
Is net al geweest, Sly belde Huub om te vragen hoe zijn biertje smaakte, zei Huub dat hij aan de safari cola zat, hij was op bezoek bij de buren. Verder niets hoor, kort gesprekje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor nog geen Huub op NL radio.
Was ook heel eventjes.Huub was bij de buurman op visite.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor nog geen Huub op NL radio.
Zijn echte buren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
NL radio zit niet meer op rising flow?
Zijn echte buren of die in Eemnes?
![]()
Ik hoor wel eens wat, maar wat dat soort trieste lui uberhaubt in DGK te zoeken hebben?quote:
En dan noemen ze ons borderlinersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat, maar wat dat soort trieste lui uberhaubt in DGK te zoeken hebben?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zit een ander slag volk, lekker daar laten en wij hier top toch?
Ik zeg ik hou der van.
Danny is allang blij dat hij van de kooi af is.Terwijl hij zelf eerst de grootste fan wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
Deze tante klinkt niet echt vrolijk.... ze is helemaal down, want ze kan niet op NL
Danny, ik ga ook zo klinken; als je DGK sluit en das niet best..... dus mogen we open blijven tot DKG 2
volgens de geruchtenmolen september 2008quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Copycat het volgende:
Wanneer gaat 2 van start?
Ja lachen dit, vrouw kan niet meezingen want ze is doorgerookt, zegt Sly: je bent toch geen paling?? Ze heeft van Huub geleerd zoveel te roken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
Deze tante klinkt niet echt vrolijk.... ze is helemaal down, want ze kan niet op NL
Danny, ik ga ook zo klinken; als je DGK sluit en das niet best..... dus mogen we open blijven tot DKG 2
weer iemand die overal de Huub de schuld van geeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:20 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ja lachen dit, vrouw kan niet meezingen want ze is doorgerookt, zegt Sly: je bent toch geen paling?? Ze heeft van Huub geleerd zoveel te roken.
Heyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
Hoi!!!
Haha ik swing ook effe meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey
stap ik op de trekker, scheur wat heen en weer..... JAAAA dat is mooi, mooi mooi man
Japie toch.Lag echt in een deuk toen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:35 schreef Desii het volgende:
Quizvraag..... wie begon dit liedje ineens te zingen??
quote:
Hij is op now live aan het posten.Bram en Palma ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
.... superleuk liedje, vooral toen ze dat bij Dennis zijn bed gingen zingen
edit: hoe weet jij nou Huub terug is van de schim![]()
nee hoor.... sing me, sing me a chaison... chalalalalalalalaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:37 schreef rooie3 het volgende:
En we swingen verder op nooit meer naar huis.
Heb nu bier en tietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor.... sing me, sing me a chaison... chalalalalalalala
ik heb nu konijntje wiebelen.... en huppelen alsof je in het bos bentquote:
Kijk alleen naar Oranje en morgen naar portugal.Bij portugal zitten wel lekkere mannenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Gaat iemand mij nog de voetbaluitslagen van vanaaf vertellen? Ik had het zomaar druk in mijn privéleven![]()
En ik blijf een lui wijf
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk alleen naar Oranje en morgen naar portugal.Bij portugal zitten wel lekkere mannen
Trustels Giertje, keep the uils alivequote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:48 schreef Giertje het volgende:
ik kijk wat mij uitkomt blijf er niet speciaal voor zitten maar voor nu ga ik mijn bed opzoeken en de binnenkant van mijn ogen bekijken
We zijn heel niet verslaafd gelukkigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:49 schreef Desii het volgende:
Palma gaat zo zingen op radio NL .........
Huub mocht ook bellen, ben benieuwd zou wel tof zijn
Thuissssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:49 schreef chelsepels het volgende:
Iemand zin in een supergrote taart van Bram? Bram geeft namelijk een grote taart weg aan degene die het beste kan zingen op NL radio.
Tien kleine visjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:35 schreef Desii het volgende:
Quizvraag..... wie begon dit liedje ineens te zingen??
ahhhhh Lobasca... je hebt je radio-debuut al gemaakt, ga eens een liedje zingen voor ons op radio NLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Thuissssssssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |